Maar hij zit wel gebakken als ie doet wat ie goed kan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
HCAW levert daarmee weer een werper in
Just cruisingquote:Het Nederlands team heeft op het EK honkbal in Tsjechië zijn derde zege op rij geboekt. Na overwinningen op Italië en Groot-Brittannië had het team van bondscoach Robert Eenhoorn 6,5 innings nodig om Rusland te verslaan: 11-1.
Oranje had onder het oog van zo'n 1.400 toeschouwers geen kind aan Rusland. Met name door het ijzersterke optreden van werper Patrick Beljaards kwam de zege geen moment in gevaar. In de 6de inning liep Nederland uit van 7-1 naar 11-1, waarna het duel even later beslist was.
Oranje, titelverdediger op het EK, is maandag bij winst op Zweden zeker van een plaats in de winnaarsgroep. (TT)
Bibberzege kennelijk, maar de slagcijfers van Coffie en 't Hoen mogen er zijn, richting de 1.000quote:De Nederlandse honkballers hebben zich maandag tijdens het Europees kampioenschap in Tsjechië verzekerd van een plaats in de tweede ronde. De titelverdediger versloeg dankzij twee homeruns van Ivanon Coffie en Evert Jan 't Hoen met 2-0 Zweden.
Oranje behield dankzij die ovewinning de ongeslagen status. De ploeg van bondscoach Robert Eenhoorn speelt dinsdag nog tegen Duitsland. Vanaf donderdag begint de tweede ronde, waarin de beste drie landen van groep A en de beste drie landen van groep B zitten.
Was je er ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:27 schreef okee6 het volgende:
Pioniers versus HCAW is bij een 4-3 stand in de final game na drie innings gestaakt wegens donder, bliksem en regenwater.
Ik weet niet hoe je deze bedoeld maar no way natuurlijk dat Eenhoorn nog toestemming geeft om die partij te spelen als de voorbereiding is begonnen.quote:Afijn, de afloop van de play-offs komt na "het WK" wel, zo gaat dat in Nederland.
Misschien kun je dat beter hier vragen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef Frunik het volgende:
Gister iemand, naar honkbal geweest.
In Almere, JAPAN VS AMERIKA ??
En nog gratis blikje van me gehad? Op einde wedstrijd. Namelijk 1600 uitgedeeld.
Ja hoor, zie [MLB] Season 2005 #4quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:31 schreef maartena het volgende:
Volgt iemand de MLB momenteel?
Dat vond ik echt een butfilm. Wesley Snipes in een Giants-jerseyquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef maril het volgende:
Vanavond op tv.![]()
Vanavond op veronica om 20.30 the fan met Robert De Niro en Wesly Snipes, over een Fan die zijn idol stalkt en daar gaat hij heel ver in ,een honkbalthriller ik heb hem als eens gezien ,ik vind hem goed kijk vanavond zeker weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |