abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2005 @ 20:04:53 #76
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27062046
quote:
Op maandag 16 mei 2005 19:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

id ...het probleem wordt eigenlijk nog groter, als je je realiseert dat die singles soms niemand hebben om mee op stap te gaan, en dus maar thuis blijven.

de singles mislopen dan dus ook elkaar nog eens constant ... vandaar het stijgende succes van datingsites en huwelijksbureaus ...

genoeg toffe singles, maar kom ze maar eens tegen ...
Ja ik vind jullie singles allemaal heel erg zielig overkomen, maar tis toch echt jullie eigen schuld...

Probleem is niet dat jullie single zijn maar dat jullie sociaal beperkt zijn... Hoezo moeilijk vrienden maken. Doe dingen en je ontmoet mensen. Hoe kan ik zoveel mensen ontmoeten en jullie niet eens 1 iemand. Puur omdat ik er voor open sta...

En als je naar een uitgaansgelegenheid gaat dan zit t vol met singles... Ja je moet wel je bek open durven trekken, maar zo moeilijk is dat ook weer niet...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 16 mei 2005 @ 20:07:06 #77
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27062166
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik vind jullie singles allemaal heel erg zielig overkomen, maar tis toch echt jullie eigen schuld...

Probleem is niet dat jullie single zijn maar dat jullie sociaal beperkt zijn... Hoezo moeilijk vrienden maken. Doe dingen en je ontmoet mensen. Hoe kan ik zoveel mensen ontmoeten en jullie niet eens 1 iemand. Puur omdat ik er voor open sta...

En als je naar een uitgaansgelegenheid gaat dan zit t vol met singles... Ja je moet wel je bek open durven trekken, maar zo moeilijk is dat ook weer niet...
iedereen is anders JoeyT. Tof voor jou dat jij zo gemakkelijk contacten legt,voor sommigen is dat gewoon niet zo eenvoudig.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27062173
quote:
Sja, maar als je een tijd in een relatie heb gezeten en je stapt daaruit dan kost het gewoon even tijd om een nieuw sociaal leven op te bouwen. Vaak heb je vrienden die kant kiezen of die wel nog een relatie hebben en dan val je even in een gat.

Je hebt gelijk als je zegt dat je gewoon moet doen en dat er genoeg singles in het uitgaansleven zijn, maar niet iedereen kan die stap even makkelijk maken.
pi_27062201
quote:

[..]

de wereld volgens JoeyT.

Klopt. Absoluut.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:11:23 #81
88139 JoeyT
pi_27062270
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef Chemist het volgende:

[..]

Sja, maar als je een tijd in een relatie heb gezeten en je stapt daaruit dan kost het gewoon even tijd om een nieuw sociaal leven op te bouwen. Vaak heb je vrienden die kant kiezen of die wel nog een relatie hebben en dan val je even in een gat.
Nee dat ligt nogmaals aan je sociale beperkingen... Zet je daar overheen. Ik heb een relatie van meer dan 7 jaar gehad en ik viel ook niet in een gat. Waarom niet? Omdat ik mn sociale leven al die tijd gewoon goed heb bijgehouden...
  maandag 16 mei 2005 @ 20:11:26 #82
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27062273
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef Mad-Eleine het volgende:
Klopt. Absoluut.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 16 mei 2005 @ 20:12:53 #83
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27062325
Over je sociale beperkingen heenstappen. Wat een wereldtip. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
For great justice!
pi_27062329
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee dat ligt nogmaals aan je sociale beperkingen... Zet je daar overheen. Ik heb een relatie van meer dan 7 jaar gehad en ik viel ook niet in een gat. Waarom niet? Omdat ik mn sociale leven al die tijd gewoon goed heb bijgehouden...
misschien zijn sommige mensen gewoon minder sociaal aangelegd, zoals sommigen minder goed zijn in talen, wiskunde ... ? Trouwens, werk je al, JoeyT, moet je eens doen, en zien hoeveel tijd je nog hebt om een sociaal netwerk op te bouwen,als je van scratch moet beginnen
pi_27062387
quote:
Nee dat ligt nogmaals aan je sociale beperkingen... Zet je daar overheen.
Shit, dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb ... Thanx !!
pi_27062392
quote:

[..]

Ik heb wel vrienden, ik heb geen vriend. Leuk dat het voor sommigen wat makkelijker gaat, maar ik heb gewoon niet constant sjans, het is voor mij echt een enorme overwinning als een jongen me niet überhaupt gelijk negeert. Is misschien wel wat kansloos van mijn kant natuurlijk Maar aangezien ik een paar jaar geleden ontzettend verlegen was dat ik tegen niemand wat zei vind ik dat ik op de goede weg zit qua vrienden maken etc.
Tap tap tap
  maandag 16 mei 2005 @ 20:15:07 #87
88139 JoeyT
pi_27062406
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef petitlapin het volgende:

[..]

iedereen is anders JoeyT. Tof voor jou dat jij zo gemakkelijk contacten legt,voor sommigen is dat gewoon niet zo eenvoudig.
Ja bla bla... Als je eens wist hoe verlegen ik vroeger was. Kheb gewoon een knop omgedraaid... Dat kan iedereen maar je moet t wel echt willen. Net als in contact komen met meisjes. waarom al die gare openingszinnen die niet bij je passen... Ga gewoon een praatje met iemand aan zonder dat er wat achter zit. Je kan ook normaal met meisjes omgaan. Hoe meer je dat doet des te bekwamer je erin gaat worden, des te sneller wordt het je eigen... En dus als je dan een echt leuk meisje tegen komt zal dat ook makkelijker gaan...
  maandag 16 mei 2005 @ 20:16:04 #88
88139 JoeyT
pi_27062437
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef Mad-Eleine het volgende:

[..]

de wereld volgens JoeyT.

Klopt. Absoluut.
Is dit sarcastisch bedoeld?
pi_27062454
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb wel vrienden, ik heb geen vriend. ...
ah, ik dacht dat je niet veel met je vrienden kon uitgaan omdat je ver woonde, en omdat velen al een parther hadden.
pi_27062463
quote:

[..]

Nee dat ligt nogmaals aan je sociale beperkingen...
Kut, nu ben ik niet alleen lichamelijk maar ook nog eens sociaal beperkt.
Tap tap tap
  maandag 16 mei 2005 @ 20:16:49 #91
67978 HenryHill
pi_27062465
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
OverAan je sociale beperkingen heenstappenwerken. Wat een wereldtip. Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?
Je kunt het niet als sneeuw voor de zon laten verdwijnen, maar je kan er allicht aan gaan werken. Het helpt iig meer* dan afwachten totdat de veranderingen vanzelf komen, denk je niet?

* En dan hoeft het nog niet eens 'echt' te helpen, alleen het idee dat je concreet het probleem aanpakt kan al een positieve draai aan je leven geven
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 16 mei 2005 @ 20:17:33 #92
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27062496
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Is dit sarcastisch bedoeld?
voor iemand die zich zo geweldig voor doet komen ben je niet erg snel van begrip hè.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:17:59 #93
88139 JoeyT
pi_27062515
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb wel vrienden, ik heb geen vriend. Leuk dat het voor sommigen wat makkelijker gaat, maar ik heb gewoon niet constant sjans, het is voor mij echt een enorme overwinning als een jongen me niet überhaupt gelijk negeert. Is misschien wel wat kansloos van mijn kant natuurlijk Maar aangezien ik een paar jaar geleden ontzettend verlegen was dat ik tegen niemand wat zei vind ik dat ik op de goede weg zit qua vrienden maken etc.
Boeiuh dat je geen vriend hebt... Waarom wil je het zo graag??? Is je eigen leven niet leuk genoeg??? Als je eigen leven leuk is dat zal je dat uitstralen en ontmoet je vanzelf wel een leuke jongen. Jullie zien een relatie als de oplossing maar dat is het absoluut niet. Zal je nog bitter tegenvallen als je een relatie krijgt...
pi_27062528
quote:

[..]

Ja ik vind jullie singles allemaal heel erg zielig overkomen
Gelukkig maakt het ons niks uit wat je vindt
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27062530
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ah, ik dacht dat je niet veel met je vrienden kon uitgaan omdat je ver woonde, en omdat velen al een parther hadden.
Ja dat ook, daarom zit ik in het weekend steeds thuis En doordeweeks de laatste tijd ook. Iedereen heeft het druk met iets anders de laatste tijd lijkt het.
Tap tap tap
  maandag 16 mei 2005 @ 20:19:50 #96
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_27062581
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef Ruis het volgende:

[..]

voor iemand die zich zo geweldig voor doet komen ben je niet erg snel van begrip hè.

Ik ontmoet vrij veel mensen, zowel via internet als daarbuiten. Ben ik nu ook sociaal beperkt o grote alleskunner JoeyT die ondanks zijn geweldige sociale vaardigheden toch nog in dit topic post.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:20:22 #97
88139 JoeyT
pi_27062597
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Je kunt het niet als sneeuw voor de zon laten verdwijnen, maar je kan er allicht aan gaan werken. Het helpt iig meer* dan afwachten totdat de veranderingen vanzelf komen, denk je niet?

* En dan hoeft het nog niet eens 'echt' te helpen, alleen het idee dat je concreet het probleem aanpakt kan al een positieve draai aan je leven geven
Jij legt t wat rustiger uit, maar komt dus op hetzelfde neer...

Lezen jullie eens de autobiografie van Lance Armstrong dan weet je hoe je je leven moet aanpakken. Hoe je doelstellingen nastreeft... Als je iets echt wilt dan kan het ook gewoon, je moet er alleen wel wat voor doen...
pi_27062605
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Boeiuh dat je geen vriend hebt... Waarom wil je het zo graag??? Is je eigen leven niet leuk genoeg??? Als je eigen leven leuk is dat zal je dat uitstralen en ontmoet je vanzelf wel een leuke jongen. Jullie zien een relatie als de oplossing maar dat is het absoluut niet. Zal je nog bitter tegenvallen als je een relatie krijgt...
Ik heb volgens mij eerder vandaag ergens gezegd dat ik er minder mee zit dat ik single ben dan een tijdje terug. En dat ik ook niet denk dat een vriend alles zoveel beter maakt. Maar het lijkt me weleens leuk zo voor de verandering natuurlijk.
Tap tap tap
  maandag 16 mei 2005 @ 20:21:23 #99
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_27062630
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jij legt t wat rustiger uit, maar komt dus op hetzelfde neer...

Lezen jullie eens de autobiografie van Lance Armstrong dan weet je hoe je je leven moet aanpakken. Hoe je doelstellingen nastreeft... Als je iets echt wilt dan kan het ook gewoon, je moet er alleen wel wat voor doen...
Lance wie?
  maandag 16 mei 2005 @ 20:21:29 #100
67978 HenryHill
pi_27062636
Off-topic: Waarom loopt iedereen hier nu JoeyT af te zeiken terwijl hij toch echt met goed advies komt?

Als je het er niet mee eens bent, laat dat dan inhoudelijk merken, daar heeft iedereen wat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')