regelwerk maken op bestaande dakplaten,quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:14 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Maar als ik het zelf zou moeten doen (die kans zit er toch een beetje in):
Hoe zou ik over het algemeen het aftimmeren aan moeten pakken?
Die zijn als het goed is allemaal ge-edit/gesloten inmiddels, maar roept u maar in KLU FB als ik wat gemist hebquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Ah ok das wel logisch dat dat niet mag .. (mmm in andere topics zie ik wel mensen zich aanbieden:))
Het zou natuurlijk matig zijn als je in ieder topic een post van een bedrijf krijgt met reclame.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:45 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Mwaw, ik voel me niet geroepen om die mensen die zich met een knipoog aanbieden te verlinken
lijkt me een goed plan, als je de foto's online gooit, kunnen we eens ernaar kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Zullen we stoppen daarmee (ik bedoel niet reclame maken overigens, maar het zich aanbieden met een knipoog, zoals ik vroeg om een mannetje met een knipoog) en weer ontopic gaan?!
dat is wel het mooiste iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef SpartaRotterdam het volgende:
dus ook op de bestaande plafondplaten raggels aanleggen?
is het mogelijk zover uit te vullen dat je geen hoogteverschillen hebt??quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef SpartaRotterdam het volgende:
En hoe zit dat dan met die plafonplaten die ongelijk lopen met de balken (zie de cirkels).
misschien rechtstreeks op de betimmering gipsplaten schroeven, of houten betimmering rechtstreeks afwerken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef SpartaRotterdam het volgende:
En hoe doe je de gipsplaten aan het plafond naar de ramen toe? Want dat zit een beetje lastig.
Als ik goed kijk op de foto, lijkt dat niet te kunnen, want dan krijgt ie zijn raam niet meer open.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:01 schreef Gurb het volgende:
volgens mij kan je alles gewoon uitraggelen, en dan gipsplaten ertegenaan schroeven
hoeken en naden werk je later af met een plintje / hollat
en grote kieren vul je eerst op met PURschuim
Zo dan ben je goed in de aap gelogeerd. Zou die zijkant betimmeren met trespa plaat zonder ragels anders krijg je het raam niet openquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Dak uit z'n fatsoen: dat kwam door het verzakken van de oude dakkapel die de oude bewoner zelf had aangelegd. Dit heeft de aannemer zo goed mogelijk weer rechtgetrokken. Het dak was zo'n 10cm ingezakt aan de linkerkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |