abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27105578
...en ik wilde nog wat opmerken over de controller.

En dan niet dat 'ie op een banaan of een boemerang lijkt... Maar de analoge sticks. Die zien er helemaal niet uit als sticks! De puilen niet uit naar boven. Sterker nog... ze lijken verdacht veel op de analoge "nub" van de PSP, die schuift in plaats van kantelt. En de knopjes zijn ook transparant net als die van de PSP. Toch is het een lelijk ding! Maar ik denk dat 'ie uiteindelijk wel bevalt!
  woensdag 18 mei 2005 @ 02:31:26 #177
96614 PandorasBox
Open me....
pi_27105617


De achterkant. Geen triggers...jammer.
...and you shall see.
pi_27105715
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 02:31 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

De achterkant. Geen triggers...jammer.
Hé... dat is een interessante foto! Dat "gaatje" lijkt wel een beetje op een mini-USB aansluiting! Het zou wel mooi zijn als je'm ook gewoon via een USB-kabel op je PS3 kunt aansluiten als je geen zin hebt in dat draadloze (batterijen ) gedoe! Verder denk ik dat het bereik van de schouderknoppen groter is dan nu het geval is bij de DS2, dus ze zullen iets meer "triggers" zijn.
pi_27105790
De controllers bevatten accu's, geen batterijen. De manier om ze op te laden is simpelweg ff de USB kabels in de PS3 te pluggen, waarna ze weer opgeladen worden voor 50 plus speeluur o.i.d. Vandaar die opening. Althans, zo heb ik het gelezen van de info. Vanuit die optiek is het ongetwijfeld ook mogelijk die kabel eraan te laten en rechtsreeks met wire te gamen, als je echt gehecht bent aan je kabel.
pi_27105811
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 03:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
De controllers bevatten accu's, geen batterijen.
Ja... oké, dat bedoel ik.
quote:
De manier om ze op te laden is simpelweg ff de USB kabels in de PS3 te pluggen, waarna ze weer opgeladen worden voor 50 plus speeluur o.i.d. Vandaar die opening. Althans, zo heb ik het gelezen van de info. Vanuit die optiek is het ongetwijfeld ook mogelijk die kabel eraan te laten en rechtsreeks met wire te gamen, als je echt gehecht bent aan je kabel.
Klinkt goed! Dan laat ik die kabel er lekker inzitten! Zou die accu ook te verwijderen zijn?
pi_27105816
Geen idee. Snap ook niet wat er mis is met wireless gamen en af en toe als je finished bent je controller weer bij te laden. Maar goed, ieder zijn ding. Snap ook al die gasten niet die klagen over het design, ik vind alles super strak en sci-fi uitzien.
pi_27105827
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 03:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Geen idee. Snap ook niet wat er mis is met wireless gamen en af en toe als je finished bent je controller weer bij te laden. Maar goed, ieder zijn ding. Snap ook al die gasten niet die klagen over het design, ik vind alles super strak en sci-fi uitzien.
Nou ja... eigenlijk is er ook helemaal niks mis met wireless gamen, alleen het idee dat de accu's extra gewicht met zich mee brengen, op kunnen raken en wireless controllers duurder zullen zijn, plùs het feit dat ik totaal geen last heb van een draadje maakt mij een beetje sceptisch over wireless controllers. Ik vind het een beetje "onnodig". Maarja... het is de trend van next-gen consoles (net als WiFi support, het verticaal kunnen plaatsen, backwards-compatibiliteit en HD-graphics...)
pi_27105841
Ik vind de controller een groot struikel blok. Geen triggers die toch echt wel een must zijn. Ik bedoel schieten en gas geven kan ik nu echt niet meer met een duimknop doen. Ook zit de linker 3D stick nog steeds onder de r-toets waar ik ook niet aan kan/wil wennen.

De vorm zal ongetwijfel niet minder ergonomisch zijn dan de huidige ps joypad maar omdat ze de button lay-out niet veranderd hebben vind ik erg jammer.

Maar ja, ik hoop er nog steeds op dat er een x360 joypad in de usb poort gestoken kan worden.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_27105854
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 03:45 schreef piet_pelle het volgende:
Maar ja, ik hoop er nog steeds op dat er een x360 joypad in de usb poort gestoken kan worden.
Ga daar maar niet vanuit... Ik bedoel, je zult 'm er wel in kunnen steken, maar je zult 'm niet kunnen gebruiken.
pi_27105874
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 03:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ga daar maar niet vanuit... Ik bedoel, je zult 'm er wel in kunnen steken, maar je zult 'm niet kunnen gebruiken.
Daar ben ik ook bang voor.
Waar was jij trouwens tijdens de pers conferenties? We misten je.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_27105927
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 03:56 schreef piet_pelle het volgende:
Waar was jij trouwens tijdens de pers conferenties? We misten je.
Hehe... Ik was toen aan het slapen. Erg hè?
pi_27105937
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 04:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hehe... Ik was toen aan het slapen. Erg hè?
Schande
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_27106064
De eerste HI-RES 640X480 quicktime versie's van de E3-trailers, downloaden met bittorrent.

http://thepiratebay.org/d(...)_640x480.mov.torrent
Heavenly Sword
http://thepiratebay.org/d(...)_640x480.mov.torrent
Gundam
http://thepiratebay.org/d(...)_640x480.mov.torrent
F1
http://thepiratebay.org/d(...)_640x480.mov.torrent
Killzone
http://thepiratebay.org/d(...)_640x480.mov.torrent
Motor Storm

Details en kwaliteit nu veel beter zichtbaar. Big improvement over de streams.
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:15:32 #189
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27106652
Filmpje van Killzone is trouwens geen realtime, maar gewoon CG render.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:17:58 #190
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27106666
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Killzone is trouwens geen realtime, maar gewoon CG render.
!
Totaal onverwachts .
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:19:17 #191
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27106672
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
!
Totaal onverwachts .
Proef ik daar wat sarcasme piemel?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:20:27 #192
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27106681
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Proef ik daar wat sarcasme piemel?
Whehehe, ja.
Dit riekt naar ps2 praktijken. .
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:25:39 #193
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27106718
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, ja.
Dit riekt naar ps2 praktijken. .
En de console leek me toch krachtig genoeg om goedkope trukjes overbodig te maken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:28:02 #194
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27106740
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En de console leek me toch krachtig genoeg om goedkope trukjes overbodig te maken.
Dat is ie ook wel, daar ben ik zeker van. Maar dit is gewoon om iedereen op te geilen. En het werkt ook nog. Zelfs bij mij. .
Maar het duurt nog wel even voor ze zulke ingame graphics kunnen realiseren, me dunkt.
-
pi_27106763
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Killzone is trouwens geen realtime, maar gewoon CG render.
Bewijs ? Ik lees net op het inet tegenovergestelde berichten van mensen die betrokken zijn.
pi_27107086
Hey P-style, gaan wij gezellig samen voor de deur liggen als deze uitkomt?
pi_27107113
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is ie ook wel, daar ben ik zeker van. Maar dit is gewoon om iedereen op te geilen. En het werkt ook nog. Zelfs bij mij. .
Maar het duurt nog wel even voor ze zulke ingame graphics kunnen realiseren, me dunkt.
De hele presentatie was realtime hoor. Ze bestuurde het zelfs met de controller. Ook de presentatie met de badeentjes incl de eyetoy, was geweldig, en volledig realtime. Met die glazen! Mijn hemel, er staat een mooie playstation-toekomst te wachten

Die hele MS en Nintendo vallen in het niet
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:58:59 #198
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27107118
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Bewijs ? Ik lees net op het inet tegenovergestelde berichten van mensen die betrokken zijn.
quote:
Ok here's a list of reasons why the killzone trailer is obviously fmv.

There is not a single gfx artifact on the screen at any time in the whole demo. There are no clipping errors, everything sorts perfectly. All this on unfinished hardware and libraries. This will be an opengl renderer as well, something Guerilla haven't used on Killzone1 or Shellshock.

The camera movement is silky smooth, as if it is on a spline rather than being controlled. This is definitely not being controlled with an analogue stick.

The AI uses a combination of animation or ragdoll and sometimes both! depending on what would have the biggest impact visually for the storyboard.

The 'demo' never drops a frame no matter how much is going on onscreen.

There appears to be almost perfect squad AI and pathfinding.

The so called player seems to predict all events within the demo, looking at things just as they are going to happen.

The player is always perfectly framing the image....it's as if it's directed.
To make this demo run the dev team would of had to:

Write and optimise a fully functional Opengl based PS3 render to support normal map, specular, bump, particles and HDR within 3 months on unfinished hardware and buggy libraries.

Integrate or write at least a Havok 2 level physics engine.

Develop a sophisticated animation system to support the new character render.

Improve their squad AI system to a level beyond anything seen before.

Fix about 5000 bugs on Alpha dev kits.
See what can be achieved by someone like ID software in 4 years. That's the level of work involved here.....
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27107150
En welke bron is dat? www.xbox.nl ?
  woensdag 18 mei 2005 @ 09:02:28 #200
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27107173
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 09:01 schreef Markster het volgende:
En welke bron is dat? www.xbox.nl ?
Hier, voor boven je bed.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')