De ICE trein rijdt ook in Nederland, van Amsterdam naar Arnhem en verder het Pruisissche rijk in (Duitsland...) Je zou het ding dus eens kunnen proberen. Mijn ervaring is dat de 2e klas ICE luxueuzer is dan eerste klas NS. Meer dan genoeg beenruimte.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:51 schreef DaMart het volgende:
Ik zit er aan te denken om van de zomer met een vriend van me per trein naar Oostenrijk of Zwitserland te gaan.
Omdat ik nog nooit met de trein naar het buitenland ben geweest, vroeg ik me af of er hier toevallig mensen zijn die ervaringen hebben met het reizen per trein (ICE) naar het buitenland. Zit het bijvoorbeeld nog comfortabel voor de vele uren die je in de trein zult zitten, heb je genoeg beenruimte, is er een groot verschil in comfort tussen eerste en tweede klas?
Ik hoop dat er hier mensen zijn die hun ervaringen hiermee willen delen.
Zitten de consumpties in het restauratierijtuig eigenlijk bij de prijs inbegrepen of moet je daar apart voor betalen in de trein?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:26 schreef _wie het volgende:
Andere opties zijn oa een coupe te reserveren. Dan slaap je in een bed e.d. In de trein is een restauratierijtuig aanwezig, dus je komt niet om van de honger.
http://www.amicitia.nl/bin/bekijkreis.php3?reiscode=260&site=amiquote:Op maandag 16 mei 2005 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou ook heel graag willen. Een rondreis door Zwitserland met de trein lijkt me heel erg mooi. Op de site van nstravel zijn wel een heel aantal reizen te vinden.
apart betalen. op NS site kun je veel info vindenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zitten de consumpties in het restauratierijtuig eigenlijk bij de prijs inbegrepen of moet je daar apart voor betalen in de trein?
Utrecht -> Groningen kost iig zo'n 60 euro retour !quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef boerinnetje het volgende:
maar wat betaal je voor een minder spannend retourtje Rotterdam- Groningen?
Boerinnetje
Wat ik me nu afvraag is wat onder bagage van bijzondere omvang wordt verstaan. Ik neem aan dat 1 reistas of koffer en een rugzak geen probleem hoeft te zijn?quote:Het is niet toegestaan om bagage van bijzondere omvang mee te nemen
Zeikerdje, dat kost 36,60 retour en 22,00 met die korting.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Utrecht -> Groningen kost iig zo'n 60 euro retour !. Krijg dan gelukkig wel 40% korting maar dan nog
.
-boer.
Jij vindt 36.60 niet veel geld dan om ff naar groningen te gaan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:59 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Zeikerdje, dat kost 36,60 retour en 22,00 met die korting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |