Hé... dat is een interessante foto! Dat "gaatje" lijkt wel een beetje op een mini-USB aansluiting! Het zou wel mooi zijn als je'm ook gewoon via een USB-kabel op je PS3 kunt aansluiten als je geen zin hebt in dat draadloze (batterijenquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:31 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
De achterkant. Geen triggers...jammer.
Ja... oké, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
De controllers bevatten accu's, geen batterijen.
Klinkt goed! Dan laat ik die kabel er lekker inzitten! Zou die accu ook te verwijderen zijn?quote:De manier om ze op te laden is simpelweg ff de USB kabels in de PS3 te pluggen, waarna ze weer opgeladen worden voor 50 plus speeluur o.i.d. Vandaar die opening. Althans, zo heb ik het gelezen van de info. Vanuit die optiek is het ongetwijfeld ook mogelijk die kabel eraan te laten en rechtsreeks met wire te gamen, als je echt gehecht bent aan je kabel.
Nou ja... eigenlijk is er ook helemaal niks mis met wireless gamen, alleen het idee dat de accu's extra gewicht met zich mee brengen, op kunnen raken en wireless controllers duurder zullen zijn, plùs het feit dat ik totaal geen last heb van een draadje maakt mij een beetje sceptisch over wireless controllers. Ik vind het een beetje "onnodig". Maarja... het is de trend van next-gen consoles (net als WiFi support, het verticaal kunnen plaatsen, backwards-compatibiliteit en HD-graphics...)quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Geen idee. Snap ook niet wat er mis is met wireless gamen en af en toe als je finished bent je controller weer bij te laden. Maar goed, ieder zijn ding. Snap ook al die gasten niet die klagen over het design, ik vind alles super strak en sci-fi uitzien.
Ga daar maar niet vanuit... Ik bedoel, je zult 'm er wel in kunnen steken, maar je zult 'm niet kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:45 schreef piet_pelle het volgende:
Maar ja, ik hoop er nog steeds op dat er een x360 joypad in de usb poort gestoken kan worden.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit... Ik bedoel, je zult 'm er wel in kunnen steken, maar je zult 'm niet kunnen gebruiken.
Hehe... Ik was toen aan het slapen. Erg hè?quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:56 schreef piet_pelle het volgende:
Waar was jij trouwens tijdens de pers conferenties? We misten je.
Schandequote:Op woensdag 18 mei 2005 04:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hehe... Ik was toen aan het slapen. Erg hè?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Killzone is trouwens geen realtime, maar gewoon CG render.
Proef ik daar wat sarcasme piemel?quote:
En de console leek me toch krachtig genoeg om goedkope trukjes overbodig te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, ja.
Dit riekt naar ps2 praktijken..
Dat is ie ook wel, daar ben ik zeker van. Maar dit is gewoon om iedereen op te geilen. En het werkt ook nog. Zelfs bij mij.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En de console leek me toch krachtig genoeg om goedkope trukjes overbodig te maken.
Bewijs ? Ik lees net op het inet tegenovergestelde berichten van mensen die betrokken zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Killzone is trouwens geen realtime, maar gewoon CG render.
De hele presentatie was realtime hoor. Ze bestuurde het zelfs met de controller. Ook de presentatie met de badeentjes incl de eyetoy, was geweldig, en volledig realtime. Met die glazen! Mijn hemel, er staat een mooie playstation-toekomst te wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is ie ook wel, daar ben ik zeker van. Maar dit is gewoon om iedereen op te geilen. En het werkt ook nog. Zelfs bij mij..
Maar het duurt nog wel even voor ze zulke ingame graphics kunnen realiseren, me dunkt.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Bewijs ? Ik lees net op het inet tegenovergestelde berichten van mensen die betrokken zijn.
quote:Ok here's a list of reasons why the killzone trailer is obviously fmv.
There is not a single gfx artifact on the screen at any time in the whole demo. There are no clipping errors, everything sorts perfectly. All this on unfinished hardware and libraries. This will be an opengl renderer as well, something Guerilla haven't used on Killzone1 or Shellshock.
The camera movement is silky smooth, as if it is on a spline rather than being controlled. This is definitely not being controlled with an analogue stick.
The AI uses a combination of animation or ragdoll and sometimes both! depending on what would have the biggest impact visually for the storyboard.
The 'demo' never drops a frame no matter how much is going on onscreen.
There appears to be almost perfect squad AI and pathfinding.
The so called player seems to predict all events within the demo, looking at things just as they are going to happen.
The player is always perfectly framing the image....it's as if it's directed.
To make this demo run the dev team would of had to:
Write and optimise a fully functional Opengl based PS3 render to support normal map, specular, bump, particles and HDR within 3 months on unfinished hardware and buggy libraries.
Integrate or write at least a Havok 2 level physics engine.
Develop a sophisticated animation system to support the new character render.
Improve their squad AI system to a level beyond anything seen before.
Fix about 5000 bugs on Alpha dev kits.
See what can be achieved by someone like ID software in 4 years. That's the level of work involved here.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |