Heb hem al binnen. Ben alleen druk bezig geweest met een ander spel, dus nog geen tijd gehad om met de volledige versie van Quake Wars aan de gang te gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:09 schreef basalphenaar het volgende:
OK, zal het straks nog een keer proberen
edit: Je bent invitedMaar je hebt de game nog niet binnen dus?
Laat me raden: Halo 3quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb hem al binnen. Ben alleen druk bezig geweest met een ander spel, dus nog geen tijd gehad om met de volledige versie van Quake Wars aan de gang te gaan.
Word je CPU niet te heet? Dat had ik vroeger namelijk. Dan speelde ik enkele 15 minuten en vervolgens werd het beeld steeds slechter en begon mijn FPS sterk te dalen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:35 schreef Razorback het volgende:
Kunnen die problemen van mij niet te maken hebben met een VGA die te warm word of iets dergelijks, omdat in het begin het spel gewoon normaal is qua graphics en het later zo beetje steeds erger word.
Dat kan het ook goed zijn, maar me fps blijft verder goed en snelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Word je CPU niet te heet? Dat had ik vroeger namelijk. Dan speelde ik enkele 15 minuten en vervolgens werd het beeld steeds slechter en begon mijn FPS sterk te dalen.
Dan klinkt het meer als een probleem bij je videokaart inderdaad. Dus misschien inderdaad dat deze te heet wordt. Ik zou gewoon eens naar het bedrijf gaan waar je het gekocht hebt en gaan klagen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dat kan het ook goed zijn, maar me fps blijft verder goed en snel![]()
Ik ga het iig even in de gaten houden want tijdens het spelen gaat er wel een ventilator harder draaien en volgens mij is dat die van de CPU bedenk ik me net.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:23 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dan klinkt het meer als een probleem bij je videokaart inderdaad. Dus misschien inderdaad dat deze te heet wordt. Ik zou gewoon eens naar het bedrijf gaan waar je het gekocht hebt en gaan klagen.
Ik ga het zo ff proberenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef basalphenaar het volgende:
Draai het programmaatje SpeedFan (http://www.almico.com/speedfan.php) eens tijdens het spelen op de achtergrond. Die tekent dan een mooi grafiekje van de temperatuur van je CPU en je videokaart. Boven de 70-80 graden wordt het gevaarlijk volgens mij....
Denk eerder ff de VGA van zijn stof ontdoen en desnoods ff een ander koelertje eropquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef basalphenaar het volgende:
Lijkt me niet helemaal in orde dus. Snel naar de computerzaak
Hier vorige week donderdag besteld en ook nog niets binnen. Ruim een week.. komop zegquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:02 schreef Mindstate het volgende:
Verdomme Play.com, schiet op ik wil die game spelen
Moet toch binnenkort zeker komen! (vorige week vrijdag besteld)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hier vorige week donderdag besteld en ook nog niets binnen. Ruim een week.. komop zeg
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:30 schreef RickoKun het volgende:
GODSKOLERE! Ik wist niet dat PC spellen nu nóg duurder zijn geworden?! Ik zag dat dit spel iets van 55 euro is in de free record shop!Ik moet maar weer eens wat werk zoeken
Maar wat is dan het nut van die persistant stats?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef Cheiron het volgende:
Na elke campaign (3 ronden) worden je stats gereset (althans, je unlocks enzo) Correct me if im wrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |