Hierquote:
Is die digitaal niet te klein ?quote:
Ik ben echt scheel volgens mij. Ik snap die vent op de achtergrond niet. Hij zit voorover, maar hij heeft een extra been onder zijn oksel?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
HierSpeciaal voor Surfer... Strol op het strand !
[afbeelding]
Gijs, ik kan vanaf mijn bureaustoel de webcam op de monitor aantikken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef Chocobo het volgende:
Is die digitaal niet te klein ?
Laptop op je schoot zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik kan vanaf mijn bureaustoel de webcam op de monitor aantikken.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben echt scheel volgens mij. Ik snap die vent op de achtergrond niet. Hij zit voorover, maar hij heeft een extra been onder zijn oksel?
Oh moeilijke puzzel, Cho..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef mr_Brown het volgende:Ben een filmpje aan het bekijken van een BMW M3 GTR over de Nurburgring
![]()
serieus......zoooooooooooooooooo veel respect voor Forza!!!! die baan is EXACT hetzelfde!!!
quote:
Ok.. de tieten zijn heerlijk... lichaam is ook heerlijk...quote:
Gijs.... je hebt het tegen iemand die naar een man keek met een strakke spido zwembroek en niet eens zag dat die gast een slang om zijn nek droegquote:
maar nog steeds is ze geilquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef MUUS het volgende:
Deze griet heeft maar 1 arm.
Extra benen, te weinig armen. Struin jij gehandicaptensites af, Chocobo?
Ik zag een andere slangquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... je hebt het tegen iemand die naar een man keek met een strakke spido zwembroek en niet eens zag dat die gast een slang om zijn nek droeg
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... je hebt het tegen iemand die naar een man keek met een strakke spido zwembroek en niet eens zag dat die gast een slang om zijn nek droeg
begrijp trouwens niet waarom ze zo'n moeite doet om dr borsten te verbergen, ze zijn toch bruin, dus ligt ze normaal topless op t strand..quote:
Zo zonde...quote:
quote:
lekker ijsjequote:Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef Dope_Nexium het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
k heb zo'n zin in ijs opeens..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
Kweet wel welk topic dat is voor die tieten van Muus
Als ik me Cho klaar ben wil ik ook met mijn ballen over haar stoppels wrijven.quote:
Tering....quote:
Oh ja!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
whahahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik me Cho klaar ben wil ik ook met mijn ballen over haar stoppels wrijven.
jij hebt ook nog niks gekregen zekerquote:
Die bolle bluft !quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij hebt ook nog niks gekregen zeker
Opschepperquote:
Als de mensen even verder zouden kijken dan hun neus lang is zouden ze het zelf ook zienquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
Ik heb alleen maar deze gevondenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de mensen even verder zouden kijken dan hun neus lang is zouden ze het zelf ook zien
Komt geen einde aan Waus..quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, kun je lachen, zeker het einde
http://www.onefed.com/media/NintendoON.wmv
Tis fake GIjs, maar je MOET die Mario zien van het einde, download het en skip doorquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt geen einde aan Waus..
Ga geen 6 minuten van mn kostbare leven opofferen voor wat nintendo bs he!
Doe dat dan en mail ze naar ons!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef Bastard het volgende:
Oh gelukkig, je kan de properties pakken van het bestand, en plakken in je browser..
Tis even werk, maar dan heb je ook wat
We MOETEN die 2 even zien hequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:01 schreef MUUS het volgende:
Lukt het verder wel?
Gezien, niet snapt, grappigheidsmeter geeft -5 aan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis fake GIjs, maar je MOET die Mario zien van het einde, download het en skip door
SUUUUUURRRREEE.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:04 schreef Chocobo het volgende:
Nou ik ga er niet naar op zoek... ze komen vast wel eens voorbij
Thanksquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:05 schreef MUUS het volgende:
Wat een homo's trouwens.
Neee.. tuuk niet... maar een dag surfen op FOK is geen probleem bij de baas.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga op mijn werk niet uitgebreid op zoek naar tietenplaatjes.
Gijs.... toch...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis fake GIjs, maar je MOET die Mario zien van het einde, download het en skip door
quote:Jack, zeg eens TIEN, zeg eens TIEN!
De aap is nu al een tijdje uit de mouw: Jack Spijkerman is dankzij de overstap naar Tien een linksluller-rechtsvuller van de ergste soort gebleken. Hing de moraalridder uit, zo ook tegen medium Jomanda. Vara Live duikelde een fragment op: Jack noemt Jomanda, let wel, in 2001, een oplichterige geldwolf. En Jomanda zegt slechts: "ik krijg het getal tien door, het getal tien ... En dan ga jij mij excuses aanbieden. TIEN jack, het getal TIEN en mensen weten je ware aard." Dus diep RespeKt voor Jomanda, en voortaan toch maar even naar haar luisteren! Ondertussen zit Jack bij ... Tien... en kregen wij ook iets van hogerhand door: we weten namelijk al wat het allereerste onderwerp van Jacks' nieuwe show bij Tien gaat worden: excuses aan Jomanda.
http://www.geenstijl.nl
Nou ik wel...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
Alt-Tabquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
Neee.. tuuk niet... maar een dag surfen op FOK is geen probleem bij de baas.
Anytime, scheet.quote:
Uitgebreid? Op zoek?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
Die zoog ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tien vingers! Tien tenen! Tien minuten! Tien peperkorrels! Tien wc rollen! Tien mensen! Tien aambeien!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:05 schreef MUUS het volgende:
Wat een homo's trouwens.
Kunnen niet eens die foto's zichtbaar krijgen, whehehehehehehe..
Post ze anders even !!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Anytime, scheet..
[..]
Uitgebreid? Op zoek?.
Dude, rechtermuisknop, eigenschappen, c/p... nou nou, poe poe, da's zweten..
Maar goed, vooral doorgaan, want dit spartelen vind ik zo leuk. Ga ik gezellig met Bastard toekijken..
Als er een spel perfect op de DS was geweest....quote:Sony Computer Entertainment Europe has today announced that it plans to release a PSP version of Lemmings towards the end of this year. The game, in case you're not familiar with any of the series' numerous incarnations dating back as far as 1991, challenges you to safeguard the lives of green-haired lemmings as they attempt to negotiate levels packed full of hazards. You'll do this by assigning different roles to individual lemmings, such as bridge builder, miner, parachutist, and blocker.
Currently in development at Team 17, the PSP version of Lemmings will feature both classic and all-new levels, and will also let you create your own that can be shared with friends. Sony also plans to release its own downloadable content for the game, including new themes and levels.
Dat kasteel ja, maar kom oooooooooooooop zeg, die Mario maakt het zo duidelijk fake. Als Nintendo ooit zo'n Mario maakt gooi ik mijn NES van het balkon.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... toch...Dat kasteel was prachtig alhoewel Mario zoog
Zak toch door de stront joh met je stink DSquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als er een spel perfect op de DS was geweest....
euhuh.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb het topic aangeklikt maar ik kan de foto's gewoon zien. Vandaar dat ik het niet snapte met hotlinken... ik zocht een url ofzo
Dat zag er niet uit inderdaad... mario moet klein en dik zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kasteel ja, maar kom oooooooooooooop zeg, die Mario maakt het zo duidelijk fake. Als Nintendo ooit zo'n Mario maakt gooi ik mijn NES van het balkon.
Ik had het tegen Roy, kale rukpaal!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef Chocobo het volgende:
Zak toch door de stront joh met je stink DS
MAIL!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik postte net bijna Muus d'r tieten in het Ps3 topic... gelukkig deed ik preview... mijn clipboard
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had het tegen Roy, kale rukpaal!
WHOEHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat grote hakenkruis ook onder mequote:
Dat aandachtige kijken van H.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat grote hakenkruis ook onder me![]()
Ik poep op lemmingsquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zonder tegenprestatie.quote:
Wahahahahahahahahahahahahahahahaha...briljantquote:
http://www.beentheredonethat.tkquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:30 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Dat shoppen ook steeds.. hij is weer naakt (of is t alweer een ouwe?)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zonder tegenprestatie.
RIIISSSEEEEEEquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:33 schreef mr_Brown het volgende:nu heb ik die tieten van Muus nog niet gezien
Geil mannetjequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:33 schreef mr_Brown het volgende:nu heb ik die tieten van Muus nog niet gezien
Daar lijkt me dan weer geen kont aan hequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
Is dit wat? Is wel een film waar ik naar uitkijk.
http://movies.channel.aol(...)ace_and_gromit_movie
Wallace and Gromit…geen kont aan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:39 schreef silver-surfer het volgende:
Daar lijkt me dan weer geen kont aan he
Die kleiman lijkt op jequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
Is dit wat? Is wel een film waar ik naar uitkijk.
http://movies.channel.aol(...)ace_and_gromit_movie
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:45 schreef Dope_Nexium het volgende:
[afbeelding]
Die serieuze gezichten ook... Nero gewoon hoor... zo'n respect voor zijn buik!!
Wahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:45 schreef Dope_Nexium het volgende:
[afbeelding]
Die serieuze gezichten ook... Nero gewoon hoor... zo'n respect voor zijn buik!!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef Chocobo het volgende:
Ken jij ze niet ofzo...
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen iedereen Forza aan het gamen was....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...![]()
GeweldigWanneer heb je die gemaakt/gepost???
Ik wil ook in een auto.
Realistisch blijven Gijsquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet ook eens photoshop skills gaan ontwikkelen geloof ik.
Gijs, als jij het kan...quote:
Staat er ergens een cursusje online?quote:
quote:
Sommige dingen moet je gewoon aan anderen overlaten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Staat er ergens een cursusje online?
Terecht, moet je maar gaan werken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:56 schreef Dope_Nexium het volgende:
Door dat UWV van jou zit ik me suf te piekeren op een jaarrekening..![]()
![]()
ik wacht nog steeds op de eerste shops van surferquote:
Dat gebrek aan vertrouwen hier weer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige dingen moet je gewoon aan anderen overlaten.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon aan anderen overlaten.
Damn I'm sexyquote:
Hoest met je E3 marathon gijs... nog een beetje geslapen van al dat nieuws..quote:
Ik ben klaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoest met je E3 marathon gijs... nog een beetje geslapen van al dat nieuws..
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
Die tieten van MUUS zijn niet bloot!Wel groot.
laat maarquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
http://img167.echo.cx/img167/5941/d16qy.jpgquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef mr_Brown het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ik heb deze ook nog gevondenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://img167.echo.cx/img167/5941/d16qy.jpg
http://img167.echo.cx/img167/5941/d16qf.jpg
Even copy/pasten naar een nieuw venster.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:15 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb deze ook nog gevonden
http://img23.echo.cx/img23/4882/suckiesuckiefivedollah0mi.jpg
Veel plezier Gijsquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef mr_Brown het volgende:
RRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Here I Come![]()
![]()
Veel plezier schatjequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef mr_Brown het volgende:
RRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Here I Come![]()
![]()
Ik denk zelfs dat direct linken nut heeftquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:23 schreef MUUS het volgende:
Pfff, nog niet eens die ene in lingerie gevonden.
Prrrrrrrrrrutsers..
Zooooooo dichtbij..
Zet je zelf het woordje 'niet' er tussen ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat direct linken nut heeft
Ja! MUUS! Ik zit goftedomme zelf ook al een jaar te wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:30 schreef MUUS het volgende:
Ja! Roy!
Ga eens regelen dat de nieuwe Zelda heel snel uitkomt. Regel contacten, bel iemand, doe *iets*!!
Ik wil nieuw pelletje Zelda pelen..
Pot, ketel, verwijt...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zet je zelf het woordje 'niet' er tussen ?
Hey stuk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pot, ketel, verwijt...
Ooooh, snuggere bende hier..
Hai ChO. Zeg he! Scharrel jij nog met dinges? En is dat helemaal leuk en geweldig en gezellig en fijn enzo?
.
Sjeezus Roy, heb je nou nog geen contacten of op zijn minst viaviaviaviavia contacten die viavia weer dingen kunnen regelen of mensen bedreigen ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja! MUUS! Ik zit goftedomme zelf ook al een jaar te wachten
Thx.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey stuk!
Ja, we scharrelen nog steeds flink met elkaar, is leuk, gezellig, en waanzinnig!
Heb het heel erg naar mijn zin
Hoe is het met jou ? En mag ik zeggen dat je er nog steeds HEERLIJK uitziet!
Ik zal mijn oom eens bellen, die heeft een collega die een Japanse vriendin heeft. Die kent vast ook weer mensen die mensen kennen die Nintendo mannetjes kennen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sjeezus Roy, heb je nou nog geen contacten of op zijn minst viaviaviaviavia contacten die viavia weer dingen kunnen regelen of mensen bedreigen ofzo?
Potverdomme zeg hé. Zo schiet het niet op, man..
Mooi zo!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Thx..
. En gaat wel goed, dank je.
.
Maar wat leuk, ChO.. Gaan jullie nu samenwonen en trouwen en kindjes maken en en en en zo?
Zie je nou wel, Roy! Als je maar écht wilt, kan alles!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal mijn oom eens bellen, die heeft een collega die een Japanse vriendin heeft. Die kent vast ook weer mensen die mensen kennen die Nintendo mannetjes kennen.
Leipe Mocro Flavour is de shit MUUS. Je wordt gewoon oud...quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef MUUS het volgende:
Nu zingt mijn kind Ali B mee, da's dan wel weer minder eik....
Wat nou is de shitquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leipe Mocro Flavour is de shit MUUS. Je wordt gewoon oud...
Brown:quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat direct linken nut heeft
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die lysrics had ik niet moeten posten he
Heb je de DVD al?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef Bastard het volgende:
http://www.1001artiesten.nl/artiest.php?ArtistNameID=509&ArtistID=1 !!!
Neem vrijdag wel de cd mee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee... als het zo'n docu is hoef ik m niet.
Wat is er?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:48 schreef O-Ren het volgende:
Brown:
...............................................................................................................................................................
Brown:quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:59 schreef Chocobo het volgende:
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gijsjes........ Star Wars.......... ziek........................ ZOOOOO GOED. Maakt deel 1 en 2 helemaal goed. Dit was Star Wars.... dat gevoel.........
ben even klaar.... moet drinken nu.
Met 'creature' bedoelen ze de Nintendo booth op E3.quote:Word has it a secret alcove can be found deeper within the creature which houses the precious Nintendo Revolution. But gaining access to the Shangri-la of tomorrow’s video game generation is to remain an electronic dream.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:08 schreef chibibo het volgende:
Uit een artikel op nintendo.com:
[..]
Met 'creature' bedoelen ze de Nintendo booth op E3.
Misschien krijg je nog gelijk, Cho!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:08 schreef chibibo het volgende:
Uit een artikel op nintendo.com:
[..]
Met 'creature' bedoelen ze de Nintendo booth op E3.
Misschien krijg je nog gelijk, Cho!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
klaar gijs........
het is volbracht![]()
......... George......... ik pijp jequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:11 schreef silver-surfer het volgende:
Misschien wel het beste deel uit de Star Wars serie.....
Maar het meest briljante is het geheel....
Overladen met Oscars die serie........................
Date?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef O-Ren het volgende:
ik wil ook naar Star Wars
Ik ben echt jaloers op jullieniet leuk
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef O-Ren het volgende:
Ik snap de Star Wars hype net zo min als velen de Nintendo hype snappen. Het zijn leuke films om te zien, met name in de bioscoop, en de eerste delen waren pioniers op het gebied van special effects en geluid, maar van de verhaallijn kan ik niet warm of koud worden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
Niemand is perfectquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik snap de Star Wars hype net zo min als velen de Nintendo hype snappen. Het zijn leuke films om te zien, met name in de bioscoop, en de eerste delen waren pioniers op het gebied van special effects en geluid, maar van de verhaallijn kan ik niet warm of koud worden.
Gijs, serieus. Starwarsquote:
Hey chick, zin om met mij naar Starwars te gaan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef O-Ren het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, serieus. StarwarsPuhleeeaaaaase
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey chick, zin om met mij naar Starwars te gaan?
's ochtends vroeg?quote:
Ja.. normaal drink ik koffie.. deed de koelkast open, een koele fles coca cola lonkte mij... en ik moet zeggen, smaakt me bijzonder goed.quote:
heb ik om 06.45 al opquote:
Nog 8 uurtjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:15 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen.
Nog 6 uurtjes werken en danweekend
lekker hèquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. normaal drink ik koffie.. deed de koelkast open, een koele fles coca cola lonkte mij... en ik moet zeggen, smaakt me bijzonder goed.
Dat kan nooooooooooooit gezond zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
lekker hè![]()
Cola is het laatste wat ik drink voordat ik ga pitten en echt het allereerste wat ik doe zodra ik wakker ben
en daarna poepen
Is het ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan nooooooooooooit gezond zijn.
nope.... maar wel lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan nooooooooooooit gezond zijn.
vrijen??quote:
quote:
Voor groei, hardheid en definitie?quote:
Ja dat zeggen ze van wat eten ook.. maar laatst had ze net een cracker op, en werd ze hartstikke misselijk..quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:53 schreef Quinny het volgende:
Pssttt... als je zwanger bent werkt cola trouwens perfect tegen misselijkheid
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:55 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Voor groei, hardheid en definitie?
Gijs, ik sta zo te springen om naar SW te gaan, morgen overdag met Zeus staat op de planning..
cool een echoquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:53 schreef Quinny het volgende:
Morge
Straks een echo
Pssttt... als je zwanger bent werkt cola trouwens perfect tegen misselijkheid
Als je echt ruzie zoekt thuis, moet je zeggen dat het spugen tussen je oren zitquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze van wat eten ook.. maar laatst had ze net een cracker op, en werd ze hartstikke misselijk..
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je echt ruzie zoekt thuis, moet je zeggen dat het spugen tussen je oren zit![]()
Ik herinner met dat jij Troy ook een goede film vond.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef silver-surfer het volgende:
Moguuuuu
RIIIIIIIISEEEEEE
Beste film sinds LOTR en ver daarvoor.... kippenvel...
Darth Vader
Emperor
Yoda
Dat is toch ook zoquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je echt ruzie zoekt thuis, moet je zeggen dat het spugen tussen je oren zit![]()
Ja... zeker wel... Geen Gladiator... maar wel een goeie film..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik herinner met dat jij Troy ook een goede film vond.
Gijs..... jij vindt Dawn of the Dead een wereld film dus jou neem ik al helemaaaaal niet serieusquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:
Ik vond Amistad ook een machtige film, tenminste, tot die negers worden vrijgelaten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
Gijs..... jij vindt Dawn of the Dead een wereld film dus jou neem ik al helemaaaaal niet serieus
Volgens mij is Strol ook iemand die "2001 a space odyssey" een wereld film vindquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs..... jij vindt Dawn of the Dead een wereld film dus jou neem ik al helemaaaaal niet serieus
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volgens mij is Strol ook iemand die "2001 a space odyssey" een wereld film vind
Ja... ik weet het...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]die heb ik op Special Edition thuis.....
ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]die heb ik op Special Edition thuis.....
Hahahahahahha ... Ohquote:
misschien als je hem vergelijkt met films van nu (in het sfx gebied) maar toch niet voor die tijd! Gewoon een goede klassiekerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahahha ... Oh
Ik vond hem heeel slecht
jij bent echt een nerdquote:
Al die trailers die ik heb gezien, pfff, zo naakt.quote:
kijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
misschien als je hem vergelijkt met films van nu (in het sfx gebied) maar toch niet voor die tijd! Gewoon een goede klassieker
Daar poep ik van grote hoogte op Gijs. Wat een boutfilm.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef silver-surfer het volgende:
Volgens mij is Strol ook iemand die "2001 a space odyssey" een wereld film vind
Ja maar ik vind het verhaal niet leuk... heb hem na zoveel tijd gewoon uitgezet...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
misschien als je hem vergelijkt met films van nu (in het sfx gebied) maar toch niet voor die tijd! Gewoon een goede klassieker
ben dan wel een nerd, heb wel een beetje verstandquote:
komt omdat er daarna nog zoveel films zijn gekomen met een verhaal dat er veel op leek. Maar dit was gewoon de eerste met dat idee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het verhaal niet leuk... heb hem na zoveel tijd gewoon uitgezet...
Trok het niet meer...
Ik zie het briljante er niet in wat sommige mensen wel zien..
Dat heb ik dus met Titanicquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het verhaal niet leuk... heb hem na zoveel tijd gewoon uitgezet...
Trok het niet meer...
Ik zie het briljante er niet in wat sommige mensen wel zien..
Hoe vond je American History X?quote:
pff die moet ik ook weer eens uit de kast halen.. dat aardige in die film tegen negers enzo..quote:
Ga maar liggen...mondje open...tandjes op de stoeprand.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Dope_Nexium het volgende:
pff die moet ik ook weer eens uit de kast halen.. dat aardige in die film tegen negers enzo..![]()
heeeeeeeeeeeeeeerlijk filmquote:
jaaaaaaaaaaaa die scène jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga maar liggen...mondje open...tandjes op de stoeprand.
Dat kan ik me voorstellen ja...quote:
Edward Norton's beste rol tot nu toe!! Die blik vol haat in zijn ogen..quote:
Gijs, dat was geen acteren. Hij haat negers gewoon. Terecht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
Edward Norton's beste rol tot nu toe!! Die blik vol haat in zijn ogen..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dat was geen acteren. Hij haat negers gewoon. Terecht.![]()
Dawn of the dead beste film van 2004 tochquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem in Primal Fear het bestequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Edward Norton's beste rol tot nu toe!! Die blik vol haat in zijn ogen..
Fight club gek!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond hem in Primal Fear het beste
Hai schat!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef Quinny het volgende:
En weer terug. Ben weer verliefd
Werd weer even in de realiteit gezet dat het echt allemaal weer gaat gebeuren
Kindje beweegt zeeeeer goed
Ook erg goed inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond hem in Primal Fear het beste
Tering,....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Quinny het volgende:
En hier ons spruitje,....... hij checked ons... Kijk hoe hij/zij ons aankijkt met zijn/haar Alien oogjes
[afbeelding]
quote:
serieussssssssssssssssssssssssss ...............................................................................................quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Quinny het volgende:
En hier ons spruitje,....... hij checked ons... Kijk hoe hij/zij ons aankijkt met zijn/haar Alien oogjes
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Mooi blank kindje hequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
we will see....quote:
Qua verhouding lichaam:hoofd lijkt hij/zij nu wel op je.quote:
coolquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Dat roep ik al 5 jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |