Toevallig liep een klasgenoot stage bij dat salariskantoor, maar ik probeer het eerst via mn werkgever te regelen, die heeft misschien de verkeerde gegevens doorgestuurd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Na een kwartiertje kicken helpt je niet, maar goed....
Je hebt, neem ik aan, een arbeidsovereenkomst
(en ik neem aan dat je de salarisadministratie hebt gebeld, hierover... het zou weleens een fout kunnen zijn....)
Erm.... zulk soort dingen moet je altijd bewaren (al was het alleen maar om voorwaarden na te lezen) Het gaat wel om jouw geld, dacht ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
Vast wel ooit gekregen, zoiets bewaar ik geen 4 jaar.
Ik vroeg dus een half jaar vrij voor stage, was eigenlijk van plan om daarna ergens anders te werken, had de supermarkt wel gezien eigenlijk. Maar de bedrijfsleider vroeg mij terug te komen na de stageperiode. Ik stemde daarmee in, maar heb eerst een paar weken na de stageperiode ander leuker werk proberen te vinden (niet echt super actief, gewoon naar wat kantoren gebeld), dit lukte niet en ben dus weer teruggegaan naar de supermarkt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm.... zulk soort dingen moet je altijd bewaren (al was het alleen maar om voorwaarden na te lezen) Het gaat wel om jouw geld, dacht ik.
Maar hoe heb je dan je stage laten vastleggen (in de zin van: hé chef, ik stop even een half jaar met werken hier, maar over een half jaar kom ik weer terug. chef: oké Sport_Life, da's prima, knul...)
Neequote:Op woensdag 18 mei 2005 15:04 schreef Diepvriez het volgende:
Heb je geen nieuwe overeenkomst moeten ondertekenen ??
Ja, maar zo werkt het dus niet...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:08 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nee. Ik heb die hele overeenkomst niet gezien, ik had verwacht dat ze me gewoon weer op "actief" zouden zetten en alles hetzelfde bleef..
Was ik ook van plan!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef willie64 het volgende:
ow jah ps doe dit niet bij je chef maar direct bij de baas
Je hebt je zaakjes niet op orde dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
Vast wel ooit gekregen, zoiets bewaar ik geen 4 jaar.
Ik moet morgen toch werken, dus dan ga ik gelijk ff met 2 loonstrookjes (oude en de nieuwe) langs de baasquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik lees nu al van een aantal mensen dat TS genaaid zou zijn....
Ik heb TS nog niet gehoord over zijn belletje naar zijn werkgever....
TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |