als Cynic nog voor augustus uitgetript is gingen hij en Querk ook mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:33 schreef Zwansen het volgende:
Veel plezier daar met zijn 2en... Oh nee Beetle neemt zien frollie met!
ja graag !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:34 schreef Ruis het volgende:
zal ik 'm via MSN sturen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:43 schreef Ruis het volgende:
owkee
etquote:
quote:
toch ben ik benieuws hoe anakin aan zn astma komt en hoe ze hem naar de donker kant trekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:12 schreef Zwansen het volgende:
Starwars is zo overrated...
hoe ze hem naar de dark side krijgen? heb je deel 1 en 2 nooit goed gekeken ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toch ben ik benieuws hoe anakin aan zn astma komt en hoe ze hem naar de donker kant trekken
jawel maar hij is er nog niet helemaalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoe ze hem naar de dark side krijgen? heb je deel 1 en 2 nooit goed gekeken ofzo?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:39 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb ooit de 1e 3 delen in de bios gezien achter elkaar... Poeh wat een lange zit...
hij moet ook nog een kindje schoppen bij t wief !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:39 schreef Ruis het volgende:
't is toch vrij duidelijk wie 'm over de streep zal trekken.
wees maar niet bang swanzen na morgen ben ik ook weer gewoon star wars hater maar ik moet me nu even inlevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:44 schreef Zwansen het volgende:
Oh nee he, typisch nerd antwoord... Jullie snappen ook wel wat ik bedoel...
maar die lagen dus toen al wel in de planning? best interessant trouwens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:13 schreef Ruis het volgende:
deel 1,2 en 3 waren in die tijd technisch nog niet haalbaar, daarom zijn ze nu pas gefilmd.
koop/huur de dvd's eens, zitten boordevol met documentaires hierover.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
maar die lagen dus toen al wel in de planning? best interessant trouwens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |