SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar blijf wel rose-enhttp://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef GaRleC het volgende:
Ik moet jullie wat bekennen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar blijf wel rose-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef GaRleC het volgende:
Ik moet jullie wat bekennen......
NOOOOOOO! onze trots! wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar blijf wel rose-en
ik heb mijn geld aan VVeizz gegeven dus ik denk dat hij het isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:00 schreef shilizous_88 het volgende:
Wie is eigenlijk de verzamelman voor clancreation?
Waar staat Con voor? En wat doet het allemaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef jorryt het volgende:
oja soldier is vooral str en wat con (voor te hitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |