abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28837472
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:44 schreef xFriendx het volgende:
Het is toch best rot als je meteen de nieuwste Ferrari gaat bestellen met de mooiste specs, en later blijkt dat de Porsche van je buurman je Ferrari in alles overtreft. Dus... lekker proefritjes maken, ook met consoles.
Goed gezegd
pi_28837539
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:27 schreef HAL9000S het volgende:
Update: ben nog steeds aan het twijfelen tussen de ps3, omdat hij technisch zo zwaar superieur te zijn en vooral omdat ik denk dat de ps3 mij het snelst en mischien wel het mooist de volgende generatie PES en GTA games gaat geven of.... zit ik wil te wachten op weer diezelfde games alleen weer wat mooier?
Ben ik mischien klaar voor iets totaal nieuws....revolutionairs...wat Nintendo mij aan het beloven is? Ik weet het nog niet.
Dat de ps3 zwaar superieur is valt nog maar te bezien. Van de cell weet niemand of het echt wat gaat worden voor het gebruik in games en die RSX die is ook niet bepaald snel te noemen. Zal me geeneens verbazen als de revo sneller word.
quote:
De Mario-games trekken mij echter niet, vaak teveel van hetzelfde, maar dan opgepoetst voor elke console. En dan nog is het grafisch en qua gameplay nog niet echt meer geworden t.o.v. het vorige deel.
Kwa gameplay is de gemiddelde mario game beter dan een xbox/ps2 game.
quote:
Sony schijnt volgens de specs krachtiger te zijn, echter wil ik dit eerst eens zien in de praktijk, i.p.v. af te gaan op spierballenpraat.
Sony zegt dat ie het sterkste is ja ^^ op diverse sites (oa beyond3d) is al te lezen dat dat in de praktijk nogwel eens anders uit zou kunnen gaan pakken.
quote:
Ik ben wel erg benieuwd hoe duur de games gaan worden en of deze in verhouding staan tot het plezier wat het oplevert.
Ja dat vraag ik me ook heel erg af. Test drive voor de xbox360 zou geloof ik een prijs van 60 euro krijgen in deutsland las ik ergens. Dus dat valt dan nog wel mee. Nintendo zal ook wel rond de 50 a 60 euro zitten. Denk alleen dat sony rond de 70 - 85 euro gaat zitten.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_28843188
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:16 schreef Kill_em_all het volgende:
nee hoor. ik vind die mario games steeds slechter en slechter worden
pi_28843357
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:48 schreef darkskedar het volgende:

[..]

nee hoor. ik vind die mario games steeds slechter en slechter worden
Ik vind dan een Mario game dus ook niet een slechte game, maar als je die Mario game speelde op je Nintendo64, en een soortgelijke game is er voor de Gamecube, zonder echt nieuwe dingen, maar alleen ietwat opgepoetste graphics dan valt dat toch iets tegen en heb je denk ik toch minder plezier van de game.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:14:20 #280
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28843974
lol, Mario Sunshine op de gamecube was juist hardstikke anders dan de N64 versie..

maaaaaaaaaaaargoed.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:16:14 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28844048
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:14 schreef MMaRsu het volgende:
lol, Mario Sunshine op de gamecube was juist hardstikke anders dan de N64 versie..

maaaaaaaaaaaargoed.
Afgeven op Mario is in. Je weet toch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:07:38 #282
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28847141
Ik vind Mario niks aan in 3d zelfde geld voor Sonic sinds die de overstap naar 3d maakte... hoewel dat in Sonics geval de sidekicks de games verpesten de Sonic levels waren vet van de Adventure games waren vet.
quote:
Dat is jouw mening. Ik vind die games niks... alleen Mario Kart heeft wat voor de rest kunnen alle Mario games sinds de N64 mij gestolen worden.
quote:
heeft ie wel een punt, dat zijn echt van die onvolwassen jochies die zich proberen te bewijzen door de wat minder stoere spellen compleet af te kraken zonder ze ook maar tien seconden serieus gespeeld te hebben.
Er zijn ook van die gastjes die alles afkraken wat niet op een Nintendo console is.

Trouwens over de next gens gesproken ik kwam dit tegen...
quote:
Fresh off our trip to New York City to the Digital Life Press Preview event, we have come back with some important news for Nintendo fans concerning Nintendo's next console currently code-named the Revolution. There has been much speculation about the console's graphics, and how "next-generation" the games will be. Satoru Iwata has promised that the game's will "wow" consumers, but we just don't know how the games are going to look.

Well, at the Digital Life Press Preview event, we spoke with ATI, the developer and producer of the Revolution's graphics chip currently known as the "Hollywood". According to the ATI representative we spoke with, the Hollywood graphics chip is more powerful that the GameCube's graphics chip, but not on par with that of the Xbox 360 or PlayStation 3. At the time of the event, the ATI representative was not able to elaborate on any specs or any other information on the Revolution. We were only told not to expect the same graphical quality that the Xbox 360 and PlayStation 3 will offer.

Knowing that however we are not sure how much of a differenece there will be between the Revolution, Xbox 360, and PlayStation 3's graphics. There has been much speculation as to how the Revolution's graphics will look, and much speculation about that Metroid Prime 3 demo shown at E3 2005, which we can tell you was built on the GameCube hardware, not that of the Revolution. At this time we would speculate that the difference in the graphic power of the Revolution and the Xbox 360 will be comparible to that of the difference between the GameCube and the Xbox. It is also to be noted that pure specs and technical power do not alone make up a console or it's performance.

We could speculate further, but we are just going to have to wait for Nintendo to come out and show us the Revolution, it's graphical power, and what sort of gameplay "revolution" the machine will offer. We have spoken with ATI and brought back what little information is available, and at this point you are just going to have to wait for more information directly from Nintendo.
Als Nintendo als laatste uitkomt hoe halen ze het in hun hoofd om grafisch minder te zijn dan de concurrentie? Dat is net zo dom als wat ze met de DS deden.
pi_28847493
Ik ben ook benieuwd na wat voor compensatie ze hebben voor én mindere graphics én een half jaar later uitkomen, maar zou je me nog wel een keer helpen herinneren wat voor doms ze met de DS hebben gedaan?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:24:19 #284
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28847591
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:07 schreef Notorious het volgende:
Ik vind Mario niks aan in 3d zelfde geld voor Sonic sinds die de overstap naar 3d maakte... hoewel dat in Sonics geval de sidekicks de games verpesten de Sonic levels waren vet van de Adventure games waren vet.
[..]

Dat is jouw mening. Ik vind die games niks... alleen Mario Kart heeft wat voor de rest kunnen alle Mario games sinds de N64 mij gestolen worden.
[..]

Er zijn ook van die gastjes die alles afkraken wat niet op een Nintendo console is.

Trouwens over de next gens gesproken ik kwam dit tegen...
[..]

Als Nintendo als laatste uitkomt hoe halen ze het in hun hoofd om grafisch minder te zijn dan de concurrentie? Dat is net zo dom als wat ze met de DS deden.
Ok, deze opmerking bewijst dat je ECHT geen enkel idee hebt waar j ehet over hebt. De DS verkoopt véél beter dan de psp en mag een groot succes worden genoemd, dus je vergelijking gaat volledig in duigen op. De DS is hét bewijs dat grafisch minder niet meteen slechte verkoopresultaten betekent.En de Gamecube is hét bewijs dat grafisch beter niet garant staat voor goede verkoopcijfers. Je moet ook wel het hele stuk lezen en niet alleen wat jij leuk vindt zodat je weer Nintendo kan afkraken. Als je iets verder las kan je zien dat ze verwachten dat het kwaliteitsverschil gelijk zal zijn aan wat je nu aan verschil hebt tussen xbox en gamecube. Dus zó erg zal het ook weer niet zjin. En het zal je mischien verrassen, maar goede games zijn altijd nog belangrijker dan iets betere graphics.

Daarnaast is de doelgroep waar Nintendo zich op richt niet de 16jarige 'ik geil op graphics en geweld' groep waar Sony en Microsoft om vechten (waar jij je zelf ook wel onder mag rekenen aan je uitspraken te zien). Je moet eens inzien dat er ook een hele grote groep mensen bestaat die niét geinteresseerd is in de games die jij wél leuk vindt. Daarom hoef je nog niet alles wat niet in jouw straatje valt af te kraken.

En verder heb ik hier nog niemand gezien die álles afkraken wat niet op Nintendo uitkomt. Ik zie alleen iemand als jij die alles afkraakt wat wél op een Nintendo console uitkomt.
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:20 schreef YourMaster het volgende:
Ik ben ook benieuwd na wat voor compensatie ze hebben voor én mindere graphics én een half jaar later uitkomen, maar zou je me nog wel een keer helpen herinneren wat voor doms ze met de DS hebben gedaan?
Afaik waren de laatste berichten niet dat de Revolution een half jaar na de PS3 zou komen, maar 'hooguit een korte tijd daarna'.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:46:51 #285
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28848175
quote:
De DS verkoopt véél beter dan de psp en mag een groot succes worden genoemd, dus je vergelijking gaat volledig in duigen op.
PSP is ook nog niet overal uit he. En verder kwam de PSP ook later uit dan de DS. Verder is het ook niet raar om te denken dat de DS meteen slecht zou verkopen ze hebben nou eenmaal een naam opgebouwd na al die jaren monopoly in de handheldmarkt.

Bovendien vergeleek ik de het met de DS omdat de concurrent ook technisch beter inelkaar zit. En waarom doet Nintendo dit? Waarom komen ze met oude techniek als je ziet wat nu al technisch mogelijk is???
quote:
Gamecube is hét bewijs dat grafisch beter niet garant staat voor goede verkoopcijfers.
Dat is waar. Maar dat de GC het niet goed deed komt ook door de software en de marketing.
quote:
Daarnaast is de doelgroep waar Nintendo zich op richt niet de 16jarige 'ik geil op graphics en geweld' groep waar Sony en Microsoft om vechten (waar jij je zelf ook wel onder mag rekenen aan je uitspraken te zien)
Nee Nintendo richt zich op een steeds kleiner worden de groep Nintendo fans en dat is hun fout...

Trouwens benzelf 23.
quote:
En verder heb ik hier nog niemand gezien die álles afkraken wat niet op Nintendo uitkomt. Ik zie alleen iemand als jij die alles afkraakt wat wél op een Nintendo console uitkomt
Kan je niet lezen? Ik zeg toch dat ik Mario Kart leuk vind... know your infooo!!11
quote:
Afaik waren de laatste berichten niet dat de Revolution een half jaar na de PS3 zou komen, maar 'hooguit een korte tijd daarna'.
Als ze dat doen dan moeten ze opboksen tegen die Sony hype.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:50:32 #286
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28848275
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:24 schreef ethiraseth het volgende:
Ok, deze opmerking bewijst dat je ECHT geen enkel idee hebt waar j ehet over hebt. De DS verkoopt véél beter dan de psp en mag een groot succes worden genoemd, dus je vergelijking gaat volledig in duigen op. De DS is hét bewijs dat grafisch minder niet meteen slechte verkoopresultaten betekent.
Ik denk dat bij de portable games de graphics vooralsnog minder belangrijker zijn. Bij de thuisconsoles is het lange tijd (en misschien nog steeds) om de graphics gegaan. Bij de portable games gaat het meer om direct playability.

Portable gamers zijn andere gamers dan console gamers.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:52:51 #287
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28848328
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:46 schreef Notorious het volgende:
PSP is ook nog niet overal uit he. En verder kwam de PSP ook later uit dan de DS. Verder is het ook niet raar om te denken dat de DS meteen slecht zou verkopen ze hebben nou eenmaal een naam opgebouwd na al die jaren monopoly in de handheldmarkt.

Bovendien vergeleek ik de het met de DS omdat de concurrent ook technisch beter inelkaar zit. En waarom doet Nintendo dit? Waarom komen ze met oude techniek als je ziet wat nu al technisch mogelijk is???
Kostenplaatje + lage instapdrempel + backwards compatible.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:54:06 #288
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28848362
Dat graphics minder belangrijk zijn in de handheldmarkt is Nintendo's schuld. Daarom was ik ook geen handheldgamer meer. Na de Game Gear had ik echt geen zin om een stap terug te doen op de Game Boy.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:55:55 #289
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28848405
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:52 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Kostenplaatje + lage instapdrempel + backwards compatible.
Sony komt anders wel meteen met iets krachtigs...
pi_28849270
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:24 schreef ethiraseth het volgende:
We hadden het over de Xbox. De revolution zou net iets mindere graphics hebben dan de X360, en ongeveer een half jaar later uitkomen. Als ze dát nadeel willen overbruggen moeten ze wel met iets speciaals komen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:40:56 #291
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28849337
Zoals wat? Met een simpele gimmick als touchscreen halen ze mij in iedergeval niet over.

Ik ben echt benieuwd ik trap niet zo snel in hypes...
pi_28849368
Ik zeg niet dat ze met wat speciaals komen, ik zeg dat Nintendo alleen dat nadeel kan neutraliseren door met wat speciaals te komen.

Met een touchscreen zou ik ook niet overtuigd zijn om een revolution te kopen. Bij de DS vind ik het echter wel een fantastische toevoeging, nu alleen nog kijken of er spellen op uitkomen die me écht liggen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:47:32 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_28849489
Xbox, om het simpele feit dat ik Nintendo JUIST waardeer om hun kinderlijke en aanbod, maar mijn persoonlijke voorkeur gewoon ligt bij gegronde westerse games waar zelfs fantasie nog gebonden is aan enigzins real-life design, waar het hyper-oosterse aanbod van zowel PS als NR juist VEEL te druk is naar mijn believen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_28851262
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Afgeven op Mario is in. Je weet toch.
Nee iemand die het niet leuk vind bestaat niet. Daar is altijd een reden voor. Als we het met z'n allen roepen dan durft er vast niet meer iemand een Mario game niet leuk te vinden.
Wat een bullshit, na Mario 3 heb ik niks meer gespeeld van Mario wat me ook maar een beetje boeide.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zaterdag 16 juli 2005 @ 04:06:31 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28851288
quote:

Trouwens benzelf 23.
Then act like it, punk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 16 juli 2005 @ 04:58:59 #296
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_28851430
Zegt de Nintendroid.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 07:35:20 #297
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28851610
ik snap best dat het moeilijk is om iemand ander gelijk te geven of in mindere mate zelf toe te geven dat het fout ismaar het maakt niet uit hoor, wij nemen jou niks kwalijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_28852179
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:40 schreef Notorious het volgende:
Ik ben echt benieuwd ik trap niet zo snel in hypes...
pi_28852229
quote:
PSP is ook nog niet overal uit he.
Not mu problem Volgens jouw theorie zou dan waarschijnlijk de PSP ook beter moeten verkopen in bijvoorbeeld Japan. Want die kwam later uit en heeft dus 'meer hype' oid. Maar je ziet toch zelf ook wel dat de DS al weeeeken lang bijna 2x zo veel verkoopt?
quote:
En verder kwam de PSP ook later uit dan de DS. Verder is het ook niet raar om te denken dat de DS meteen slecht zou verkopen ze hebben nou eenmaal een naam opgebouwd na al die jaren monopoly in de handheldmarkt.
De DS is ook MIJN eerste handheld. De GBA vond ik niks, bied niks speciaals. De DS geeft je echter gameplay die je nergens anders ziet. En deze gameplay trekt ook non-gamers aan; zoals bijvoorbeeld mijn eigen vader met de Mario mini-games. Als je veel van die non-gamers weet te bereiken, dan ben je binnen.

Wanneer Nintendo dit doorzet met de Revolution, krijg je (hopelijk) games die erg simpel zijn (voor mensen die er niet veel tijd aan willen besteden) en games die net zo diep gaan als vroeger, alleen dan kan iedereen ze spelen dmv de directe/makkelijke besturing.
quote:
Prijs, de size... Nintendo gaat de gameplay kant op ipv de graphics kant. Waarom miljoenen investeren in graphics chipsets? Geloof mij nou maar; wanneer het met de gameplay gewoon goed zit, dan verkoopt die console wel. Kijk maar naar de PS2.
pi_28852585
Ik kies geen van drieën, behalve als de Revolution écht revolutionair wordt.
Met je SNES en N64 deed je veel langer dan met een Xbox/PS2/Gamecube, dus ik houd mijn Xbox nog even .
Zijn nog genoeg goeie games die ik niet heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')