wat hij zegt al is de revo horizontaal wel weer de mooistequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
de revo ziet er iets te simpel uit als je het mij vraagt.
de ps3 is precies simpel genoeg om 'm heel mooi te maken, de controller ziet er ook heel mooi uit alhoewel ik me afvraag of ie wel lekker in de hand ligt.
het design van de 360 mist net iets.
Misschien zit er wel zoveel forced feedback op dat je meer grip nodig hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Behalve die lelijke boomerang controller
Doe mij dan maar zo'n waterkokertje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:15 schreef Trancelocator het volgende:
De 360 lijkt op een waterkoker.
[afbeelding]
Waarom doet iedereen alsof de PS3 toch zo groot is? Volgens mij is 'ie niet groter dan de ouwe PS2 en die was kleiner dan ik had verwacht toen ik 'm kocht in 2001.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef Snaps het volgende:
Die zwarte Ps3 ziet er geil uitt, maar hij is te groot.
De rev is mooi zolang je het cube gedeelte niet gebruikt, ik vind het jammer dat het achter een klepje zit aan de bovenkant/zijkantquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:19 schreef parterrepact het volgende:
iedereen die de Rev niet het mooiste vindt heeft slechte smaak
En ja, dat meen ik
Degene die de X360 het mooiste vindt heeft pas een slechte smaakquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:19 schreef parterrepact het volgende:
iedereen die de Rev niet het mooiste vindt heeft slechte smaak
En ja, dat meen ik
iig mooier dan de revoquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Degene die de X360 het mooiste vindt heeft pas een slechte smaak
Idd, kunnen de fanboys ook gewoon normaal posten ipv alleen maar te willen stoken en hun mening als absolute waarheid neer te zetten...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Woei fanboy-topic.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Idd, kunnen de fanboys ook gewoon normaal posten ipv alleen maar te willen stoken en hun mening als absolute waarheid neer te zetten...
Die van die grill is een veel leukere soep, misschien ook nog wel iets voor een topicquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[[url=http://img272.echo.cx/img272/1139/ps315bz.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Durf het bijna niet te vragen... Link naar die foto?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Die van die grill is een veel leukere soep, misschien ook nog wel iets voor een topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |