quote:ET: Quake Wars public beta volgende week
Het moment waar de meeste FPS-spelers al een hele tijd op zitten wachten is nu in zicht: de kans om Enemy Territory: Quake Wars te spelen.
Fileplanet zal 60.000(!) beta slots volgende week op hun site weggeven (misschien iets later). Nee, deze zijn niet allemaal subscriber-exclusive, waarschijnlijk heb je gewoon een gratis account nodig om een key te bemachtigen. De downloadlink is al te zien (846 MB), maar deze werkt nog niet.
Hier is de officiele bekendmaking van de Beta en de inhoud te vinden.
WRONGquote:Op zondag 24 juni 2007 01:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dit spel verdient eigenlijk wel een mooie OP...
Whine whine whine, het enige wat veranderd is, is de setting. De rest is alleen maar verbeterd.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:04 schreef Overlast het volgende:
ZIet er voor geen meter uit als ET. Op de filmpjes iig. Bij ET was de gameplay zo heerlijk, volgens mij is dat alleen maar verslechterd.
Ik vind 'm juist leukquote:Op zondag 24 juni 2007 13:50 schreef Catch_me het volgende:
Nou ik vind hem maar tegenvallen, ze hebben de grote BF beater hype niet waar gemaakt. Beetje jammer dat mensen ook het excuus van dat het maar een beta is gebruiken, wanneer was de laatste keer dat jij drastische veranderingen zag tussen beta en retail, precies.
Deze game is prima, hitreg is bagger maar dat was in oudere builds veel beter dus dat komt wel weer goedquote:Op zondag 24 juni 2007 13:50 schreef Catch_me het volgende:
Nou ik vind hem maar tegenvallen, ze hebben de grote BF beater hype niet waar gemaakt. Beetje jammer dat mensen ook het excuus van dat het maar een beta is gebruiken, wanneer was de laatste keer dat jij drastische veranderingen zag tussen beta en retail, precies.
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:08 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Whine whine whine, het enige wat veranderd is, is de setting. De rest is alleen maar verbeterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |