Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Je hebt wel een puntje, maar het is toch anders als het bij andere zo is. Kan je ook niet helemaal vergelijken. Ieder is anders.
quote:
Ah, ok, dan ben jij het levende bewijs dat zo'n instelling helpt om vooruitgang te boekenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is; ikzelf ben met sprongen vooruit gegaan de afgelopen jaren, maar ik ben er nog lang niet. Het is dus niet gewoon een knopje omzetten; als ik dat wel doe, dan gedraag ik me anders dan dat ik werkelijk ben, en daar schiet ik ook niks mee op natuurlijk.
Ik ben iig van een aanzienlijk deel van m'n verlegenheid af en mijn straat- en faalangst zijn ook verdwenenMaar daar heb ik wel zo'n 6 jaar over gedaan.
Ja laten we dat ineens eens veranderenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
Over je sociale beperkingen heenstappen. Wat een wereldtip. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
ik heb de daad bij het woord gevoegdquote:Op maandag 16 mei 2005 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg ik ook tegen mezelf elke ochtend.
De eerste stap is: "Gewoon doen, wat kan er gebeuren, en anders kom ik helemaal nergens."quote:Op maandag 16 mei 2005 20:40 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ah, ok, dan ben jij het levende bewijs dat zo'n instelling helpt om vooruitgang te boeken![]()
Ik snap dat men struikelt over de woorden "even de knop omzetten" omdat het wel degelijk moeite kost, maar de eerste stap is wel: "ok, ik geloof echt dat ik het kan".
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Wat zijn nog leuke dingen om buiten je werk te doen als je geen sport-type bent?
bier drinkenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Wat zijn nog leuke dingen om buiten je werk te doen als je geen sport-type bent?
een cursus?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
studentenverenigingen, taalcursussen ... ?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Wat gaan drinken, naar de bios, naar een voorstelling (cabaret), ff naar de markt, dagje Den Haag ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is wel waar. Afgelopen kerst ben ik eindelijk alleen naar de bios geweest. Ik wilde gewoon een film in de bios zien, niemand wilde mee. Daarvoor ging ik dan ook echt niet, maar ja dan kom je inderdaad nergens. Vond het toch wel een goede zet van mezelf.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste stap is: "Gewoon doen, wat kan er gebeuren, en anders kom ik helemaal nergens."
Werk. Als afgestudeerde werkende dus. Geen studentenvereniging dus. Taalcursus is een goeie. Nu nog even een leuke taal bedenken.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
studentenverenigingen, taalcursussen ... ?
Dan ga je toch gewoon met een mannelijke vriend?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
bier drinken
Ow,
en proberen een date te regelen voor Star-wars 3, godsonmogelijk zeg ik je
Ik vind het wel netjes dat je erbij zet dat het om Star wars gaat. Als je dat niet gedaan was het misschien wel geluktquote:Op maandag 16 mei 2005 20:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
bier drinken
Ow,
en proberen een date te regelen voor Star-wars 3, godsonmogelijk zeg ik je
Ik bedoel dus om alleen te kunnen doen als je niemand kent in je (nieuwe) woonplaats. Even een voorbereiding voor als ik zometeen moet gaan verhuizen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat gaan drinken, naar de bios, naar een voorstelling (cabaret), ff naar de markt, dagje Den Haag ofzo.
Chinees.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Werk. Als afgestudeerde werkende dus. Geen studentenvereniging dus. Taalcursus is een goeie. Nu nog even een leuke taal bedenken.
ik heb dat ook één keer gedaan, vond 't echt niets, alleen in de bios, je kan je ei niet kwijt.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Afgelopen kerst ben ik eindelijk alleen naar de bios geweest. Ik wilde gewoon een film in de bios zien, niemand wilde mee. Daarvoor ging ik dan ook echt niet, maar ja dan kom je inderdaad nergens. Vond het toch wel een goede zet van mezelf.
waar ga je eigenlijk heen verhuizen?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus om alleen te kunnen doen als je niemand kent in je (nieuwe) woonplaats. Even een voorbereiding voor als ik zometeen moet gaan verhuizen.
Dat heb ik mezelf ook een tijd afgevraagd. Het antwoord is onbevredigend: "niets".quote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
Nou dan kan je iig met je nieuwe collega's als je daar je nieuwe baan hebt wat gaan drinken. En naar de bios kan ook wel, of je kan gewoon ff op het terras gaan zitten, doen wel meer mensen in hun eentje. Dan kan je makkelijk een praatje aanknopen met mensen die dr ook alleen zitten.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus om alleen te kunnen doen als je niemand kent in je (nieuwe) woonplaats. Even een voorbereiding voor als ik zometeen moet gaan verhuizen.
Ik ben één of twee keer alleen naar een concert geweest, dat vond ik al niet echt wat, alhoewel het wel minder erg is dan alleen naar een film. Dat zal ik echt nooit doen denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Afgelopen kerst ben ik eindelijk alleen naar de bios geweest. Ik wilde gewoon een film in de bios zien, niemand wilde mee. Daarvoor ging ik dan ook echt niet, maar ja dan kom je inderdaad nergens. Vond het toch wel een goede zet van mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |