Daar had m'n moeder meer problemen mee dan ikquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
LOCO![]()
was dat niet dat spul met die cijfers en die figuren ?
Daar heb ik ook heel wat mee gedaan.
Net als met mijn wijlen Game-Boy koelkast die nog steeds een warm plekje in de kast heeft.
Maar volgens mij ben ik de enige die hier geen furby of tamagotsjie heeft gehad![]()
ik was er tegen, puur omdat ze duur waren, en ik meer het idee had dat die beesten met mij wilden spelen, ipv dat ik met hen wilde spelen.
Jaaaaa, Nopper heet dat spul.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef SwiffMeister het volgende:
en met dit:
[afbeelding]
heb ik altijd ook gespeeld, maar niet hier thuis. Zal wel bij me opa en oma zijn geweest. Ik zag dat altijd als wannabee Lego.
Dat deden ze allemaal.quote:
ik heb er ook geen gehad hoor en ben er trots opquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
LOCO![]()
was dat niet dat spul met die cijfers en die figuren ?
Daar heb ik ook heel wat mee gedaan.
Net als met mijn wijlen Game-Boy koelkast die nog steeds een warm plekje in de kast heeft.
Maar volgens mij ben ik de enige die hier geen furby of tamagotsjie heeft gehad![]()
ik was er tegen, puur omdat ze duur waren, en ik meer het idee had dat die beesten met mij wilden spelen, ipv dat ik met hen wilde spelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat deden ze allemaal.
Die van mij die kreeg eerst een spraakgebrek, toen praatte hij helemaal niet meer, en daarna bewoog hij niet meer.
zeg hoe vaak ga je je commodore nog postenquote:
Dat is een commodore 128 eikel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg hoe vaak ga je je amiga nog posten
Dat zal bij die van mij ondertussen ook wel het geval zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]hij deed het nog ik kwam er allleen net achter dat de batrijen er nog inzaten en nu onderhand leeg waren gelopen
Ik.quote:
Hm, er zaten geen batterijen meer in. Ik heb er nieuwe in gedaan, maar hij geeft geen kick.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zal bij die van mij ondertussen ook wel het geval zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |