Dat is inderdaad een goede tip.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef Sport_Life het volgende:
Pas op voor de afritten, die zijn soms erg kort en ontzettend haakse bochten zonder waarschuwingsborden
* Sport_Life lag ooit bijna met de auto in de struiken... (een extra brede soort van vluchtstrook was mijn redding).
Hmmm.... khoop dat dat soort dingen een beetje in te schatten is met de kaarten van TomTom...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:54 schreef Sport_Life het volgende:
Pas op voor de afritten, die zijn soms erg kort en ontzettend haakse bochten zonder waarschuwingsborden
* Sport_Life lag ooit bijna met de auto in de struiken... (een extra brede soort van vluchtstrook was mijn redding).
Ik zou maar op de weg letten ipv je boordcomputer, je ligt binnen no-time 180 graden de andere kant op.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:01 schreef Compressor het volgende:
[..]
Hmmm.... khoop dat dat soort dingen een beetje in te schatten is met de kaarten van TomTom...
Nopequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:01 schreef Compressor het volgende:
[..]
Hmmm.... khoop dat dat soort dingen een beetje in te schatten is met de kaarten van TomTom...
Ja, 100km/h, tenzij 70 is aangegeven. Gebeurt ook nog wel eensquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Compressor het volgende:
En buiten de bebouwde kom 100 is echt waar? En de borden waaraan je formeel kan zien dat je buiten de bebouwde kom rijd zijn ongeveer hetzelfde als in NL? Of hebben ze daar misschien aparte borden voor?
TomTom waarschuwt niet voor korte in- of uitvoegstroken en ook niet voor scherpe bochten. Ik zou goed op de borden kijken want in Duitsland heb je vaak een afslag in een afslag. Dus zeg maar je neemt de afslag en dan meteen kun je weer twee dingen kiezen. TomTom kan dat soms niet bijhouden en is dan nog bezig met de eerste "neem de afslag" als de tweede al voor je wielen ligt. Dus goed op de borden kijken!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:01 schreef Compressor het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je rijdt. Maar het feit dat er geen tankstation aan de snelweg zit )of pas 1 over 150 km ofzo), betekend natuurlijk niet dat er geen is bij het dichtsbijzijnde vage kleine dorpje wat ergens aan een afslag ligt (of een kilometer of 10 er vandaan).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:38 schreef Compressor het volgende:
Zijn er veel lange stukken waar je geen tankstations aantreft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |