quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Mannen wensen alleen maar een leuk stel tieten en een vagina. Veeleisend hoor, die vrouwen.![]()
Dat is gewoon een een feit.quote:
Je moet ook de Viva lezen. Tenminste op de meet, van december, was het een groot onderwerp van gesprek voor de boys daar.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:33 schreef Beach het volgende:
Ik heb gister de hele cosmo van mn zus doorgelezen![]()
Weinig wijzer geworden![]()
Ga ik dat maar eens testen dan.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een een feit.
Als je vrouw bent kun je gewoon makkelijk een vent opspeuren in de bar en meenemen.
Een vent kan dat veel minder makkelijk doen.
Ja maar iedereen doet zich in het begin wel iets leuker voor misschien. Daar is niks mis mee, als je maargeen grote leugens gaat vertellen lijkt het me niet zo'n probleem.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Okee, maar net doen alsof je iets bent terwijl je dat helemaal niet bent lijkt me niet echt een goed plan. Vroeg of laat moet de aap toch uit de mouw komen, en daar bedoel ik niets seksueels mee hè.
Hup naar de kroeg!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef JaWi het volgende:
Wat een geweldig topic dit. Heb het helemaal zitten lezen.
Ik ben alleen bang dat ik het moet uitstellen tot het weekend. De kroegen zijn hier volgens mij niet eens open. Zeker weten doe ik het nietquote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Hup naar de kroeg!![]()
Sleep de eerste de beste vent mee![]()
Laat je ons wel even weten waar je uithangt dan? Het zou toch vervelend zijn als je poedelnaakt op die biljarttafel ligt met dat dozijn bronstige biljartvrienden om je heen, klaar voor de strijd, en je er zomaar ineens spijt van krijgt.quote:
Nou achteraf zal ik jullie op de hoogte houden.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Laat je ons wel even weten waar je uithangt dan? Het zou toch vervelend zijn als je poedelnaakt op die biljarttafel ligt met dat dozijn bronstige biljartvrienden om je heen, klaar voor de strijd, en je er zomaar ineens spijt van krijgt.![]()
Juist wel! Tis pinksteren!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik het moet uitstellen tot het weekend. De kroegen zijn hier volgens mij niet eens open. Zeker weten doe ik het niet![]()
Is 40 mannen op 1 avond niet een iets TE enthousiast begin?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:44 schreef nozem het volgende:
Achteraf, dan is het al te laat natuurlijk.
Je bent toch potdomme Sylvana niet..
Ik kom er inderdaad nooit dus zal het niet weten.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef JaWi het volgende:
Als je niet eens weet of de kroeg open is zegt het al genoeg.
Ik vind dat inderdaad teveel.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is 40 mannen op 1 avond niet een iets TE enthousiast begin?
Jij denkt dat je een kerel gaat scoren bij de visboer of met het uitlaten van de hond?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik kom er inderdaad nooit dus zal het niet weten.
Tsja kheb niet zo'n zin om over mijn vriendinnetje te praten eigenlijk...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom een kromme vergelijking ?
omdat op haar gedrag een naampje geplakt is geweest door een psycholoog ?
Nee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een kerel gaat scoren bij de visboer of met het uitlaten van de hond?
Vind t dan ook een heel leuk onderwerpquote:Op maandag 16 mei 2005 20:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
JoeyT, voor een niet-single zit je hier wel heel veel, voorbereidingen aan het treffen ofzo?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |