quote:Op maandag 19 april 2010 03:48 schreef MisterFloyd het volgende:
Roger heeft enorm gelijk gehad met zijn 'Amused to death' album. Ik ken heel veel kinderen die enkel nog achter de PC zitten in hun vrije tijd en op sociaal gebied heel erg laag scoren. Dit gaat een enorm probleem worden in de toekomst denk ik. En 'Amused to death' legt de vinger al exact op de zere plek. Een geweldig album
Hij heeft wel gelijk anders. Ik ga ook eens kijken voor kaartenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef Stofje het volgende:
[..]. Prachtige post, zo ineens, tussendoor, om 3:48 wel. Ik ga er trouwens ook heen, met mijn ouders
.
Welke ga jij? Ik de 9e.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
Vandaag het optreden in chicago op dvd gezien. Wat een show hee, ik kan niet wachten tot april!
de 8e!quote:
9e is het best natuurlijkquote:
haha wennenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
9e is het best natuurlijkWant de 8e moet ie wennen aan Nederland, en de 11e is ie moe van de 8e en 9e.
DVD? Bootleg ofzo? Ik vind wel wat (brakke) youtube filmpjes van dat optreden...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
Vandaag het optreden in chicago op dvd gezien. Wat een show hee, ik kan niet wachten tot april!
jups bootleg, redelijke kwaliteit maar geeft een goede indruk van het spektakel!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
DVD? Bootleg ofzo? Ik vind wel wat (brakke) youtube filmpjes van dat optreden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |