quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef Speedski het volgende:
Hehe ... volgens mij zullen Dafan en Gabez pas rond 2 uur vanmiddag uit hun nest rollen![]()
Hoe heb jij je skills verdeeld ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 04:54 schreef DaFan het volgende:
Ben nu lvl 31...
Morgen kan ik gavere masks craften dus zal ik hier een lijstje posten.
Arms Mastery @ lvl 9. Combat Mastery @ lvl 7. Craft Mastery @ lvl 3. <-- Passivequote:
Waarom niet meer active skills? Voor maar weinig SP, kom je wel een eind verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Arms Mastery @ lvl 9. Combat Mastery @ lvl 7. Craft Mastery @ lvl 3. <-- Passive
Intensity Weapon @ lvl 1. Zuly Bolt @ lvl 2. Clothing Craft @ lvl 1. < Active.
Op Clothing Craft lvl 2 kan ik Zorro en Persian maken, voor 13 Cloth en 1 Insect Wing.
Ow en verder gewoon CON:SEN 1:1
Kzit nu ook op de server, maar zal dr alleen maar zijn. Het feest gaat strakjes beginnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:54 schreef Weizz het volgende:
Ik heb 5 uur geslapen ofzo... Er is niemand, behalve hutse en die ligt voor pampus op de Junon brug... MENSEN DIT IS TOCH GEEN INSTELLING!!!!
Ik moet craften gekkie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:53 schreef Speedski het volgende:
[..]
Waarom niet meer active skills? Voor maar weinig SP, kom je wel een eind verder.
Ik krijg exp van craften.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:05 schreef Speedski het volgende:
[..]
Sneller EXP krijgen is altijd handig als je meer SP wilt.
Lijkt mij dat een eenmalige investering in een mighty shot of twin shot, waardoor je sneller poppetjes kan knallen, je meer EXP zullen opleveren dan alleen maar craften.quote:
True mallerd, maar als strakjes de exp line groter wordt en de verzamel quests steeds groter worden, dan moet je wel krachtigere poppetjes killen. Met craft skills alleen kill je iemand niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef DaFan het volgende:
Ja denk het ook wel maar ik moet toch dingen craften voor de clan joh gekkie!
Yes Sir !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:13 schreef Weizz het volgende:
Zeg schatjes, ga elkaar anders ff bitchslappen. Ik heb de cash, zondag ben ik er weer, dus dan zal het wel lukken... Mocht het zaterdag al gaan moet iemand het maar ff voorschieten, ik hoor het wel. suc6
Zoals ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef fs180 het volgende:
lijkt me wel anders heel erg lullig voor de rest die andere dingen al gedaan hebben
3quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nu 20 masks te koop staan voor 5000z per stuk, dus ik heb de cash vanavond ook wel
Ow ik zal er ff 2 voor jullie achterhouden trouwens
Hehe .. het level 29 - dramaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:33 schreef Tweek het volgende:
Ik heb de komende tijd helemaal geen tijd om een beetje te kunnen levelen, pas ergens volgende week weer ofzo. En ik ben nu lvl 29, dus naar 30 gaat sowieso nog wel een tijdje duren
INT zowiezo .. Welke andere skill ..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:09 schreef bupatH het volgende:
ik ben nu een elvel 17 muse wat zin de best eskils om te ontwikkel n?
Jah, khad daarnet ff een Rose-vastlopertje en zag het ook. Maar gewoon een paar keer op casio drukken en opeens *poef* zal dr 1 van de servers op full staan en dan is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef bupatH het volgende:
alle 3 de servers exceeded ?
dat zijn statsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:33 schreef Speedski het volgende:
[..]
INT zowiezo .. Welke andere skill ..dex ?
Ow hehequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:39 schreef bupatH het volgende:
[..]
dat zijn statsik ahd het over skills, welke zijn de beste voor een muse ?? (en waar te kopen) en tips voor de statsverdeling zijn nooit weg ntuuk
Jahquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:11 schreef fs180 het volgende:
heal natuurlijk.. en ice bolt
welke stats voor dealer.. CON en SEN ?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:34 schreef jorryt het volgende:
ja mijn internet doet ook al de hele dag raar, kut @home :x
ja mijn internet doet ook al de hele dag raar, kut @home :x
verder moet je zelf maar uitzoeken www.7hearts.net/forums is wel handig
Hij stond op de FTP van Gabez maar daar ben ik het adres van kwijt nadat hij m had aangepast...dus ik kan je nu ff niet helpenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:35 schreef Fillipe het volgende:
Iemand een (snelle) mirror voor me van de ROSE client? 33 kb/s is toch net iets te sloom
Heb hem even in m'n profiel gezetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:45 schreef DaFan het volgende:
Als je een mailadres hebt wil ik m wel op mijn FTP zetten.
jij staat toch maar shop te wezen jankerd :pquote:
Lag van 30 secs is idd baggerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:53 schreef Chapter_V het volgende:
en de horror lag is terug kon aardig overleven en dan door een homoporkie dood :| 3% naar de klote nou ja ik ga shop opzetten speel morgen wel verder
Zie de post onder je, om gerukt te worden dus.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:07 schreef jorryt het volgende:
niet 24/7, die andere 2 uur moet je zeker rukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |