abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:33:36 #276
84048 NvM
Nevermind
pi_27116828
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom heb je dan alsnog meer een next gen gevoel bij de PS3? .
Omdat we in het PS3 topic zitten In het Xbox 360 topic zeg ik precies hetzelfde over de Xbox 360

Nee, vooral omdat ik vind dat Microsoft de Xbox 360 te vroeg uitbrengt. De Xbox wordt (naar mijn mening) al te vroeg verwaarloosd, en de PS3 wordt pas volgend jaar uitgebracht. Meer tijd om spellen te ontwikkelen, meer voor de ECHTE volgende generatie, en geen tussenstap.
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:36:24 #277
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27116909
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

En dan nog niet, want multiplatform games zijn nóóit geoptimaliseerd... voor geen ènkele console. Je kunt eigenlijk alleen vergelijken bij first-party exclusives, maarja... dan heb je weer te maken met verschillende games.
Ja, dat ook.
Maar goed, in een spel als SC3 is duidelijk verschil te zien tussen de XBOX en de ps2, Misschien bij de eerste generatie nog niet, maar op den duur weten de devers ook de extra kracht aan te spreken en dan ga je wel verschil zien. Denk ik.
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:37:21 #278
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_27116931
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
En mij is GT5+online+schade+AI+veel auto's-onscreen qua racegenre al genoeg om naar uit te kijken. Volgens mij pakt die game alleen al zonder problemen de prijs van best racegame, want de nieuwe dingen die erbij komen zijn allemaal zaken die het nu nog net-niet perfect maakten. Dan is GT pas echt af, als ze dit alles goed doen tenminste.
Tenzij Polyphony weer terleursteld op de 3de achtereen volgende keer, met een Forza kloom-online-schade-goede AI+100000000 autos. Maargoed.. De filmpjes zien er fantastisch uit, maar nu ik zowel Forza en GT4 gespeeld heb moet GT5 opeens wel weer aan een heleboel eisen gaan voldoen wil het een winner voor mij worden. Maar ik ga zeker voor alleen GT5 geen PS3 kopen. Meeste indruk maakte die motor storm maar puur alleen op graphics. Als al die demo's zowaar realtime gerendered zijn, dan petje af, geloof er echter weinig van. maar we zullen zien. Mensen die dat hier verklaren zonder een controller in de handen te hebben gehad zijn aan het fanboyen.
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:40:43 #279
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27117009
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:33 schreef NvM het volgende:

[..]

Omdat we in het PS3 topic zitten In het Xbox 360 topic zeg ik precies hetzelfde over de Xbox 360

Nee, vooral omdat ik vind dat Microsoft de Xbox 360 te vroeg uitbrengt. De Xbox wordt (naar mijn mening) al te vroeg verwaarloosd, en de PS3 wordt pas volgend jaar uitgebracht. Meer tijd om spellen te ontwikkelen, meer voor de ECHTE volgende generatie, en geen tussenstap.
Daar ben ik het wel deels mee eens. .
Maar ik denk niet zozeer dat de console een tussengeneratie is, maar een hoop games wel. Zoals PD0. Dat de X360 veel meer kan dan wat we zagen spreekt voor zich. Ook Gears of War liet dat wel zien. Maar ik denk dat MS kosten wat het kost een voorsprong wil. Het feit dat de U3 engine meer dan prima draait op de X360 zegt natuurlijk wel dat ie helemaal klaar is voor de next gen games.
Overigens komen er nog ruim 250 games voor de XBOX uit hoor.
-
pi_27117272
quote:
Tenzij Polyphony weer terleursteld op de 3de achtereen volgende keer, met een Forza kloom-online-schade-goede AI+100000000 autos. Maargoed.. De filmpjes zien er fantastisch uit, maar nu ik zowel Forza en GT4 gespeeld heb moet GT5 opeens wel weer aan een heleboel eisen gaan voldoen wil het een winner voor mij worden. Maar ik ga zeker voor alleen GT5 geen PS3 kopen. Meeste indruk maakte die motor storm maar puur alleen op graphics. Als al die demo's zowaar realtime gerendered zijn, dan petje af, geloof er echter weinig van. maar we zullen zien. Mensen die dat hier verklaren zonder een controller in de handen te hebben gehad zijn aan het fanboyen.
Ik fanboy, jij fanboyt, wij fanboyen.

P.D. heeft nu 7 cores ter beschikking voor A.I. want die RSX die regelt de gfx wel, en worden goed onder druk gezet door Forza en de 360. Die kunnen zich geen slechte A.I. meer veroorloven. Dat is ook geen laksigheid of onkunde geweest denk ik, maar als je zoveel PS2-energie in de gfx stopt, dan hou je gewoon weinig power over voor A.I. Heeft ie ook min of meer gezegd, want ze zijn er mee bezig, maar het GT-A.I. niveau op de PS2 kon maar iets van 3% halen over wat ze wilden bewerkstelligen. Puur kwestie van power.

Maar over dat Motor Storm, je ziet in bepaalde stukjes film (achter die gele buggy met banden erop) dat het wel in-game is vanuit 1 person view. Je hebt nog stukjes als 3th person. Heli-stukjes kunnen replay of heli-cam-views zijn. Slow-motion en crashes ook iets voor replays, maar ze gebeuren ook vanuit first person. Als ze die wireless eyetoy gebruiken als extra control-unit in een racespel voor de kijkrichting, heb je al dat kijken naar inks en rechts ook al verklaard. Dat gebeurt al op de PC bij GTR. Piece of cake.
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:59:51 #281
66779 Brasco125
pi_27117506
Het verklaren laat ik aan jouw over Maar om, net als bij elke presentatie, mensen in het ootje te kunnen nemen kun je natuurlijk ook 1st person view in een filmpjje renderen. Omdat er een 1st person view inzit ga ik nog niet aannemen dat iets realtime ingame gerenderd is, dat zou wel heel simpel zijn. maar hee, ik wil geen doemdenker zijn, laat het alsjeblieft ingame zijn. Dan staat hier een PS3 te blinken volgend jaar. Maar de geschiedenis maakt mij achterdochtig.
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:00:18 #282
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27117511
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:50 schreef Edenoniphobic het volgende:

Maar over dat Motor Storm, je ziet in bepaalde stukjes film (achter die gele buggy met banden erop) dat het wel in-game is vanuit 1 person view. Je hebt nog stukjes als 3th person. Heli-stukjes kunnen replay of heli-cam-views zijn. Slow-motion en crashes ook iets voor replays, maar ze gebeuren ook vanuit first person. Als ze die wireless eyetoy gebruiken als extra control-unit in een racespel voor de kijkrichting, heb je al dat kijken naar inks en rechts ook al verklaard. Dat gebeurt al op de PC bij GTR. Piece of cake.
Dat zou wel tof zijn idd.
Maar dat getril duidt er op dat het niet echt ingame is. Anders is het letterlijk onbespeelbaar.
Realisme is okay, maar zo realistisch dat het onspeelbaar wordt is niet okay. .
Overigens moet ik nog maar zien of P.D. het nu WEL kan. Zou wel fijn zijn, want AI is HARD nodig.. .
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:01:54 #283
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27117549
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:59 schreef Brasco125 het volgende:
Het verklaren laat ik aan jouw over Maar om, net als bij elke presentatie, mensen in het ootje te kunnen nemen kun je natuurlijk ook 1st person view in een scriptje renderen. maar hee, ik wil geen doemdenker zijn, laat het alsjeblieft ingame zijn. Dan staat hier een PS3 te blinken volgend jaar. Maar de geschiedenis maakt mij achterdochtig.
Ik heb dus precies hetzelfde.
Ik ga echt flippen als het echt is, maar Ken en co foppen mij iig niet zo snel meer na het ps2 debacle. .
-
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:07:22 #284
66779 Brasco125
pi_27117730
Ik ga eventjes meehypen over GT5...

Stel je voor. 1 PS3, 2 HDTV's, 6 USB-poorten tot je beschikking...

Doe splitscreen op beide HDTV's (je houdt toch genoeg resolutie over! ), sluit 4 Logitech Driving Force Pro's aan (je hebt tenslotte 6 USB-poorten) en je kunt met 1 PS3 met z'n vieren GT5 racen!!!
pi_27117817
Zeiksnor!
Zij doen gewoon hun werk door een zo mooi mogelijk beeld te schetsen zodat iedereen bereid is om voor die machine te kiezen ipv xbox of revo. Sommige mensen (zoals jij) trappen daar niet in, anderen (echt een hele hoop) wel en dat resulteert in goede verkoopcijfers.
Dat jij er niet in trapt vind ik echt geweldig voor je. Ik zie het eerder zo: de ps2 is gewoon een hele toffe console voor mij geweest de afgelopen jaren. Ik weet gewoon zeker dat de ps3 voor mij de komende jaren (vanaf ergens volgend jaar) een geweldige console gaat zijn of het er nu uit gaat zien zoals op de conference of niet.
Je moet gewoon niet vergeten dat deze week de eerste slag om de consumenten wordt gestreden, en of daar nu wat foul play bij komt kijken of niet... geld zal het echt wel op gaan leveren.
pi_27117839
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb dus precies hetzelfde.
Ik ga echt flippen als het echt is, maar Ken en co foppen mij iig niet zo snel meer na het ps2 debacle. .
Jij hebt werkelijk een trauma opgelopen door de Emotion Engine nietwaar?!
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:36:06 #288
84048 NvM
Nevermind
pi_27118444
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef Masegate het volgende:

Ik zie het eerder zo: de ps2 is gewoon een hele toffe console voor mij geweest de afgelopen jaren.
Het is voor mij NOG steeds een prima console. Nooit geweten dat ik aan dat apparaat zoveel lol zou beleven.
pi_27118515
Zorgt er wel iemand even voor een laatste link naar het volgende topic.. is wel zo handig voor mensen die Thá Ultimáte Máchine.. willen volgen..
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:40:58 #290
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27118591
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jij hebt werkelijk een trauma opgelopen door de Emotion Engine nietwaar?!
Eerlijk gezegd, ja!!!
Na dat filmpje met die dansende vrouw en de woorden van Ken dat dit de toekomst van het gamen is werd ik he-le-maal gek. De teleurstelling was zo groot dat ik pas na een paar jaar alsnog een ps2 haalde.
Dat wil ik niet nog een keer. De gamer in me ( . ) wil keihard schreeuwen, maar de realist houdt dat tegen.
Eerst zien, dan geloven. Als ik de eerste ingame beelden heb gezien (echt ingame dus) dan weet ik pas zeker of dit echt is.
-
pi_27118636
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef Omkron het volgende:
Zorgt er wel iemand even voor een laatste link naar het volgende topic.. is wel zo handig voor mensen die Thá Ultimáte Máchine.. willen volgen..
Doe ik wel...
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:43:16 #292
84048 NvM
Nevermind
pi_27118665
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, ja!!!
Na dat filmpje met die dansende vrouw en de woorden van Ken dat dit de toekomst van het gamen is werd ik he-le-maal gek. De teleurstelling was zo groot dat ik pas na een paar jaar alsnog een ps2 haalde.
Dat wil ik niet nog een keer. De gamer in me ( . ) wil keihard schreeuwen, maar de realist houdt dat tegen.
Eerst zien, dan geloven. Als ik de eerste ingame beelden heb gezien (echt ingame dus) dan weet ik pas zeker of dit echt is.
Pas als ik zelf die banana-troller in mijn handen heb, en het zelf mag ervaren op mijn eigen tvtje, DAN PAS geloof ik het
pi_27118764
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
...Eerst zien, dan geloven...
Dat is de juiste instelling! Het enige wat we kunnen doen is afwachten. Aan de andere kant zijn de specs wel weer enòrm veel hoger dan die van de PS2, daarbij heeft Sony, naast Toshiba, nog meer expertise in huis gehaald van IBM en Nvidia, waardoor het alleen maar de goeie kant op kan gaan. Sony krijgt libraries van Nvidia en zal dit keer nog beter z'n best doen om de developers te begeleiden. Dit allemaal geeft mij in principe al genoeg vertrouwen in de PS3!

Maar je hebt wel gelijk hoor. Je moet niet te veel op dit soort tech-demo's afgaan.
pi_27118794
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:43 schreef NvM het volgende:
Pas als ik zelf die banana-troller in mijn handen heb, en het zelf mag ervaren op mijn eigen tvtje, DAN PAS geloof ik het
Je moet het niet ervaren op je eigen tv'tje... Je moet het ervaren op een HDTV'tje!!!
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:47:48 #295
84048 NvM
Nevermind
pi_27118816
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Maar je hebt wel gelijk hoor. Je moet niet te veel op dit soort tech-demo's afgaan.
Maar dat is zo leuk!
pi_27118857
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je moet het niet ervaren op je eigen tv'tje... Je moet het ervaren op een HDTV'tje!!!
Dus je kan pas een beetje leuk gamen als je ook nog een HDTV'tje van pakweg 1000 euro koopt? Leuke console
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:51:22 #297
84048 NvM
Nevermind
pi_27118937
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het mag al een wonder heten als ik die PS3 bij de release kan betalen
pi_27118998
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef Xrenity het volgende:
Dus je kan pas een beetje leuk gamen als je ook nog een HDTV'tje van pakweg 1000 euro koopt? Leuke console
Wees maar niet bang hoor. Op bestaande tv's zal het er ook indrukwekkend uitzien, maar wil je de PS3 echt tot z'n recht laten komen dan heb je gewoon een HDTV nodig. Vergeet niet dat huidige tv's gebaseerd zijn op techniek van alweer ruim 50 jaar oud. Hoog tijd dat wel overstappen op een nieuwe techniek!
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:57:54 #299
84048 NvM
Nevermind
pi_27119138
Betaal jij het voor me? Dan wil ik graag overstappen
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:00:34 #300
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_27119223
Hoog tijd dat die techniek betaalbaar wordt voor iedereen dan
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')