thanx, even aangepastquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)inci_code/large.html
is trouwens de goeie link
Ik hou er niet zo van om telkens boeken met films te vergelijken. Het zijn 2 hele aparte media, iedereen die eerst het boek leest (en dat zijn er in dit geval heeel veel) heeft vaak al een eigen interpetatie van hoe hij het voor zich ziet afspelen. Als een film dan een andere weg gaat hoor je maar al te vaak het boek wast toch beter. Je kunt ze gewoon niet zo maar naast elkaar zetten. Ik denk dat Ron Howard maar al te goed beseft dat het een groot deel van het publiek het verhaal al kent en ik ben dan ook heel benieuwd wat hij met die informatie gaat doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef dolle_hond het volgende:
zal wel weer een geval worden van: het boek was beter
Zolang er geen Jerry Bruckheimer op de aankondeging staat ben ik daar niet zo bang voor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef MeAndMyself het volgende:
Tom Hanks gaat wel een goede rol neerzetten denk ik, al dat gezeik de hele tijd terwijl het echt wel een sterke acteur is. Hoop alleen dat dit niet weer zo'n overtypische hollywood-film wordt a la national treasure, the mummie etc maar een sterk plot + acteurs + scenes. Het boek geeft in ieder geval alle mogelijkheden...
Ik had misschien ook wel een iets jongere acteur verwacht. ( ik heb zelf de hele tijd met Clive Owen in mn hoofd gezetten)quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is een hele goeie acteur, dat is het probleem niet.
ik denk dat het probleem meer is dat mensen [die dat boek hebben gelezen] tom niet in de rol van robert langdon kunnen plaatsen
ik wel eigenlijk , bij het lezen van het boek had ik toch wel iemand in gedachten ala dat type .quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is een hele goeie acteur, dat is het probleem niet.
ik denk dat het probleem meer is dat mensen [die dat boek hebben gelezen] tom niet in de rol van robert langdon kunnen plaatsen
Het gaat mij persoonlijk niet om de acteerprestaties van Tom Hanks (die bij vlagen buitengewoon zijn), maar simpelweg om zijn uiterlijk. Ik zie hem niet zo snel Langdon geloofwaardig neerzetten, omdat hij er niet echt als een typische Langdon uitziet. Hij moet dus op zijn opperbest zijn om het geloofwaardig te laten zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef MeAndMyself het volgende:
Tom Hanks gaat wel een goede rol neerzetten denk ik, al dat gezeik de hele tijd terwijl het echt wel een sterke acteur is. Hoop alleen dat dit niet weer zo'n overtypische hollywood-film wordt a la national treasure, the mummie etc maar een sterk plot + acteurs + scenes. Het boek geeft in ieder geval alle mogelijkheden...
Wat is een typische Langdon?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het gaat mij persoonlijk niet om de acteerprestaties van Tom Hanks (die bij vlagen buitengewoon zijn), maar simpelweg om zijn uiterlijk. Ik zie hem niet zo snel Langdon geloofwaardig neerzetten, omdat hij er niet echt als een typische Langdon uitziet. Hij moet dus op zijn opperbest zijn om het geloofwaardig te laten zijn.
We zullen zien
Tja, meer iemand als russel crowe. Een ruwe bolster/blanke pit amerikaan zeg maar.quote:
iddquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:58 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om telkens boeken met films te vergelijken. Het zijn 2 hele aparte media, iedereen die eerst het boek leest (en dat zijn er in dit geval heeel veel) heeft vaak al een eigen interpetatie van hoe hij het voor zich ziet afspelen. Als een film dan een andere weg gaat hoor je maar al te vaak het boek wast toch beter. Je kunt ze gewoon niet zo maar naast elkaar zetten. Ik denk dat Ron Howard maar al te goed beseft dat het een groot deel van het publiek het verhaal al kent en ik ben dan ook heel benieuwd wat hij met die informatie gaat doen.
Russell Crowe is een New Zeelander..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, meer iemand als russel crowe. Een ruwe bolster/blanke pit amerikaan zeg maar.
Dat kan ik me goed voorstellen, gelukkig had ik het gelezen voordat nog bekend was dat het een film werd. Anders ga je ook continu zitten denken, "hoe zouden ze dit gaan verfilmen"quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
weet je wat ik wel een beetje had. terwijl ik het boek was aan t lezen werd bekend dat TH en AT de hoofdrollen zouden doen. vanaf dat moment heb ik robert en sophie al zo gevisualiseerd.
Das nog niet officieel bekend: maar momenteel maakt Christopher Eccleston (misschien wel bekend als de badguy in Gone in 60 Seconds) blijkbaar een grote kans.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef fratsman het volgende:Jean Reno!
Alfred Molina!
Alleen Ian mcKellen vind ik niet zo geweldig... Ik zag meer Ian Holm als Teabing.
En wie gaat Silas spelen? (die Albino.)
Dit is in ieder geval weer een "Wanna-see" op mijn lijstje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |