abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 21:50:46 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34595294
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Potáto, potàto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 29-01-2006 22:04:58 ]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 29 januari 2006 @ 21:58:39 #52
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_34595585
Nee, dat vond ik niet. Ik vind wél dat er spoilertags in die laatste post mogen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:20:56 #53
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34596392
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, dat vond ik niet.
Bizar. Wordt altijd erbij vermeld in de krant in het echt.
quote:
Ik vind wél dat er spoilertags in die laatste post mogen.
My bad.
  maandag 30 januari 2006 @ 09:32:42 #54
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_34605421
Daar heb je natuurlijk gelijk in ErikT maar ik denk niet dat Woody Allen een foutloze thriller heeft willen maken. Dat soort foutjes zijn makkelijk te voorkomen en als hij dat had gewild had hij dat zo kunnen doen.
  maandag 30 januari 2006 @ 23:21:20 #55
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34633185
Ooo, hij maakt expres fouten...
Dat maakt t een stuk minder kut.
pi_35421874
Wat een zwakke film zeg.. pfff. Traag verhaal, geen chemie tussen de acteurs. Zelfs Scarlett zag er vaak sufjes uit. Behalve dan in die regenbui..

Erge tegenvaller.

(Zat iemand naast me met een TERMOSKAN koffie. En een MOK. En dan halverwege weer: KLOTS KLOTS die megamok weer vol.. )
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:07:51 #57
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_36459365
Ik vond de film al een succes nadat ik de eerste zin had gehoord (in voice over notabene):
The man who said "I'd rather be lucky than good" saw deeply into life

gelukkig wist ik niet dat dit een thriller was, want op het thrillen moesten wel wat lang wachten. maar dat wachten vond ik wel de moeite waard. ik had tenminste geen thermoskan koffie nodig om het eind van deze film te halen
ik was niet voorbereid op deze film, letterlijk; ik had geen idee waar ik naar ging kijken. dus ik vond de omslag in de film, ongeveer een half uur voor het eind, in eerste instantie wat wringen. later vond ik het logischer. ik vond het thriller-gedeelte van de film trouwens het zwakke deel. maarja, bji een woody allen film gaat het in eerste instantie om de onderlinge relaties tussen mensen en pas in tweede instantie om het verhaal.
het thema 'geluk' had naar mijn zin wel anders, minder rommelig en minder 'standaard-thriller' uitgewekt kunnen worden (of is dat een ontzettende open deur?)

dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik helemaal geen verrassing, zelfs een vereiste in deze dramatische thriller. de personage naast mij schrok van deze ontwikkeling. jij?

ik zat er vanaf de eerste zin 'in' en vond de film onderhoudend met een prettig tempo.

oh en natuurlijk mn nieuwe girl-crush scarlett
hoewel die uiterst zoenbare mond van johnny ook niet te versmaden is. vooruit dan, hij ook een
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_53965046
Ik heb deze film gisteren gezien en ik vond het plot erg sterk .
SPOILER
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')