Mensen die vrienden laten vallen voor hun partner...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nouja, ik zou waarschijnlijk toch hetzelfde doen.
Ik heb al tegen vriendinnen gezegd dat ze me mogen schoppen als ik me ook zo ga gedragen
Het meisje met wie ik 2,5 jaar had heeft inderdaad toendertijds haar vriendinnen laten vallen. Ze was ook elk weekend bij mij (thuissituatie was klote, dus ik was bijna nooit daar) dus ze ging nooit meer met ze uit. Zonde eigenlijk...ik zou dat niet kunnen. Gelukkig is het nu uit en heeft ze weer contact met die vriendinnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mensen die vrienden laten vallen voor hun partner...
Is dit een illusie van mijn kant, of zijn vrouwen hier over het algemeen extremer in dan mannen? Van alle vriendinnen die onze vriendengroep had hadden er nl. een hele hoop na een maand of wat opeens een andere beste vriendin (omdat ze ruzie kregen met de vorige, ws. vanwege te weinig tijd voor haar...). Ik ken bijna geen jongens die hun vriendengroep hebben laten vallen (1 heeft er wel een handje van).
Commentaar, ervaringen?
niets mis met B-Filmsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Niet alleen met een gezin en kinderen. De mannen worden vaak zo gedomineerd door de vrouw dat ze (ipv veel geld uitgeven) op de bank blijven zitten met een aldi wijntje en een b-film. *huivert
Nou ik heb t dus pas weer meegemaakt met een mannelijke vriend.... Dit is trouwens ook al de tweede keer. Hij zegt dat ie niet veranderd en gisteren zijn we dus gelukkig tot het punt gekomen dat we allebei snappen hoe t zit. Hij ook toegaf dat ie niet perfect is... Het is volgens mij zo, dat als mensen een relatie krijgen ze hun vrienden niet meer zo hard "nodig" hebben, omdat ze hun verhaal dan bij iemand anders kwijt kunnen, namelijk hun vriend of vriendin....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Is dit een illusie van mijn kant, of zijn vrouwen hier over het algemeen extremer in dan mannen? Van alle vriendinnen die onze vriendengroep had hadden er nl. een hele hoop na een maand of wat opeens een andere beste vriendin (omdat ze ruzie kregen met de vorige, ws. vanwege te weinig tijd voor haar...). Ik ken bijna geen jongens die hun vriendengroep hebben laten vallen (1 heeft er wel een handje van).
Commentaar, ervaringen?
Jij was toch al saai?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nouja, ik zou waarschijnlijk toch hetzelfde doen.
Ik heb al tegen vriendinnen gezegd dat ze me mogen schoppen als ik me ook zo ga gedragen
Ja nou, wij zeggen nu wel 'Zoiets zou ik nooit doen', maar dat zeiden mijn vriendinnen ook en die hebben ook bijna al hun vrienden laten vallen. Dus wie zegt dat wij zoiets niet zullen doen? Misschien, als ik echt hoteldebotel verliefd ben, dat ik dan hetzelfde ga doen? Vandaar dus dat ik mijn vriendinnen de opdracht heb gegeven mij terug te sleuren van mijn roze wolkjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Commentaar, ervaringen?
Die 'opdracht' zal op zo'n verliefdheidsmoment echt alleen maar irritatie opwekken. Misschien krijg je juist ruzie met ze op je roze wolk...kan je beter wachten tot jezelf van die wolk af bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nou, wij zeggen nu wel 'Zoiets zou ik nooit doen', maar dat zeiden mijn vriendinnen ook en die hebben ook bijna al hun vrienden laten vallen. Dus wie zegt dat wij zoiets niet zullen doen? Misschien, als ik echt hoteldebotel verliefd ben, dat ik dan hetzelfde ga doen? Vandaar dus dat ik mijn vriendinnen de opdracht heb gegeven mij terug te sleuren van mijn roze wolkje
Dat is ook weer waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die 'opdracht' zal op zo'n verliefdheidsmoment echt alleen maar irritatie opwekken. Misschien krijg je juist ruzie met ze op je roze wolk...kan je beter wachten tot jezelf van die wolk af bent.
Ik heb het (tot nu toe) alle keren niet gedaan. Wat de volgende relatie mij zal brengen weet ik niet, maar voorlopig heb ik genoeg vertrouwen in mijzelf wat dat betreft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nou, wij zeggen nu wel 'Zoiets zou ik nooit doen', maar dat zeiden mijn vriendinnen ook en die hebben ook bijna al hun vrienden laten vallen. Dus wie zegt dat wij zoiets niet zullen doen? Misschien, als ik echt hoteldebotel verliefd ben, dat ik dan hetzelfde ga doen? Vandaar dus dat ik mijn vriendinnen de opdracht heb gegeven mij terug te sleuren van mijn roze wolkje
Ik heb geen idee hoe ik me ga gedragen als het ooit zover zou komen, dus ik kan nu ook niet zeggen dat ik het niet zou doen. Voor hetzelfde geld word ik net zo erg.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb het (tot nu toe) alle keren niet gedaan. Wat de volgende relatie mij zal brengen weet ik niet, maar voorlopig heb ik genoeg vertrouwen in mijzelf wat dat betreft.
Ja ik hoop van niet, maar je weet het nooit natuurlijk. Ik sluit me dus aan bij CherryLips.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik me ga gedragen als het ooit zover zou komen, dus ik kan nu ook niet zeggen dat ik het niet zou doen. Voor hetzelfde geld word ik net zo erg.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:35 schreef HopelesslyForever het volgende:
Mooie ogen, gezicht, haar (al aan het grijsworden)
Minder is mijn buik die er al jaren hangt en geen spieren maar soit![]()
Ach, ik ken mensen van midden 20 met grijzende slapen. Lijkt me niet ideaal, maar toch minder erg dan kaal worden.quote:
Meest vervelende is wel dat je het zelf niet merkt of beter gezegd dat je je van geen kwaad bewust bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik me ga gedragen als het ooit zover zou komen, dus ik kan nu ook niet zeggen dat ik het niet zou doen. Voor hetzelfde geld word ik net zo erg.
Ergerde je je voorheen aan stelletjes die openlijk kleften, zul je zien dat je het dan zelf gaat doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Meest vervelende is wel dat je het zelf niet merkt of beter gezegd dat je je van geen kwaad bewust bent.
Ik kan het idd ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:27 schreef MaRySe het volgende:
Ik kan niet zo goed openlijk kleffenGelukkig maar want ik erger me er wel aan als het in gezelschap is.
Geen kwestie van moeitequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Dat hoor ik wel vaker van mannen, dat ze niet willen zoenen in t openbaar....
Mannen tonen in t openbaar moeilijker affectie dan vrouwen
Waar of niet waar?
Niet bij mij in ieder geval dus, merk het bij een stelletje die ik ken juist andersom...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Waar of niet waar?
niet waarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Waar of niet waar?
Ik ben een meisjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Waar of niet waar?
Respect? Niet zo netjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen kwestie van moeite
Kwestie van beleefd zijn, en beetje respect hebben voor andere mensen waar je mee bent.
Met zn tweeen in de stad niet zo veel moeite mee.
Maar als je met groep aan het stappen of eten bent vind ik het niet zo netjes
dat zeg ik dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Respect? Niet zo netjes?
Waar trek jij uberhaupt de grens. Als ik een stelletje in een groep zie knuffelen denk ik niet:dat is niet netjes
Als ik zie een keer intens zie zoenen ook niet.
Als ze het continue doen ok...maar dat doen maar weinig mensen.
Er is hier iemand vooral bezig met zichzelf te overtuigen van het ideale singlelevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Conclusie: Mn lekkere ongenuanceerde stelling leidde tot een leuk discussiepunt, op naar de volgende
Ik las laatst een mooi spreekwoord:
Vrouwen zijn touwen.
Wat betekent dat een vrouw kan een man belemmeren in zijn ontwikkeling. Wat resulteert in de echte stelling:
Als man én vrouw kan je beter een tijd single zijn om jezelf te ontdekken dan vroegtijdig een (lange) relatie aangaan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Er is hier iemand vooral bezig met zichzelf te overtuigen van het ideale singleleven
ik zie niet in hoe je jezelf niet zou kunnen ontdekken terwijl je een relatie hebt....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Oftewel, je blaat nog meer dan ik Frenkie, reageer liever op mn stelling
Omdat je door een relatie vaak veel dingen laat, snel serieus gaat doen op jonge leeftijd, veel vrienden laat stikken...etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe je jezelf niet zou kunnen ontdekken terwijl je een relatie hebt....
maar eigenlijk kan ik niet echt meespreken, aangezien ik pas vrij laat een relatie had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |