maar sex en een relatie is niet hetzelfde.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Mannen zijn een stuk makkelijker als het op seks aankomt, prehistorisch bijna.
Zeg als man de juiste dingen, doe een beeje arrogant en laat merken dat je oog voor anderen hebt maar alleen beschikbaar bent voor haar, verzorg je uiterlijk wat, en dan liggen ze ook heus an je voeten. Misschien alleen niet zo letterlijk als mannen dat doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Mannen zijn een stuk makkelijker als het op seks aankomt, prehistorisch bijna. Draai als vrouw een beetje met je kont, laat merken dat je 'beschikbaar' bent en je bent verzekerd van hordes mannen om je heen die niks liever willen dan van bil gaan met je. Andersom gaat dat alleen op bij popidolen e.d. Het is nogal een verschil hoor.
Maar vaak onlosmakelijk verbonden? Ik kan geen relatie meer hebben zonder seks in ieder gevalquote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef Wolkje het volgende:
[..]
maar sex en een relatie is niet hetzelfde.
Doe een beetje arrogant? Mên, hier in het Noorden vallen vrouwen daar dus echt niet voor he...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zeg als man de juiste dingen, doe een beeje arrogant en laat merken dat je oog voor anderen hebt maar alleen beschikbaar bent voor haar, verzorg je uiterlijk wat, en dan liggen ze ook heus an je voeten. Misschien alleen niet zo letterlijk als mannen dat doen.
Die onthoud ikquote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zeg als man de juiste dingen, doe een beeje arrogant en laat merken dat je oog voor anderen hebt maar alleen beschikbaar bent voor haar, verzorg je uiterlijk wat, en dan liggen ze ook heus an je voeten.
maar wel sex zonder een relatie.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar vaak onlosmakelijk verbonden? Ik kan geen relatie meer hebben zonder seks in ieder geval
Een vriendschappelijke relatiequote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Maar vaak onlosmakelijk verbonden? Ik kan geen relatie meer hebben zonder seks in ieder geval
Tuurlijk wel. Een beetje uitdaging is leuk. Ook niet te natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe een beetje arrogant? Mên, hier in het Noorden vallen vrouwen daar dus echt niet voor he...
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef Beach het volgende:
Als vrouw kan je elk moment seks krijgen, als man moet je maar hopen.
Verander je nickname naar HeatWave en voila.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zeg als man de juiste dingen, doe een beeje arrogant en laat merken dat je oog voor anderen hebt maar alleen beschikbaar bent voor haar, verzorg je uiterlijk wat, en dan liggen ze ook heus an je voeten. Misschien alleen niet zo letterlijk als mannen dat doen.
*noteertquote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een beetje uitdaging is leuk. Ook niet te natuurlijk.
Beetje hard misschien ja.quote:
Precies. Vrouwen hoeven alleen maar passief mooi te wezen. Je noemt nu al drie dingen die mannen actief moeten ondernemen om een vrouw in bed te krijgen. (waarbij er ook nog eens een gerede kans is dat ze zegt: "bedankt voor de drankjes en de gezellige avond, maar ik ga naar huis, doei!") De meeste vrouwen hoeven alleen maar ja te knikken als ze seks willen.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het schijnt echt zo te zijn dat als een man arrogant doet, vrouwen toch (onbewust) denken dat dit voor een reden is. Als hij het zich kan veroorloven om zo te doen moet ie wel, leuk, knap, sexy of goed in bed zijn.quote:
Ik denk dat je dan "zelfverzekerdheid" bedoelt, arrogantie is één van de meest misselijkmakende eigenschappen die je maar kunt hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het schijnt echt zo te zijn dat als een man arrogant doet, vrouwen toch (onbewust) denken dat dit voor een reden is. Als hij het zich kan veroorloven om zo te doen moet ie wel, leuk, knap, sexy of goed in bed zijn.
Het is toch leuker als het tot het einde van de avond de vraag blijft of je hem kan regelen dan als je weet dat je hem in het begin van de avond al in de pocket hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:28 schreef Nouk het volgende:
Het is toch leuker als het tot het einde van de avond de vraag blijft of je hem kan regelen dan als je weet dat je hem in het begin van de avond al in de pocket hebt.
Mannen wensen alleen maar een leuk stel tieten en een vagina. Veeleisend hoor, die vrouwen.quote:
Misschien moet je net doen of je arrogant bent maar uiteindelijk toch alleen maar zelfverzekerd zijn danquote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan "zelfverzekerdheid" bedoelt, arrogantie is één van de meest misselijkmakende eigenschappen die je maar kunt hebben.
Okee, maar net doen alsof je iets bent terwijl je dat helemaal niet bent lijkt me niet echt een goed plan. Vroeg of laat moet de aap toch uit de mouw komen, en daar bedoel ik niets seksueels mee hè.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Misschien moet je net doen of je arrogant bent maar uiteindelijk toch alleen maar zelfverzekerd zijn dan
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Mannen wensen alleen maar een leuk stel tieten en een vagina. Veeleisend hoor, die vrouwen.![]()
Dat is gewoon een een feit.quote:
Je moet ook de Viva lezen. Tenminste op de meet, van december, was het een groot onderwerp van gesprek voor de boys daar.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:33 schreef Beach het volgende:
Ik heb gister de hele cosmo van mn zus doorgelezen![]()
Weinig wijzer geworden![]()
Ga ik dat maar eens testen dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een een feit.
Als je vrouw bent kun je gewoon makkelijk een vent opspeuren in de bar en meenemen.
Een vent kan dat veel minder makkelijk doen.
Ja maar iedereen doet zich in het begin wel iets leuker voor misschien. Daar is niks mis mee, als je maargeen grote leugens gaat vertellen lijkt het me niet zo'n probleem.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Okee, maar net doen alsof je iets bent terwijl je dat helemaal niet bent lijkt me niet echt een goed plan. Vroeg of laat moet de aap toch uit de mouw komen, en daar bedoel ik niets seksueels mee hè.
Hup naar de kroeg!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef JaWi het volgende:
Wat een geweldig topic dit. Heb het helemaal zitten lezen.
Ik ben alleen bang dat ik het moet uitstellen tot het weekend. De kroegen zijn hier volgens mij niet eens open. Zeker weten doe ik het nietquote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Hup naar de kroeg!![]()
Sleep de eerste de beste vent mee![]()
Laat je ons wel even weten waar je uithangt dan? Het zou toch vervelend zijn als je poedelnaakt op die biljarttafel ligt met dat dozijn bronstige biljartvrienden om je heen, klaar voor de strijd, en je er zomaar ineens spijt van krijgt.quote:
Nou achteraf zal ik jullie op de hoogte houden.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Laat je ons wel even weten waar je uithangt dan? Het zou toch vervelend zijn als je poedelnaakt op die biljarttafel ligt met dat dozijn bronstige biljartvrienden om je heen, klaar voor de strijd, en je er zomaar ineens spijt van krijgt.![]()
Juist wel! Tis pinksteren!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik het moet uitstellen tot het weekend. De kroegen zijn hier volgens mij niet eens open. Zeker weten doe ik het niet![]()
Is 40 mannen op 1 avond niet een iets TE enthousiast begin?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:44 schreef nozem het volgende:
Achteraf, dan is het al te laat natuurlijk.
Je bent toch potdomme Sylvana niet..
Ik kom er inderdaad nooit dus zal het niet weten.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef JaWi het volgende:
Als je niet eens weet of de kroeg open is zegt het al genoeg.
Ik vind dat inderdaad teveel.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is 40 mannen op 1 avond niet een iets TE enthousiast begin?
Jij denkt dat je een kerel gaat scoren bij de visboer of met het uitlaten van de hond?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik kom er inderdaad nooit dus zal het niet weten.
Tsja kheb niet zo'n zin om over mijn vriendinnetje te praten eigenlijk...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom een kromme vergelijking ?
omdat op haar gedrag een naampje geplakt is geweest door een psycholoog ?
Nee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een kerel gaat scoren bij de visboer of met het uitlaten van de hond?
Vind t dan ook een heel leuk onderwerpquote:Op maandag 16 mei 2005 20:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
JoeyT, voor een niet-single zit je hier wel heel veel, voorbereidingen aan het treffen ofzo?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |