ik heb er ook geen gehad hoor en ben er trots opquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
LOCO![]()
was dat niet dat spul met die cijfers en die figuren ?
Daar heb ik ook heel wat mee gedaan.
Net als met mijn wijlen Game-Boy koelkast die nog steeds een warm plekje in de kast heeft.
Maar volgens mij ben ik de enige die hier geen furby of tamagotsjie heeft gehad![]()
ik was er tegen, puur omdat ze duur waren, en ik meer het idee had dat die beesten met mij wilden spelen, ipv dat ik met hen wilde spelen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat deden ze allemaal.
Die van mij die kreeg eerst een spraakgebrek, toen praatte hij helemaal niet meer, en daarna bewoog hij niet meer.
zeg hoe vaak ga je je commodore nog postenquote:
Dat is een commodore 128 eikel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg hoe vaak ga je je amiga nog posten
Dat zal bij die van mij ondertussen ook wel het geval zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]hij deed het nog ik kwam er allleen net achter dat de batrijen er nog inzaten en nu onderhand leeg waren gelopen
Ik.quote:
Hm, er zaten geen batterijen meer in. Ik heb er nieuwe in gedaan, maar hij geeft geen kick.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zal bij die van mij ondertussen ook wel het geval zijn.
Slapen doe je door je hand voor zijn ogen te houden zodat het donker is. Wakker maken doe je door hem naar achteren te kiepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:21 schreef Biancavia het volgende:
Hm, nu istie weer gaan slapen.
Hoe krijg ik hem nu weer wakker? Ik snap ook niet waarom hij daarnet ineens wakker werd.
Nee gewoon de eerste mario of the simpsonsquote:
*meldtquote:Op maandag 16 mei 2005 13:03 schreef Toeps het volgende:
Ik ben alleen nog op zoek naar een Tamagotchi.
Ja, daar wordt hij dus niet wakker van. Hij doet echt helemaal niets, maar gisteren werd hij opeens wakker, terwijl hij gewoon op mijn bureau stond.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Slapen doe je door je hand voor zijn ogen te houden zodat het donker is. Wakker maken doe je door hem naar achteren te kiepen.
Ik had precies dezelfde als op het plaatjequote:Op maandag 16 mei 2005 21:02 schreef requiem4adream het volgende:
mijn buurjongetje had de blauwe ik had de groene.... was hij toch stoer omdattie van hem volgens hem 2x zo ver kon spuiten[afbeelding]
Begin van het einde. Mijn Furby (een zwartequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, daar wordt hij dus niet wakker van. Hij doet echt helemaal niets, maar gisteren werd hij opeens wakker, terwijl hij gewoon op mijn bureau stond.![]()
Ik heb die bazooka nog!!quote:
Ik was helemaal wèg van fabuland!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:46 schreef Ynske het volgende:
ikke ook heel veel fabuland, wie kent ze nog meer...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Dardabaan, uren mee doorgebracht! Ik had een heel vette dragster-karretje! Zucht ende zwijmel...
Mailen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:37 schreef Tique het volgende:
Skv Ik heb die spellen nog op diskette staan!
Die spellen zijn vet stoer!
Ik was vroeger helemaal gek van LEGO! Ik heb daar nu nog dozen vol van!
Ik had een supervisionquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef Fork5 het volgende:
m'n ouders vonden de Gameboy te duur
toen heb ik deze samen met mijn ouder gekocht SUPER!!
Mega Duck
![]()
[afbeelding]
iedereen had een gameboy maar ze vonden die van mij cooler
want die was anders
Gmail heeft een opslag van 2 gigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:08 schreef NoBody122 het volgende:
ik heb nog enkele honderden MB's aan ouwe MS-DOS spellen op mijn laptop te staan, maar ze hier aanbieden zou natuurlijk tot een ban leiden
Keen deel 1, 2, 3 en 4 zijn abandonware, (4 week nie zeker) die mag je zo van i'net downen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]Commander Keen
En
[afbeelding]
Cosmo!
Waar kan ik die games downloaden?
Ik ben nu Cosmo aan het krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
Keen deel 1, 2, 3 en 4 zijn abandonware, (4 week nie zeker) die mag je zo van i'net downen..
hier bijvoorbeeld
Net als PoP deel 1...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |