True. Al zal die 1 miljoen inmiddels wel ruim zijn overschreden (het verloten gaat door toch?)quote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja dat zat al in de lijn der verwachting heh. 1 Million valt best wel mee moet ik zeggen ... (als je weet hoeveel mensen er hier wonen)
Ja gewoon tot zondagavond geloof ik. Naja heb iig meegedaan, en zeg nou eerlijk wat is 1,50 nou? En het gaat naar het goede doel dus...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Al zal die 1 miljoen inmiddels wel ruim zijn overschreden (het verloten gaat door toch?)
Volgens mij is het enige criterium dat je het sms'je vanuit de UK moet sturenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:10 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar checken ze nu niet of je Brits bent?
Hoe zouden ze dat moeten checken via je tel. nr dan? En sowieso, dat zou je reinste discriminatie zijn!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige criterium dat je het sms'je vanuit de UK moet sturen.
quote:Queenzone.com schreef
QUEEN LIVE 8 CAMPAIGN
'QUEEN SCREEN DREAM' - Queen Do Live 8 By Satellite
There is a piece in today's Mirror (UK) reporting that Queen COULD play Live 8. A campaign is underway to have Queen perform even by satellite with a possible live link with Robbie Williams.
In addition, the UK Chancellor, Gordon Brown appeared on GMTV this morning saying that he hoped Queen could find a way to take part.
PLEASE NOTE: This is in no way official confirmation of Queen contributing to Live 8 at this point in time.
Elsewhere, also in The Times today the front cover of the T2 section is Freddie with the headline 'Who did Freddie snog backstage at Live Aid? - Live 8: a swotter's guide'.
It also has the photo of Brian and Roger in the box with Princess Diana (one of Roger leaning over to talk to Bowie).
smsen naar UK is toch gewoon +44 84599 ?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:06 schreef calvobbes het volgende:
Answer the question: Which city is nearest to the G8 summit in July? A) Berlin, B) Moscow, C) Edinburgh
Text A, B or C to 84599 between 8am Monday and midnight Sunday 12 June
Calls cost £1.50 (plus operators' standard network rate) and can only be sent from the UK and Channel Islands
Competitors must be at least 16
Answers can also be sent on a postcard to Live 8 Ticket Competition, PO Box 4026, Leamington Spa, CV31 9AZ by 1300 BST on Friday.
Ja maar ik kan in NL ook geen 0800 nrs bellen etc. Dus je moet het maar proberen, je krijgt iig een berichtje terug van hun.quote:
Madonna gaat dus drie nummers doen, waarschijnlijk ergens in het midden van de show. Geen duet met Sting en hopelijk geen Imagine. Maar ROL en LAP zijn natuurlijk helemaal cool!quote:The former Material Girl is one of the many big-name performers -- along with U2, R.E.M. and Coldplay -- who will participate in Live 8, the charity concert to benefit global poverty to be held on Saturday, July 2.
"It's a sin that millions and millions of children in Africa continue to starve--and I do hope these concerts can make a difference," she says. "I'm going to sing 'Like a Prayer' and 'Ray of Light' and haven't thought of a third one, so stay tuned."
Nederlandse omroepen heb ik bij zo'n evenement niet nodigquote:Op zondag 12 juni 2005 11:50 schreef Hunter het volgende:
Wie gaat het eigenlijk in Nederland uitzenden? Het is angstvallig stil.....
"...for the widdle kids in Afwica..."quote:Op zondag 12 juni 2005 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nederlandse omroepen heb ik bij zo'n evenement niet nodig. Laat dat maar over aan de BBC
.
En een week later gebeurt het onmogelijkequote:Op maandag 6 juni 2005 16:09 schreef webfreak het volgende:
Een reünie van Pink Floyd met Roger Waters incluis acht ik onmogelijk.
Maargoed, het is wel lekker promotie als dat constant in de krant staat natuurlijk
Wowquote:Op zondag 12 juni 2005 17:27 schreef webfreak het volgende:
[..]
En een week later gebeurt het onmogelijke
En als zelfs CNN het meldt!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:27 schreef webfreak het volgende:
[..]
En een week later gebeurt het onmogelijke
Jij kunt tenminste nog voor de TV gaan hangenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dat maakt het alleen maar zuurder dat we niet kunnen gaan. Ik ga wel voor de tv hangen. Ben benieuwd!
Haha, dat zou hilarisch zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Soul79 het volgende:
Als Roger en Dave nu maar niet gaan vechten op het podium.
First Pink Floyd, then London, and after that.. The world!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:20 schreef OProg het volgende:
Ik verdenk Roger er wel weer van dat dit een manier is om de macht in PF weer over te nemen.
Ze zijn Engels genoeg om er een paar droge grappen over te maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:11 schreef webfreak het volgende:
[..]
Nee maar serieus: ik vraag me wel af hoe ze 't gaan aanpakken, en hoe ze zich zullen presenteren die dag.
Zullen ze hun ruzie doodzwijgen, of er juist (op de Simon&Garfunkel manier) grapjes over maken? Gaan ze uberhaupt iets zeggen of worden er alleen snel een paar nummers afgeraffeld?
Zal Roger een zonnebril ophebben?
Dat zijn toch de dingen die ik me afvraag:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |