Heb je In Good Company al gezien?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gebruik dit topic om te fantaseren over Scarlett in een tennisoutfitje (want dit zal niet in de film zitten).
Maar daar heb ik wel een broekje aan, geen rokjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef California het volgende:
[..]
Heb je In Good Company al gezien?
Daar tennist ze.
Mensen die je kont willen zien, moeten maar naar Lost in Translation kijken. Een betere film zul je waarschijnlijk toch niet maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:12 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Maar daar heb ik wel een broekje aan, geen rokje.
Nou nog een film waarin je een rokje aan heb en geen broekjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:12 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Maar daar heb ik wel een broekje aan, geen rokje.
Het is dan ook vooral een thrillerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:13 schreef California het volgende:
[afbeelding]
Beter, maar dit lijkt wel een thriller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Je gaat de 13e. Zie hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:11 schreef RuneRose het volgende:
Volgens mij ga ik er over een week of twee weken naartoe. Weet niet wanneer die komt bij film by the sea door het jaar.
zeg ook even dat je scarlett geweldig vondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef SCH het volgende:
Net gezien en nog helemaal soppie van Jonathan Rhys-Meyers - soort Matt Damon maar dan leuker.
Wat ben ik toch dol op Woody.
Eerst even koffie zetten.
Mwoah, dat weet ik nog niet zo. Vond haar niet zo overtuigend gecast. Had natuurlijk ook Kate Winslet zullen zijn. Zij is toch iets te popperig en ik vond het neit helemaal logisch dat hij helemaal plat voor haar ging. Maar gedurende de film overtuigde ze meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ook even dat je scarlett geweldig vond
scarlett is tien klasses beter dan katequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwoah, dat weet ik nog niet zo. Vond haar niet zo overtuigend gecast. Had natuurlijk ook Kate Winslet zullen zijn. Zij is toch iets te popperig en ik vond het neit helemaal logisch dat hij helemaal plat voor haar ging. Maar gedurende de film overtuigde ze meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |