abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:00:27 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27082350
Ja, daar hebben jullie wel weer gelijk in.
Single vrienden zijn bij mij ook eerder geneigd de bank voor de barkruk te verruilen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:03:59 #162
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27082447
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nouja, ik zou waarschijnlijk toch hetzelfde doen.
Ik heb al tegen vriendinnen gezegd dat ze me mogen schoppen als ik me ook zo ga gedragen
Mensen die vrienden laten vallen voor hun partner...

Is dit een illusie van mijn kant, of zijn vrouwen hier over het algemeen extremer in dan mannen? Van alle vriendinnen die onze vriendengroep had hadden er nl. een hele hoop na een maand of wat opeens een andere beste vriendin (omdat ze ruzie kregen met de vorige, ws. vanwege te weinig tijd voor haar...). Ik ken bijna geen jongens die hun vriendengroep hebben laten vallen (1 heeft er wel een handje van).

Commentaar, ervaringen?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27082483
Conclusie: Mn lekkere ongenuanceerde stelling leidde tot een leuk discussiepunt, op naar de volgende

Ik las laatst een mooi spreekwoord:

Vrouwen zijn touwen.

Wat betekent dat een vrouw kan een man belemmeren in zijn ontwikkeling. Wat resulteert in de echte stelling:

Als man én vrouw kan je beter een tijd single zijn om jezelf te ontdekken dan vroegtijdig een (lange) relatie aangaan.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27082569
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Is dit een illusie van mijn kant, of zijn vrouwen hier over het algemeen extremer in dan mannen? Van alle vriendinnen die onze vriendengroep had hadden er nl. een hele hoop na een maand of wat opeens een andere beste vriendin (omdat ze ruzie kregen met de vorige, ws. vanwege te weinig tijd voor haar...). Ik ken bijna geen jongens die hun vriendengroep hebben laten vallen (1 heeft er wel een handje van).

Commentaar, ervaringen?
Het meisje met wie ik 2,5 jaar had heeft inderdaad toendertijds haar vriendinnen laten vallen. Ze was ook elk weekend bij mij (thuissituatie was klote, dus ik was bijna nooit daar) dus ze ging nooit meer met ze uit. Zonde eigenlijk...ik zou dat niet kunnen. Gelukkig is het nu uit en heeft ze weer contact met die vriendinnen Evil me.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:08:07 #165
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27082583
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Niet alleen met een gezin en kinderen. De mannen worden vaak zo gedomineerd door de vrouw dat ze (ipv veel geld uitgeven) op de bank blijven zitten met een aldi wijntje en een b-film. *huivert
niets mis met B-Films
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:14:14 #166
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27082798
quote:

[..]

Commentaar, ervaringen?
Nou ik heb t dus pas weer meegemaakt met een mannelijke vriend.... Dit is trouwens ook al de tweede keer. Hij zegt dat ie niet veranderd en gisteren zijn we dus gelukkig tot het punt gekomen dat we allebei snappen hoe t zit. Hij ook toegaf dat ie niet perfect is... Het is volgens mij zo, dat als mensen een relatie krijgen ze hun vrienden niet meer zo hard "nodig" hebben, omdat ze hun verhaal dan bij iemand anders kwijt kunnen, namelijk hun vriend of vriendin....

Of dat erger is bij meisjes dan bij jongens weet ik eigenlijk niet. Mijn vriendinnen en ik hebben meer een pact dat we elkaar schoppen als we ons zo gaan gedragen, maar af en toe werkt dat niet Helaas...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:14:39 #167
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27082817
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nouja, ik zou waarschijnlijk toch hetzelfde doen.
Ik heb al tegen vriendinnen gezegd dat ze me mogen schoppen als ik me ook zo ga gedragen
Jij was toch al saai?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:14:46 #168
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27082822
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Ruis het volgende:

[..]

niets mis met B-Films
Ruis
-
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:19:42 #169
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27083005
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij was toch al saai?
Ssssht!

Tap tap tap
pi_27083014
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Ruis het volgende:

[..]

niets mis met B-Films
Al een date gescoord?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:20:33 #171
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_27083032
Croissantjes, voldoendes, kaartjes voor Spinvis, wat is het leven toch mooi.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:21:52 #172
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27083083
quote:

[..]

Commentaar, ervaringen?
Ja nou, wij zeggen nu wel 'Zoiets zou ik nooit doen', maar dat zeiden mijn vriendinnen ook en die hebben ook bijna al hun vrienden laten vallen. Dus wie zegt dat wij zoiets niet zullen doen? Misschien, als ik echt hoteldebotel verliefd ben, dat ik dan hetzelfde ga doen? Vandaar dus dat ik mijn vriendinnen de opdracht heb gegeven mij terug te sleuren van mijn roze wolkje
Tap tap tap
pi_27083183
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja nou, wij zeggen nu wel 'Zoiets zou ik nooit doen', maar dat zeiden mijn vriendinnen ook en die hebben ook bijna al hun vrienden laten vallen. Dus wie zegt dat wij zoiets niet zullen doen? Misschien, als ik echt hoteldebotel verliefd ben, dat ik dan hetzelfde ga doen? Vandaar dus dat ik mijn vriendinnen de opdracht heb gegeven mij terug te sleuren van mijn roze wolkje
Die 'opdracht' zal op zo'n verliefdheidsmoment echt alleen maar irritatie opwekken. Misschien krijg je juist ruzie met ze op je roze wolk...kan je beter wachten tot jezelf van die wolk af bent.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:27:31 #174
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27083291
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Die 'opdracht' zal op zo'n verliefdheidsmoment echt alleen maar irritatie opwekken. Misschien krijg je juist ruzie met ze op je roze wolk...kan je beter wachten tot jezelf van die wolk af bent.
Dat is ook weer waarschijnlijk ja
Misschien kan ik beter al vantevoren mijn excuses aanbieden
Tap tap tap
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:28:19 #175
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27083322
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb het (tot nu toe) alle keren niet gedaan. Wat de volgende relatie mij zal brengen weet ik niet, maar voorlopig heb ik genoeg vertrouwen in mijzelf wat dat betreft.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:32:09 #176
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27083468
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik heb het (tot nu toe) alle keren niet gedaan. Wat de volgende relatie mij zal brengen weet ik niet, maar voorlopig heb ik genoeg vertrouwen in mijzelf wat dat betreft.
Ik heb geen idee hoe ik me ga gedragen als het ooit zover zou komen, dus ik kan nu ook niet zeggen dat ik het niet zou doen. Voor hetzelfde geld word ik net zo erg.
Tap tap tap
pi_27083517
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik me ga gedragen als het ooit zover zou komen, dus ik kan nu ook niet zeggen dat ik het niet zou doen. Voor hetzelfde geld word ik net zo erg.
Ja ik hoop van niet, maar je weet het nooit natuurlijk. Ik sluit me dus aan bij CherryLips.
pi_27083573
Mooie ogen, gezicht, haar (al aan het grijsworden )
Minder is mijn buik die er al jaren hangt en geen spieren maar soit
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_27083607
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:35 schreef HopelesslyForever het volgende:
Mooie ogen, gezicht, haar (al aan het grijsworden )
Minder is mijn buik die er al jaren hangt en geen spieren maar soit
hoe oud ben je als ik vragen mag?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:43:00 #180
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_27083835
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ach, ik ken mensen van midden 20 met grijzende slapen. Lijkt me niet ideaal, maar toch minder erg dan kaal worden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:05:26 #181
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_27084550
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Meest vervelende is wel dat je het zelf niet merkt of beter gezegd dat je je van geen kwaad bewust bent.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_27084853
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Meest vervelende is wel dat je het zelf niet merkt of beter gezegd dat je je van geen kwaad bewust bent.
Ergerde je je voorheen aan stelletjes die openlijk kleften, zul je zien dat je het dan zelf gaat doen.
pi_27085194
Kleffende stelletjes erger ik me niet aan, vind het meer grappig Ik trok me ook weinig aan van anderen hoor, ik ben nogal zoenerig en kusserig met een meisje...dus deze pot verwijt niet de ketel in ieder geval
pi_27085232
Ik kan niet zo goed openlijk kleffen Gelukkig maar want ik erger me er wel aan als het in gezelschap is.
pi_27085301
Ik pest mn vrienden met relatie er wel mee. In de discotheek gaven ze elkaar een kus echt recht voor mn gezicht. Dan krijg je natuurlijk wel een opmerking
pi_27085619
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:27 schreef MaRySe het volgende:
Ik kan niet zo goed openlijk kleffen Gelukkig maar want ik erger me er wel aan als het in gezelschap is.
Ik kan het idd ook niet
Ook geen behoefte aan

Ieder zn ding als je weg bent ofzo,
EIgenlijk hetzelfde als bellen in gezelschap loop lekker weg, doe het prive maar niet waar andere bij zitten.

Nu heb ik het uiteraard niet over een enkel kusje
pi_27085741
Als ik echt verliefd ben, boeit het me niks Toch als de relatie wat langer duurt, ben ik wat terughoudender.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:44:07 #188
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27085796
Dat hoor ik wel vaker van mannen, dat ze niet willen zoenen in t openbaar....

Mannen tonen in t openbaar moeilijker affectie dan vrouwen

Waar of niet waar?
-
pi_27085857
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:

Waar of niet waar?
Geen kwestie van moeite
Kwestie van beleefd zijn, en beetje respect hebben voor andere mensen waar je mee bent.

Met zn tweeen in de stad niet zo veel moeite mee.
Maar als je met groep aan het stappen of eten bent vind ik het niet zo netjes
pi_27085877
quote:

Waar of niet waar?
Niet bij mij in ieder geval dus, merk het bij een stelletje die ik ken juist andersom...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:47:31 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27085909
quote:

Waar of niet waar?
niet waar
Ik zoen mijn vriendin overal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27085973
quote:

Waar of niet waar?
Ik ben een meisje
pi_27085979
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Geen kwestie van moeite
Kwestie van beleefd zijn, en beetje respect hebben voor andere mensen waar je mee bent.

Met zn tweeen in de stad niet zo veel moeite mee.
Maar als je met groep aan het stappen of eten bent vind ik het niet zo netjes
Respect? Niet zo netjes?

Waar trek jij uberhaupt de grens. Als ik een stelletje in een groep zie knuffelen denk ik niet: dat is niet netjes Als ik zie een keer intens zie zoenen ook niet.

Als ze het continue doen ok...maar dat doen maar weinig mensen.
pi_27086199
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:50 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Respect? Niet zo netjes?

Waar trek jij uberhaupt de grens. Als ik een stelletje in een groep zie knuffelen denk ik niet: dat is niet netjes Als ik zie een keer intens zie zoenen ook niet.

Als ze het continue doen ok...maar dat doen maar weinig mensen.
dat zeg ik dus.
een keer is niet erg voor mij. Maar je hebt ook van die plak stelletjes.
Die altijd op elkaars lip zitten. Handjes vast, etc etc

Come get a life dan.

Een beetje intimiteit tonen is niks mis mee ook niet in het openbaar.
Als je maar geen siamese tweeling word
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:58:57 #195
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27086274
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Conclusie: Mn lekkere ongenuanceerde stelling leidde tot een leuk discussiepunt, op naar de volgende

Ik las laatst een mooi spreekwoord:

Vrouwen zijn touwen.

Wat betekent dat een vrouw kan een man belemmeren in zijn ontwikkeling. Wat resulteert in de echte stelling:

Als man én vrouw kan je beter een tijd single zijn om jezelf te ontdekken dan vroegtijdig een (lange) relatie aangaan.
Er is hier iemand vooral bezig met zichzelf te overtuigen van het ideale singleleven
pi_27086682
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Er is hier iemand vooral bezig met zichzelf te overtuigen van het ideale singleleven
meuh
pi_27086768
Oftewel, je blaat nog meer dan ik Frenkie, reageer liever op mn stelling
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:18:09 #198
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27086865
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Oftewel, je blaat nog meer dan ik Frenkie, reageer liever op mn stelling
ik zie niet in hoe je jezelf niet zou kunnen ontdekken terwijl je een relatie hebt....

maar eigenlijk kan ik niet echt meespreken, aangezien ik pas vrij laat een relatie had.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27086929
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:18 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zie niet in hoe je jezelf niet zou kunnen ontdekken terwijl je een relatie hebt....

maar eigenlijk kan ik niet echt meespreken, aangezien ik pas vrij laat een relatie had.
Omdat je door een relatie vaak veel dingen laat, snel serieus gaat doen op jonge leeftijd, veel vrienden laat stikken...etc.
pi_27086994
Ik ben het er mee eens dat je beide ontdenkt moet hebben.
En ik denk dat de meetse relaties die heel jong beginnen geen stand houden..

Je moet meerdere partners hebben hebben gehad om echt tot een oordeel te kunnen komen wat bij je past. Als je ouder bent kan je die inschatting al beter maken en is de kans veel groter dat iets lukt.

Maar ben het er dus wel mee eens dat je beide ontdekt en ontwikkeld moet hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')