Idd ja, het is de schrik bij een wesp dat het zo vervelend maakt, maar bij een mug blijf je de hele dag (of langer) met zo'n jeukende bult rond lopenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef ToYDoLL het volgende:
Ik heb geen last van die beesten, ben nu 3 keer gestoken en het doet ff pijn, maja, bij hun doet het ook pijn als je er op gaat stampenIk vind muggen veel irritanter, als je weer eens wakker wordt en je er achter komt dat je 4 muggebulten op een verrotte plek (lees: je voet) hebt.
Ik ga mijn beklag doen bij National Geographic.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:25 schreef Vhiper het volgende:
Dan heb je verkeerde dingen gehoord.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga mijn beklag doen bij National Geographic.
Ik ben dus zo vaak gestoken dat ik deze fobie heb ontwikkeld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:59 schreef ToYDoLL het volgende:
Daar hebben wel meer mensen last van. Laat je gewoon een keer steken, dan weet je of je fobie terecht is![]()
die 2e is ook geschikt voor andere doeleindenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
![]()
Moet je eens zeggen tegen iemand die er daadwerkelijk een allergische reactie op heeft............quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Idd ja, het is de schrik bij een wesp dat het zo vervelend maakt, maar bij een mug blijf je de hele dag (of langer) met zo'n jeukende bult rond lopen.
Alleen jammer dat je dan een foto van een mot neerzet, die de afschrikwekkende kleuren van een wesp heeft, maar zeker niet zal steken. Wel eerst kijken of het een wesp is, voordat je hem vermorzelt he?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Jah hoor die kutinsecten waar ik me het meest aan irriteer zijn alweer in het land
Het is pas net mei en ik hoor dat gezoem nu alweer, kan niet eens rustig ff wat eten of de wespen zitten je alweer op te geilen
Allemaal dood moeten ze![]()
![]()
![]()
Hier nog zo een foto van zulks enge rakkers![]()
[afbeelding]![]()
horzelvlinder toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je dan een foto van een mot neerzet, die de afschrikwekkende kleuren van een wesp heeft, maar zeker niet zal steken. Wel eerst kijken of het een wesp is, voordat je hem vermorzelt he?
ja want je kan er niet alleen maar wespen mee pesten. Maar ook nog andere mensen als ze even niet opletten effe aantikken op hun hand of het puntje van hun oorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jah neem jij ff zo een debiel ding mee als je een terrasje gaat pakken ofzo
Ik denk dat het dan snel gedaan is met je vliegenmepperquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja want je kan er niet alleen maar wespen mee pesten. Maar ook nog andere mensen als ze even niet opletten effe aantikken op hun hand of het puntje van hun oor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |