Ik vind de beta maar tegenvallen, maar ja, dat kan ook haast niet anders aangezien het spel zo verschrikkelijk gehyped is.
Ik ben benieuwd wat men er van gaat maken in clan wars, daar waar ik dacht dat dit spel voor bedoeld was. Met al die arti, de Hammer, Plasma Mortar, etc. is er een hoog rape gehalte, als je bijv. de GDF op Sewers wilt tegenhouden, gooi je gewoon met 3 ventjes 3 arti stukken neer en ga je de EMP rapen. (plus dat de Strogg nog eens een vette chopper/hoover hebben die bijna nooit iemand gebruikt omdat ie bijna verstopt is maar wel erg goed is)
Reviven vd strogg vind ik ook raar, dat duurt zo 5 seconden, daarin tegen heb je spawnhosts maar daar moet je maat eerst naast gaan staan wil die 'em selecteren. Reviven voor de Strogg is haast onmogelijk tenzij het lijkje op een rustige plek ligt. Dit terwijl de GDF in 1 klik klaar is. Dit is ook denk ik omdat de Strogg medic, die technician heet geloof ik, (ja dat is handig die namen) die cells kan uitdelen waar niet alleen health maar ook ammo bij zit. Nou zijn al die goodies voor een medic wel handig, je bent bijna een 1 man army met een unlimited supply van ammo en health, maar nou had ik liever die ammo of spawnhosts geruild voor een snelle revive.
Ach, al met al reserveer ik m'n mening totdat het spel klaar is, tot nu toe valt het wat tegen maar dat zegt nog niet veel.