abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27062675
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:19 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ontmoet vrij veel mensen, zowel via internet als daarbuiten. Ben ik nu ook sociaal beperkt o grote alleskunner JoeyT die ondanks zijn geweldige sociale vaardigheden toch nog in dit topic post.
hey! er is niets mis met dit topic!!!

ik denk niet dat JoeyT het direct beledigend bedoelde... het was hoogstwaarschijnlijk wat eenvoudigjes getypt.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:22:28 #102
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27062682
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef HenryHill het volgende:
Off-topic: Waarom loopt iedereen hier nu JoeyT af te zeiken terwijl hij toch echt met goed advies komt?

Als je het er niet mee eens bent, laat dat dan inhoudelijk merken, daar heeft iedereen wat aan.
Omdat JoeyT doet alsof sociale vaardigheden zo heel makkelijk aan te leren zijn door simpelweg een knop in je hoofd om te zetten terwijl dat echt niet zo makkelijk gaat voor sommigen
Tap tap tap
  maandag 16 mei 2005 @ 20:23:18 #103
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27062712
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:19 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ontmoet vrij veel mensen, zowel via internet als daarbuiten. Ben ik nu ook sociaal beperkt o grote alleskunner JoeyT die ondanks zijn geweldige sociale vaardigheden toch nog in dit topic post.
beetje jammer dat je het dan weer dr op gooit dat ik het vanuit een arrogant oogpunt vertel...
Ik ben niet de mooiste op aarde niet de slimste en ook zeker niet de meest sociale, maar als ik iets echt wil dan ga ik er ook voor.

Ik bedoel t gewoon echt serieus... Je kan jezelf zielig vinden dat je geen vrienden hebt en elk weekend in je uppie zitten of je kan die zieligheid naast je leggen en er wat aan doen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27062714
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij eerder vandaag ergens gezegd dat ik er minder mee zit dat ik single ben dan een tijdje terug. En dat ik ook niet denk dat een vriend alles zoveel beter maakt. Maar het lijkt me weleens leuk zo voor de verandering natuurlijk.
Ja gewoon kijken hoe het is in een relatie. Weet ook wel dat het niet allemaal rozegeur en manenschijn is. Alleen hoe weet ik dat als je het niet meemaakt?
  maandag 16 mei 2005 @ 20:24:43 #105
88139 JoeyT
pi_27062770
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij eerder vandaag ergens gezegd dat ik er minder mee zit dat ik single ben dan een tijdje terug. En dat ik ook niet denk dat een vriend alles zoveel beter maakt. Maar het lijkt me weleens leuk zo voor de verandering natuurlijk.
Ff een cliche voor jou...

Hoe kan je een ander gelukkig maken als je niet gelukkig met jezelf bent
pi_27062771
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik bedoel t gewoon echt serieus... Je kan jezelf zielig vinden dat je geen vrienden hebt en elk weekend in je uppie zitten of je kan die zieligheid naast je leggen en er wat aan doen...
Helemaal mee eens hoor .
pi_27062794
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef JoeyT het volgende:
Boeiuh dat je geen vriend hebt... Waarom wil je het zo graag??? Is je eigen leven niet leuk genoeg??? Als je eigen leven leuk is dat zal je dat uitstralen en ontmoet je vanzelf wel een leuke jongen. Jullie zien een relatie als de oplossing maar dat is het absoluut niet. Zal je nog bitter tegenvallen als je een relatie krijgt...
Nou , ik heb echt niet de illussie dat een relatie mijn leven volmaakt perfect en probleemloos maakt hoor. Maar ik zie het toch wel als een aanvulling op mijn leven; ik vermaak me prima, maar zou ook wel eens gewoon op zondagochtend met de vrouw van wie ik houd over het strand willen lopen (om eens een dwarsstraat te noemen)
  maandag 16 mei 2005 @ 20:26:08 #108
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27062819
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Die ken ik
Tap tap tap
  maandag 16 mei 2005 @ 20:26:22 #109
88139 JoeyT
pi_27062830
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:21 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Lance wie?
Lees het gewoon een keer, het is een ielrenner maar ookal hou je niet van sport kan het een gunstige invloed hebben op je kijk op de wereld
  maandag 16 mei 2005 @ 20:27:41 #110
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27062863
quote:
Off-topic: Waarom loopt iedereen hier nu JoeyT af te zeiken terwijl hij toch echt met goed advies komt?

Als je het er niet mee eens bent, laat dat dan inhoudelijk merken, daar heeft iedereen wat aan.
omdat JoeyT geen advies geeft wat de singles nog niet wisten. En omdat hij niet beseft dat heel je persoonlijkheid omslaan tot iemand die graag uitgaat en gemakkelijk babbeltjes aanslaat met mensen niet zo simpel is als het lijkt.

ja, ik ben met hem akkoord, ik heb jaren nodig gehad om in belgië een heel sociaal netwerk uit te bouwen. en ik ben de best geplaatste om te zeggen dat hoe hard je ook je best doet, als de anderen niet meewillen, is het heel zwaar.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27062881
quote:

Al heeft die een punt, zijn ongezouten en ongenuanceerde mening kan mensen irriteren, dat snap jij toch ook wel? Alle singles hier afschilderen als kansloos, dat vind ik toch wel beetje jammerlijk. Ik beschouw mijzelf echt niet als kansloos in ieder geval.

Hij geeft op een ongenuanceerde mening weer wat ik al continue zeg mmm misschien mogen veel mensen mij hier ook niet zo heel erg
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:28:48 #112
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_27062911
quote:

[..]

Om hier even serieuzer op in te gaan; zoals al gezegd hebben er wel meer factoren mee te maken die er niet direct op duiden dat je ongelukkig met jezelf bent. Verlegenheid of faalangst kan een grote rol spelen bij alles in je leven (dus niet alleen bij je relaties), om maar een goed voorbeeld te geven. Als je van beide dingen last hebt dan is het gewoon lastig om je eroverheen te zetten.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:28:49 #113
88139 JoeyT
pi_27062913
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:25 schreef Chemist het volgende:

[..]

Nou , ik heb echt niet de illussie dat een relatie mijn leven volmaakt perfect en probleemloos maakt hoor. Maar ik zie het toch wel als een aanvulling op mijn leven; ik vermaak me prima, maar zou ook wel eens gewoon op zondagochtend met de vrouw van wie ik houd over het strand willen lopen (om eens een dwarsstraat te noemen)
Maar wat houd je dan tegen... De enige die je tegen houdt ben jezelf...

Zo simpel is het... Jij hebt je eigen toekomst in handen. Maak een praatje met een meisje als je uitgaat. Niet met scoren in je achterhoofd maar gewoon om gezellig te kletsen. Zo leer je mensen kennen en zo komt er misschien wel een heel leuk meisje je pad op...

Nogmaals ik bedoel het niet stom, maar ik zeg gewoon heel simpel dat het aan jezelf ligt...
  maandag 16 mei 2005 @ 20:29:17 #114
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27062929
quote:

[..]

jouw vriendin heeft problemen met haarzelf ... ik mag hopen dat ze je wel gelukkig maakt ?
  maandag 16 mei 2005 @ 20:29:26 #115
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27062937
Ik ben dan ook hard aan mezelf aan het werken, eerst met mezelf tevreden / gelukkig zijn en daarna wil ik pas aan een relatie denken. Maar dat neemt niet weg dat ik het soms wel erg mis, zoals gezegd, het over het strand lopen, het niet altijd in een leeg bed wakker worden.
For great justice!
  maandag 16 mei 2005 @ 20:31:00 #116
88139 JoeyT
pi_27063004
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

omdat JoeyT geen advies geeft wat de singles nog niet wisten.
Als jij nou beseft dat jij het slechtste advies geeft door te zeggen dat het idd heel moeilijk is om in contact te komen met mensen, terwijl dat niet zo is!
  maandag 16 mei 2005 @ 20:31:01 #117
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27063005
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Omdat JoeyT doet alsof sociale vaardigheden zo heel makkelijk aan te leren zijn door simpelweg een knop in je hoofd om te zetten terwijl dat echt niet zo makkelijk gaat voor sommigen
Ik weet niet meer wie ik het heb horen zeggen, maar het klopt als een bus:

If you think this is hard: you're probably right.
If you think this is easy: you're probably right too.

Met andere woorden: heel veel van je beperkingen leg je jezelf op. Natuurlijk zul je niet van de ene op de andere dag ontzettend sociaal worden, maar als jij van jezelf niet gelooft dat jij een sociaal vaardig persoon kunt zijn net zoals andere mensen, dan zul je het ook idd erg moeilijk vinden om sociaal vaardig te worden.
Aan de andere kant: als jij ervan overtuigd bent dat sociale vaardigheden idd vaardigheden zijn die je jezelf kunt aanleren (net zoals anderen in hun jeugd ook hebben gedaan), dan zul je merken dat je steeds meer vooruitgang zult boeken.

Al die 'bullshit' van: je moet in jezelf geloven etc.: allemaal waar, wat mij betreft.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 16 mei 2005 @ 20:31:40 #118
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27063039
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
Alleen hoe weet ik dat als je het niet meemaakt?
Dat kun je ook wel zien als je wat om je heen kijkt naar anderen. Tenminste, ik zie zo nu en dan toch wel dingen gebeuren bij anderen waarbij de gedachte me bekroop dat ik al lang uit de betreffende relatie was gevlugt.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 16 mei 2005 @ 20:32:27 #119
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27063065
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Als jij nou beseft dat jij het slechtste advies geeft door te zeggen dat het idd heel moeilijk is om in contact te komen met mensen, terwijl dat niet zo is!
voor mij was het HEEL moeilijk, en ik heb pakken vlaamse verenigingen afgelopen, en ik ging veel uti;
  maandag 16 mei 2005 @ 20:32:58 #120
88139 JoeyT
pi_27063088
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

jouw vriendin heeft problemen met haarzelf ... ik mag hopen dat ze je wel gelukkig maakt ?
Niet zo gelukkig als ze me zou kunnen maken wanneer ze tevreden met zichzelf was...

Ook weer een beetje een kromme vergelijking van je aangezien je haar situatie kent...
pi_27063095
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat kun je ook wel zien als je wat om je heen kijkt naar anderen. Tenminste, ik zie zo nu en dan toch wel dingen gebeuren bij anderen waarbij de gedachte me bekroop dat ik al lang uit de betreffende relatie was gevlugt.
Je hebt wel een puntje, maar het is toch anders als het bij andere zo is. Kan je ook niet helemaal vergelijken. Ieder is anders.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:34:34 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27063153
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:23 schreef JoeyT het volgende:
Je hebt wel een punt, maar het is verdomd moeilijk om zomaar even de dingen die al jarenlang een probleem voor je zijn, aan de kant te zetten en eroverheen te stappen alsof er niks aan de hand is

En hoe langer je er niks aan doet, hoe groter de stap naar een oplossing wordt.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:35:23 #123
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27063181
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Niet zo gelukkig als ze me zou kunnen maken wanneer ze tevreden met zichzelf was...

Ook weer een beetje een kromme vergelijking van je aangezien je haar situatie kent...
waarom een kromme vergelijking ?
omdat op haar gedrag een naampje geplakt is geweest door een psycholoog ?
  maandag 16 mei 2005 @ 20:36:50 #124
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27063234
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:31 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wie ik het heb horen zeggen, maar het klopt als een bus:

If you think this is hard: you're probably right.
If you think this is easy: you're probably right too.

Met andere woorden: heel veel van je beperkingen leg je jezelf op. Natuurlijk zul je niet van de ene op de andere dag ontzettend sociaal worden, maar als jij van jezelf niet gelooft dat jij een sociaal vaardig persoon kunt zijn net zoals andere mensen, dan zul je het ook idd erg moeilijk vinden om sociaal vaardig te worden.
Aan de andere kant: als jij ervan overtuigd bent dat sociale vaardigheden idd vaardigheden zijn die je jezelf kunt aanleren (net zoals anderen in hun jeugd ook hebben gedaan), dan zul je merken dat je steeds meer vooruitgang zult boeken.

Al die 'bullshit' van: je moet in jezelf geloven etc.: allemaal waar, wat mij betreft.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is; ikzelf ben met sprongen vooruit gegaan de afgelopen jaren, maar ik ben er nog lang niet. Het is dus niet gewoon een knopje omzetten; als ik dat wel doe, dan gedraag ik me anders dan dat ik werkelijk ben, en daar schiet ik ook niks mee op natuurlijk.
Ik ben iig van een aanzienlijk deel van m'n verlegenheid af en mijn straat- en faalangst zijn ook verdwenen Maar daar heb ik wel zo'n 6 jaar over gedaan.
Tap tap tap
pi_27063268
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]

voor mij was het HEEL moeilijk, en ik heb pakken vlaamse verenigingen afgelopen, en ik ging veel uti;
dat kan ik heel goed begrijpen, maar de meeste mensen hebben er gewoon weinig aan om te horen: Ja, het is zo oneerlijk, het zit niet mee allemaal.
Ze hebben vaak meer aan practische tips als ga eens naar de sportschool, ga eens naar college, ga eens weet ik veel wat doen. En JoeyT zegt het allemaal bot en simplistisch, maar het is ook veel moeilijker om jezelf bij elkaar te rapen en toch gewoon maar iemand aan te spreken dan om gewoon in je eentje thuis te gaan zitten en te zwelgen in zelfmedelijden (begrijp me niet verkeerd, ik val hiermee niemand persoonlijk aan, dit is even voor in zn algemeenheid), maar dat betekent niet dat je dat dus ook maar moet gaan doen.

JoeyT, voor een niet-single zit je hier wel heel veel, voorbereidingen aan het treffen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')