Idd, unknown format 'tscc'quote:Op maandag 16 mei 2005 15:28 schreef Repeat het volgende:
kan ze allebei niet openen, fout met codecs enz
zie hier:quote:Op maandag 16 mei 2005 15:30 schreef DraYtje het volgende:
hoe werkt die camtasia?
volgens mij is iedere breezah op de tmf-chat op dit moment een Fokker dus daarvoor zou'k niet gaan cammenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
Nu alleen noch paar breezah meisjes zien te vinden
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
volgens mij is iedere breezah op de tmf-chat op dit moment een Fokker dus daarvoor zou'k niet gaan cammen
die andere werkt met avipreviewquote:Op maandag 16 mei 2005 15:41 schreef Repeat het volgende:
1 van de 2 filmpjes werkt nu met die codec
Jammer dat je em aan het einde niet ff voor lul gezet hebt
Had ik wel ff moeten doen, zat ook noch een beetje te kloten met Camtasia en ik werd gewoon misselijk op laatstquote:Op maandag 16 mei 2005 15:41 schreef Repeat het volgende:
1 van de 2 filmpjes werkt nu met die codec
Jammer dat je em aan het einde niet ff voor lul gezet hebt
en die opname mag ook wel beter. Alleen het msn scherm is genoeg hoor. Is heel makkelijk aan te klikken met camtasia!quote:Op maandag 16 mei 2005 15:45 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Had ik wel ff moeten doen, zat ook noch een beetje te kloten met Camtasia en ik werd gewoon misselijk op laatst![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://upload.markschaap.nl/uploadbestanden/ohara_commercial.avi
OMFG! Beste topic van 2005 gek![]()
![]()
![]()
PICS hier: http://www.imageshack.us/quote:Op maandag 16 mei 2005 15:50 schreef demonseeker14 het volgende:
waar kan ik pics uploaden? dit is echt erg
geef ze candygurlXX@hotmail.com, wachtwoord ervan is 'siemens', DIT BLIJFT WEL ONDER DE FOKKERS HE!quote:
wil je dr nog een wanhopig 16jarig kereltje bij, die zit op mn msn te zeurenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:58 schreef DraYtje het volgende:
[..]
geef ze candygurlXX@hotmail.com, wachtwoord ervan is 'siemens', DIT BLIJFT WEL ONDER DE FOKKERS HE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |