abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:47:57 #151
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_27133618
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:

[..]

Groter dan de ouwe xbox?! Onmogelijk!
Okay het kostte wat zoekwerk...
PS3: 13,5" x 3,25" x 10,25" x 2,5"
XBOX: 12" x 4" x 8"

De originele XBOX is wat hoger maar voor de rest is de PS3 dus de 'winnaar' in deze.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:49:42 #152
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27133704
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De originele XBOX is wat hoger maar voor de rest is de PS3 dus de 'winnaar' in deze.
Je neemt de dimensie "tijd" ook alvast mee?
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:52:02 #153
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_27133818
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik niet, sony wel
dat is de glooïng in het ontwerp van de PS3 waardoor de hoogte 2 x vermeld staat.
(waarom leg ik dit überhaupt uit?)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:53:00 #154
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27133856
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik niet, sony wel
dat is de glooïng in het ontwerp van de PS3 waardoor de hoogte 2 x vermeld staat.
(waarom leg ik dit überhaupt uit?)
pi_27133862
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Ceased2Be het volgende:
XBOX: 12" x 4" x 8"

quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja! Ik snapte ook niet helemaal waar die vierde dimensie op sloeg!

Maargoed... het is dan toch wel een flinke jongen, die PS3! Hoe dan ook ziet 'ie er véél eleganter uit dan de ouwe xbox. Want laten we eerlijk zijn... het was niet de grootte die de ouwe xbox zo lelijk maakte... dat ding wàs gewoon oerlelijk! En Sony kennende zal er heus nog wel een kleinere versie van de PS3 verscheinen!
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:53:54 #156
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  woensdag 18 mei 2005 @ 22:56:03 #157
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_27133998
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

[..]

Ja! Ik snapte ook niet helemaal waar die vierde dimensie op sloeg!

Maargoed... het is dan toch wel een flinke jongen, die PS3! Hoe dan ook ziet 'ie er véél eleganter uit dan de ouwe xbox. Want laten we eerlijk zijn... het was niet de grootte die de ouwe xbox zo lelijk maakte... dat ding wàs gewoon oerlelijk! En Sony kennende zal er heus nog wel een kleinere versie van de PS3 verscheinen!
Eleganter issie zeker, maar dat is ook niet zo heel moeilijk. Een bouwvakker op naaldhakken is nog eleganter dan de oude XBOX.
pi_27134531
Oke, even mijn woorden van net toelichten:

dat xbox ding is net een PC, en wat is 1 van de pluspunten van Apple?? Juist, dat ze niet zo lelijk en lomp en log zijn als de standaard PC.. --> jammer ontwerp dus

De ps3: tsja, ik ben er nog niet helemaal over uit wat het nou eigenlijk is, maar mooi is het in ieder geval niet. Ik zou het in ieder geval niet in mijn interieur willen hebben.

De Revo, jawel, eindelijk een console met strak design! Ik weet zeker dat als je 100 'kenners' (binnenhuisarchitecten, ontwerpers ofzo) zou vragen welke van de 3 ze naast hun TV zouden willen hebben staan er 90 voor de Revo zouden gaan. De overige 10 zijn fanboys
pi_27134633
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef parterrepact het volgende:

dat xbox ding is net een PC, en wat is 1 van de pluspunten van Apple?? Juist, dat ze niet zo lelijk en lomp en log zijn als de standaard PC.. --> jammer ontwerp dus

De ps3: tsja, ik ben er nog niet helemaal over uit wat het nou eigenlijk is, maar mooi is het in ieder geval niet. Ik zou het in ieder geval niet in mijn interieur willen hebben.

De Revo, jawel, eindelijk een console met strak design! Ik weet zeker dat als je 100 'kenners' (binnenhuisarchitecten, ontwerpers ofzo) zou vragen welke van de 3 ze naast hun TV zouden willen hebben staan er 90 voor de Revo zouden gaan. De overige 10 zijn fanboys
Als het gaat om uiterlijk en persoonlijke smaak dan bestaat er niet zoiets als "kenners".
pi_27134752
1. PS3 zwart
2. X-box 360
3. PS3 zilver/wit
4. Revolution
pi_27202963
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Wanneer gaat Bang&Olufsen consoles maken?

hoezo?
100 consoles per jaar voor 5000 euro die je in weinig winkels vind.
dat worden nog een stijlvolle controllers!
pi_27202998
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef parterrepact het volgende:

en jij als kenner kiest dus ook voor de revolution...

fanboy
pi_27203336
Gamecube en nieuwe Nintendo
  maandag 23 mei 2005 @ 22:00:59 #164
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_27290299
Vind ze allemaal niks eigenlijk.
Voor "de nieuwe generatie spelcomputers" dan...
De revolution vind ik het mooist, lekker strak.
Alleen pas het helemaal niet bij Nintendo, of bij een spelcomputer...
En dan zitten ze ook nog interessant te doen over het feit dat je hem op zijn kant kunt zetten.
Waar hebben we dat eerder gezien?
Revolutionair hoor!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_27300619
Xbox
pi_27311074
Voordat er een oordeel wordt gegeven over het design van de Revolution
dien je wel in overweging te nemen, dat het dingetje een STUK kleiner is dan de rest.
Bij deze plaatjes lijkt het alsof ze allemaal net zo groot zijn. Ik vind de grootte van de Revo erg belangrijk voor het uiterlijk ervan. Verder wordt ie nog kleiner dan wat er op de E3 getoont werd.

Ik vind trouwens dat de consoles er alle drie mooi uitzien. Maar ik ga wel voor de Revo en als uitleg hoef ik alleen maar te geven dat ik zodra de ps2 new uitkwam ik die meteen kocht. Reden is dat ik de console zoveel mogelijk weggewerkt wil zien bij de tv.

Verder wilde ik nog even reageren op onjuiste aannamingen:

Sega roeleerde Nintendo in princiepe hard! KWA WAT? MARKTAANDEEL:-)
Sonic vs Mario > moge duidelijk zijn JA DUIDELIJK DAT MARIO VEEL SUCCESVOLLER WAS/IS IN VERKOOPCIJFERS, REVIEWS ED. OOIT VAN MARIO64 GEHOORD DIE EEN REVOLUTIE TEWEEGBRACHT IN DE 3D GAMESWERELD??
Megadrive vs snes > megadrive was mooier MOOIER DESIGN MISCCHIEN (SUBJECTIEF) MAAR T DINGETJE WAS FEITELIJK EEN 11BITS COMPUTER TEN OPZICHTE VAN DE 15BITS SNES. VERDER HAD DE SNES DE BESTE LINE-UP IN DE GESCHIEDENIS VAN CONSOLES (KONAMI, SQUARE, CAPCOM, NAMCO, NINTENDO ETC ETC)
Saturn vs Niks > .....NINTENDO UITSOLD SATURN MET DE SNES :-)
Dreamcast vs N64 > DC was mooier OK MOET IK JE WEL EEN BEETJE GELIJK GEVEN, BEHALVE OP HET VLAK DAT DC GEEN ZELDA64 EN MARIO64 HAD.
Gamegear vs Gameboy > GBA was pas vergelijkbaar met de Gamegear "OOIT WEL EENS GAMEGEAR GESPEELD? HAD GRAPHICS VAN DE 8BIT SEGA CONSOLE. GBA IS 16 BITS. MISSCHIEN DOEL JIJ OP BACKLIGHT. VERDER KON JE MET VOLLE BATTERY ZON 2U SPELEN OP GAMEGEAR. LEKKER PORTABLE NIET?

Sorry, ben niet echt een fanboy maar kan niet tegen onrecht...
pi_27311352
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef alex4allofyou het volgende:
Voordat er een oordeel wordt gegeven over het design van de Revolution
dien je wel in overweging te nemen, dat het dingetje een STUK kleiner is dan de rest.
Bij deze plaatjes lijkt het alsof ze allemaal net zo groot zijn. Ik vind de grootte van de Revo erg belangrijk voor het uiterlijk ervan. Verder wordt ie nog kleiner dan wat er op de E3 getoont werd.

Ik vind trouwens dat de consoles er alle drie mooi uitzien. Maar ik ga wel voor de Revo en als uitleg hoef ik alleen maar te geven dat ik zodra de ps2 new uitkwam ik die meteen kocht. Reden is dat ik de console zoveel mogelijk weggewerkt wil zien bij de tv.

Verder wilde ik nog even reageren op onjuiste aannamingen:

Sega roeleerde Nintendo in princiepe hard! KWA WAT? MARKTAANDEEL:-)
Sonic vs Mario > moge duidelijk zijn JA DUIDELIJK DAT MARIO VEEL SUCCESVOLLER WAS/IS IN VERKOOPCIJFERS, REVIEWS ED. OOIT VAN MARIO64 GEHOORD DIE EEN REVOLUTIE TEWEEGBRACHT IN DE 3D GAMESWERELD??
Megadrive vs snes > megadrive was mooier MOOIER DESIGN MISCCHIEN (SUBJECTIEF) MAAR T DINGETJE WAS FEITELIJK EEN 11BITS COMPUTER TEN OPZICHTE VAN DE 15BITS SNES. VERDER HAD DE SNES DE BESTE LINE-UP IN DE GESCHIEDENIS VAN CONSOLES (KONAMI, SQUARE, CAPCOM, NAMCO, NINTENDO ETC ETC)
Saturn vs Niks > .....NINTENDO UITSOLD SATURN MET DE SNES :-)
Dreamcast vs N64 > DC was mooier OK MOET IK JE WEL EEN BEETJE GELIJK GEVEN, BEHALVE OP HET VLAK DAT DC GEEN ZELDA64 EN MARIO64 HAD.
Gamegear vs Gameboy > GBA was pas vergelijkbaar met de Gamegear "OOIT WEL EENS GAMEGEAR GESPEELD? HAD GRAPHICS VAN DE 8BIT SEGA CONSOLE. GBA IS 16 BITS. MISSCHIEN DOEL JIJ OP BACKLIGHT. VERDER KON JE MET VOLLE BATTERY ZON 2U SPELEN OP GAMEGEAR. LEKKER PORTABLE NIET?

Sorry, ben niet echt een fanboy maar kan niet tegen onrecht...
Maar je lult wel een end uit je nek. De megadrive verkocht meer dan de snes en de Dreamcast had dan wel geen Zelda of mario maar Soul calibur, MSR, Jet set radio, sonic adventure, Rez, Virtua Tennis en een stuk meer exclusives veegden elke andere console van de kaart.
En de gamegear maakte technisch gezien gehakt van de Game boy. Wat de game gear kon werd pas 10 jaar later door de GBA geevenaard.
Hoezo geen fanboy?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:03:50 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_27311724
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef piet_pelle het volgende:
Maar je lult wel een end uit je nek. De megadrive verkocht meer dan de snes
.
quote:
By the end of the 16-bit era, the SNES had sold twice as many units as the Sega Genesis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Snes
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:09:48 #169
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27311919
De Revo is het mooiste, maar wel degene die ik waarschijnlijk niet ga kopen. Looks zeggen niet alles .
pi_27311921
"Maar je lult wel een end uit je nek. De megadrive verkocht meer dan de snes en de Dreamcast had dan wel geen Zelda of mario maar Soul calibur, MSR, Jet set radio, sonic adventure, Rez, Virtua Tennis en een stuk meer exclusives veegden elke andere console van de kaart.
En de gamegear maakte technisch gezien gehakt van de Game boy. Wat de game gear kon werd pas 10 jaar later door de GBA geevenaard.
Hoezo geen fanboy?"

"De megadrive verkocht meer dan de snes "
MEGADRIVE VERKOCHT 30,750,000
SNES VERKOCHT 49,020,000
sorry maar is gewoon zo...

"Dreamcast had dan wel geen Zelda of mario maar Soul calibur, MSR, Jet set radio, sonic adventure, Rez, Virtua Tennis en een stuk meer exclusives veegden elke andere console van de kaart"
HEY IK GAF JE TOCH WEL EEN BEETJE GELIJK???
IK BEDOELDE ALLEEN MAAR TE ZEGGEN DAT HET PLUSPUNT VAN DE N64 WAS DAT DIE
ZELDA64 (1 der, zo niet HETbeste console-spel allertijden) EN MARIO64 HAD (ook nog wel andere geweldige titels) EN DAT ER GEEN TITEL OP DE DC BETER WAS DAN DIE TWEE (SC was geweldig hoor voor die tijd). VOOR DE REST HEB JE GELIJK (GOED LEZEN)

"En de gamegear maakte technisch gezien gehakt van de Game boy. Wat de game gear kon werd pas 10 jaar later door de GBA geevenaard."
JA TUURLIJK, EEN 32bit RISC CPU, 16.78MHz VAN DE GBA IS ECHT GELIJK AAN DE Z-80 (8-bit) 3.58 MHz VAN DE GAMEGEAR.

Kom op man, als ik alleen al kijk naar dat logootje van jou, dan is er maar 1fanboy denk ik.
Ik heb bijna alle consoles gehad en verder wil ik alleen nog maar zeggen:
Als Sega echt zo geweldig was dan hadden ze Nintendo overleeft als hardware-fabrikant.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:27:27 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27312579
alex4allofyou.

Doe eens ff rustig, en gebruik de quote tags. Ten eerste was Sega een betere hardware fabrikant qua consoles en handhelds ( imo ook ). Ze hadden alleen niet het mass appeal en de goede marketing ( vooral met Dc ) die Nintendo populair maakte ( vroeger dan ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:39:34 #172
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_27313019
Revolution dan de PS3 en als laatste die PC.. onee de xbox.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:43:35 #173
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27313159
Ninty slaat qua design wel de goede weg is na de walgelijk lelijke gamecube . De zwarte cube valt nog wel mee, maar die paarse... . En laat ik nou toevallig een paarse hebben (gewonnen en niet gekocht...)
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:45:29 #174
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27313228
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:43 schreef H.Flick het volgende:
Ninty slaat qua design wel de goede weg is na de walgelijk lelijke gamecube . De zwarte cube valt nog wel mee, maar die paarse... . En laat ik nou toevallig een paarse hebben gewonnen en niet gekocht...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ik koop een revo, standaard
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:46:07 #175
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27313256
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef mordradead het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ik koop een revo, standaard