hmm @piet belle enkevin1bravo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:23 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Precies. En ik ben er dus zo'n 3x ingetrapt. Daarom ga ik dus de PSP kopen, kijken of dat die 3x miskoop kan goed maaken.
Das eigelijk niet zoveel.quote:Speaking of the Game Boy Micro, apparently some people feel it is a little bit overpriced at 12,000 yen. This week's Famitsu Magazine had the results of a Famitsu.com poll asking readers how they felt about the price, and a whopping 72.2% felt it is too expensive
Yeah, eindelijk ben ik mainstream.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Als we de prijs omlaag willen moeten we gewoon massaal dat ding niet kopen. Dan pas krijgen we een prijs verlaging. Maar ik denk dat mainstream dat gewoon niet doet en per direct er 1 aanschaft.
Whahahahahaha!quote:
Scherm van de PSP is net zo groot als de gehele Micro.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef mordradead het volgende:
de psp is 8x zo groot ofzo zeker
Ownedquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Scherm van de PSP is net zo groot als de gehele Micro.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:16 schreef WillemB het volgende:
Een Playstation Portable (Portable? My ass) kan je dan ook niet in je zak steken Gelukkig kun je die DS wel zonder kruiwagen verslepen, staat ook geen mooi Nintendo-logo op Who gives a fuck
, kan je dan ook geen Mario op spelen Emulator? En dan nog, who gives a fuck, heeft dan ook geen überhelder beeldscherm Pardon? Succes met het tellen van je pixels op je DS of GBA
. En nee, ik ben geen fanboy
![]()
Als jij met een of ander kutstokje over een pixelgrid schuiven gameplay noemtquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef mordradead het volgende:
De psp is een prachtig apparaat maar qua games en vooral qua gameplay moet je op het moment nog echt zijn bij de DS naar mijn mening. En een emulator voor nes/snes/gameboy, filmpjes kijken.... mp3's afspelen dat kan ik al op mijn ubergeflopte en ouderwetse ngage en nou moet je niet zeggen dat dat een prachtig apparaat is.
Grapjas, we hebben het hier over de Micro. Die past gewoon makkelijker in je zak dan een PSP, en dus ook de DS. Als je dat niet eens wilt toegeven... Ga dan maar weg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Gelukkig kun je die DS wel zonder kruiwagen verslepen
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:16 schreef WillemB het volgende:
Een Playstation Portable (Portable? My ass) kan je dan ook niet in je zak steken, staat ook geen mooi Nintendo-logo op, kan je dan ook geen Mario op spelen, heeft dan ook geen überhelder beeldscherm. En nee, ik ben geen fanboy
jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als jij met een of ander kutstokje over een pixelgrid schuiven gameplay noemt
* gaat kort door de bocht
Okay, jij je zin dan. Die micro kun je idd in je zak stoppen. Maar onder het motto: He kijk, we hebben zo een klein apparaatje ontwikkeld! Je kan hem zo in je zak stoppen. Ow wacht over zak gesproken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Grapjas, we hebben het hier over de Micro. Die past gewoon makkelijker in je zak dan een PSP, en dus ook de DS. Als je dat niet eens wilt toegeven... Ga dan maar weg.![]()
[..]![]()
De scherm van de PSP is een stukje helderer dan de scherm van de Micro hoor.
De scherm van de Micro is niet zo klein dat je er niks op ziet, hij is namelijk vele malen getest door Kotaku en IGN. Of wil je nu zeggen dat jij 'm ook hebt getest? Nee? Nou dan. Daarnaast zegt niemand hier dat de scherm van de PSP niet deugt, dus daar hoef jij je niet gelijk zo zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij is namelijk zo klein, JE ZIET ER GEEN ZAK OP!
Kom hier eens terug als je schaamhaar hebt, kleuter.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay, jij je zin dan. Die micro kun je idd in je zak stoppen. Maar onder het motto: He kijk, we hebben zo een klein apparaatje ontwikkeld! Je kan hem zo in je zak stoppen. Ow wacht over zak gesproken.
Hij is namelijk zo klein, JE ZIET ER GEEN ZAK OP!
Verder ownt dat scherm van de psp menig tft monitor, dus laten we daar aub geen woorden meer over vuil maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |