Koop lekker een nintendoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
Eigenlij kweet ik niet eens of zulke realistische graphics wel zo leuk zijn. Het zijn helemaal geen spelletjes meer op deze manier
Ik vind realistische graphics wel mooi... helaas blijft de animatie vaak nog achter bij zulke realistische games, waardoor het realistische element weer verloren gaat...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
Eigenlij kweet ik niet eens of zulke realistische graphics wel zo leuk zijn. Het zijn helemaal geen spelletjes meer op deze manier
Wees blij dat ie backward compatible is.. kun je de vice c64 emulator + spellen en je PS3 draaien..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
Er was toch toen ook zo'n gast van sony die beweerde dat ze hiermee de PC jaaaaaaaaaaaaren lang voor zouden blijven op het gebied van graphics?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Deden ze toch ook met de PS2? Dat hoort er gewoon bij...
Hoe tel jij qua generaties????quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ga duidelijk voor de PS3. Ik ben een aantal jaar wat minder geinteresseerd geweest in games, waardoor ik eerlijk gezegd de tweede generatie heb overgeslagen (ben wel van plan om toch voor dat kleine jaartje nog even een PS2 aan te gaan schaffen), maar jezus christ wat is dat ding sexy!
Alleen die controller, wat een onding
Maar goed, zullen wel snel third party units komen.
Naja opzich, een ps2 uit 1999 draait wel MGS3, en pc's uit die tijd echt nog niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was toch toen ook zo'n gast van sony die beweerde dat ze hiermee de PC jaaaaaaaaaaaaren lang voor zouden blijven op het gebied van graphics?![]()
Bekeken uit mijn gezichtspunt, dus iemand van de Playstation-generatiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:32 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoe tel jij qua generaties????
zo blijkbaar hoor je ook bij die kudde. als je athene heb gespeeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef HomerJ het volgende:
Jah, Sony richte zich vooral op Casual gamers met de PS2. Dus vooral de gamers die geen reviews leesde, maar gewoon wat ze op TV zagen of in de winkel. Mooi voorbeeld Athene 2004. Verkocht enorm goed maar 1 van de slechste spellen die ik ooit had gespeeld. Sony stopt teveel in marketing i.p.v. kwaliteit van Games.
lol, als 1 iemand goed in marketing is, dan is het microsoft wel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef HomerJ het volgende:
Jah, Sony richte zich vooral op Casual gamers met de PS2. Dus vooral de gamers die geen reviews leesde, maar gewoon wat ze op TV zagen of in de winkel. Mooi voorbeeld Athene 2004. Verkocht enorm goed maar 1 van de slechste spellen die ik ooit had gespeeld. Sony stopt teveel in marketing i.p.v. kwaliteit van Games.
Je wou zeggen dat de playstation voor de die-hard gamer is?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:52 schreef Markster het volgende:
Casual ?
Logisch? Feitelijk onjuist zul je bedoelen... of was er voor de PSX helemaal niets?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Bekeken uit mijn gezichtspunt, dus iemand van de Playstation-generatie
PSX
PS2
PS3
Vind ik best logisch eigenlijk...
Juist niet, de PS 2 -bezitters bestaan bijna alleen uit Casual Gamers, vraag ook maar is mensen die niet veel games spelen welke console zij kennen, wedden dat 80% Playstation zegt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat de playstation voor de die-hard gamer is?![]()
Daarom is hij jusit zo dope, tenmisnte niet alleen maar van die knullige nerds die 24/7 achter hun consoletje zitten te halo'en.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Juist niet, de PS 2 -bezitters bestaan bijna alleen uit Casual Gamers, vraag ook maar is mensen die niet veel games spelen welke console zij kennen, wedden dat 80% Playstation zegt?
Nee, ik vroeg me alleen af wat ie er mee bedoelde.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat de playstation voor de die-hard gamer is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |