quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef Speedski het volgende:
Hehe ... volgens mij zullen Dafan en Gabez pas rond 2 uur vanmiddag uit hun nest rollen![]()
Hoe heb jij je skills verdeeld ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 04:54 schreef DaFan het volgende:
Ben nu lvl 31...
Morgen kan ik gavere masks craften dus zal ik hier een lijstje posten.
Arms Mastery @ lvl 9. Combat Mastery @ lvl 7. Craft Mastery @ lvl 3. <-- Passivequote:
Waarom niet meer active skills? Voor maar weinig SP, kom je wel een eind verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Arms Mastery @ lvl 9. Combat Mastery @ lvl 7. Craft Mastery @ lvl 3. <-- Passive
Intensity Weapon @ lvl 1. Zuly Bolt @ lvl 2. Clothing Craft @ lvl 1. < Active.
Op Clothing Craft lvl 2 kan ik Zorro en Persian maken, voor 13 Cloth en 1 Insect Wing.
Ow en verder gewoon CON:SEN 1:1
Kzit nu ook op de server, maar zal dr alleen maar zijn. Het feest gaat strakjes beginnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:54 schreef Weizz het volgende:
Ik heb 5 uur geslapen ofzo... Er is niemand, behalve hutse en die ligt voor pampus op de Junon brug... MENSEN DIT IS TOCH GEEN INSTELLING!!!!
Ik moet craften gekkie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:53 schreef Speedski het volgende:
[..]
Waarom niet meer active skills? Voor maar weinig SP, kom je wel een eind verder.
Ik krijg exp van craften.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:05 schreef Speedski het volgende:
[..]
Sneller EXP krijgen is altijd handig als je meer SP wilt.
Lijkt mij dat een eenmalige investering in een mighty shot of twin shot, waardoor je sneller poppetjes kan knallen, je meer EXP zullen opleveren dan alleen maar craften.quote:
True mallerd, maar als strakjes de exp line groter wordt en de verzamel quests steeds groter worden, dan moet je wel krachtigere poppetjes killen. Met craft skills alleen kill je iemand niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef DaFan het volgende:
Ja denk het ook wel maar ik moet toch dingen craften voor de clan joh gekkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |