Noobs ownen is leukquote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ja. Tegen jou zelfs, maar dat was me toch een slachtpartijMaar QW is echt veel meer battlefield. Maar dan goed, ofzo.
En de classesquote:Op zondag 24 juni 2007 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noobs ownen is leuk![]()
Maar de enige overeenkomst met ET is de naam, meer niet
Ja, maar wel zéér geüpdatequote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
Heeft het trouwens de Doom engine? Zoja:
Het is dus officieel een kut spelquote:Op maandag 25 juni 2007 13:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja, maar wel zéér geüpdate
Rijden de vehicles nu echt realistisch over het terrein? Was toch iets met de banden en de as?
Wat is dan de beste game-enginequote:Op maandag 25 juni 2007 16:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is dus officieel een kut spel [afbeelding]
Dat je de beste game-engine niet gebruikt is echt van d'n zotten
Quake Enginequote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wat is dan de beste game-engine
En het zou nogal bagger zijn als QW dadelijk alleen te spelen is op überpc's. Niet echt slim voor een online FPS.
Dat het een engine gebruikt die zwaar geflopt is én er een fps cap op zit is niet inhoudelijk neequote:Op maandag 25 juni 2007 19:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan je je nog ergens opgeven voor de Beta?
En Ananas, je punt is inmiddels duidelijk. Kom met inhoudelijke kritiek of ga jezelf ergens stilletjes ophangen, ofzo.
Je herhaalt jezelf nogal vaak.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat het een engine gebruikt die zwaar geflopt is én er een fps cap op zit is niet inhoudelijk nee
En er zijn nog wel een hoop prijsvragen enzo en volgens mij kan je vast ook wel aan mensen zo'n key vragen.
hahahha, voor doom 3 en quacke 4 heb je echt geen uberpc nodig. Uberpc is nu dx10, dual core, 2 gig 360 gig. Dat is nu uberquote:Op maandag 25 juni 2007 18:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Quake Engine
En er zit een fps cap van 30 op!!!!!!!!!!!!!!!!!
En je kan het alleen op uberpc's spelen, dat is ook zo met doom3 en quake 4.
Ik heb er geenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf nogal vaak..
Maar als jij het zo kut vindt, mag ik jouw key dan?.
1 van de redenen dat die spellen geflopt zijn komt door de Engine waardoor het te zwaar is.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
hahahha, voor doom 3 en quacke 4 heb je echt geen uberpc nodig. Uberpc is nu dx10, dual core, 2 gig 360 gig. Dat is nu uber
Hoe weet je in Godsnaam dan al dat het zo'n slecht spel isquote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er geen
Maar je kan ff op www.crossfire.nu kijken of iemand een key over heeft.
Ze zijn al zo lang bezig met deze game, die engine hebben ze echt wel weten te tweaker hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1 van de redenen dat die spellen geflopt zijn komt door de Engine waardoor het te zwaar is.
Maar ik snap sowieso niet waarom dat er een fps cap opzit, wat is daar het voordeel van![]()
Filmpjes, verhalen, engine, te zwaar spel voor mijn pc, totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal andere gameplay dan in ET en eigenlijk heeft het er dus geen zak mee te maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe weet je in Godsnaam dan al dat het zo'n slecht spel is?
En toch is het nog verrekte zwaar. Maar weet jij het voordeel van zo'n fps cap? En is 30 niet een beetje weinigquote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn al zo lang bezig met deze game, die engine hebben ze echt wel weten te tweaker hoor.
Op basis daarvan lijkt het juist een fantastische game.quote:
Je bedoelt de louter positieve previews?quote:verhalen
Loopt prima, zo te zien.quote:engine
Hier ga ik niet eens op reageren...quote:te zwaar spel voor mijn pc
Gelukkig maar, want RtCW: ET vond ik kutquote:totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal andere gameplay dan in ET en eigenlijk heeft het er dus geen zak mee te maken.
Waarom maak jij je druk over 30 of 60 fps als je zelf net zegt dat je PC toch te traag is.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En toch is het nog verrekte zwaar. Maar weet jij het voordeel van zo'n fps cap? En is 30 niet een beetje weinig![]()
ET met 30 fps spelen hapert als de tering.
Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die het leuk vinden maar het heeft gewoon niks met ET te maken, vandaar heb ik ook bijna alleen maar negatieve reacties gehoord. En ik kan alle spellen prima spelen behalve Doom engine spellenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op basis daarvan lijkt het juist een fantastische game.
[..]
Je bedoelt de louter positieve previews?
[..]
Loopt prima, zo te zien.
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren...
[..]
Gelukkig maar, want RtCW: ET vond ik kut.
Wat is het nut ervan? Dat was bij q4 ook een groot nadeel zei iedereen, een fps cap wat totaal nergens op slaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom maak jij je druk over 30 of 60 fps als je zelf net zegt dat je PC toch te traag is.
Wees blij als je de 30 haalt.
Doom 3 en Quake 4 verkochten slecht omdat Doom 3 te donker was, weinig vernieuwing bracht en HL2 toendertijd uitkwam. Quake 4 verkocht slecht, omdat de gameplay te simpel was en niet vernieuwend. Prey gebruikt dezelfde engene, en was wel een succes, dat kwam door de gameplay.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
1 van de redenen dat die spellen geflopt zijn komt door de Engine waardoor het te zwaar is.
Maar ik snap sowieso niet waarom dat er een fps cap opzit, wat is daar het voordeel van![]()
Q4 is qua gameplay gewoon 10x slechter dan q3.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:54 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Doom 3 en Quake 4 verkochten slecht omdat Doom 3 te donker was, weinig vernieuwing bracht en HL2 toendertijd uitkwam. Quake 4 verkocht slecht, omdat de gameplay te simpel was en niet vernieuwend. Prey gebruikt dezelfde engene, en was wel een succes, dat kwam door de gameplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |