quote:Geen idee, ik werd vorige week gebeld door een vriend of ik kaartjes wilde, ja dus. Nou, hij kwam ze gisteren brengen.
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:55 schreef calvobbes het volgende:
Was het druk bij de kassa / telefoon!?!? Is het al uitverkocht?
quote:Gister!?!?! Hoe ken da? De kaartverkoop is officieel pas 2 uur geleden start!!!
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:00 schreef ElizabethR het volgende:Geen idee, ik werd vorige week gebeld door een vriend of ik kaartjes wilde, ja dus. Nou, hij kwam ze gisteren brengen.
7 kaartjes eerste ring 721 piek
maargoed het was helemaal niet druk .....in Middelburg dan
ik was om half tien de eerste die voor Roger Waters kwam
ff de site van MOJO sjekken ...daar kun je wel zien of het al uitverkocht is
quote:Duhhh... die werken gemiddeld 1 keer per week hun site bij...
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:04 schreef madcap het volgende:ff de site van MOJO sjekken ...daar kun je wel zien of het al uitverkocht is
quote:Ja sorry, ik kan er niks aan doen, connecties zeg maar.
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Gister!?!?! Hoe ken da? De kaartverkoop is officieel pas 2 uur geleden start!!!
quote:ow... dat wil ik ook...
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:07 schreef ElizabethR het volgende:Ja sorry, ik kan er niks aan doen, connecties zeg maar.
quote:mag je nog naar binnen als je te laat bent of moet je om een briefje bij de directeur van Ahoy
Roger Waters on stage at 08:00 pm prompt
quote:Als je te laat bent mag je pas tijdens de plaspauze naar binnen
Op zaterdag 27 oktober 2001 12:10 schreef madcap het volgende:
moest wel lachen om de tekst op het kaartje
[..]mag je nog naar binnen als je te laat bent of moet je om een briefje bij de directeur van Ahoy
quote:Op ticketservice.nl kan je anders nog gewoon kaarten reserveren? Of lopen die altijd wat achter?
Op maandag 29 oktober 2001 18:07 schreef calvobbes het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Het concert is uitverkocht en een extra concert lijkt er niet aan te komen!!!
quote:Hmmm, de ticketserivce site is nieuw voor mij!!!
Op maandag 29 oktober 2001 18:11 schreef Jarno het volgende:Op ticketservice.nl kan je anders nog gewoon kaarten reserveren? Of lopen die altijd wat achter?
op www.onstage.nl staat dat het uitverkocht is
quote:gefelie.....
Op maandag 29 oktober 2001 18:02 schreef Jarno het volgende:![]()
![]()
quote:Antwerpen is nog een optie...
Op maandag 29 oktober 2001 18:18 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmmm, de ticketserivce site is nieuw voor mij!!!
op www.onstage.nl staat dat het uitverkocht is
quote:Ik ben ook bij het afscheidsconcert van de Pumpkins in de Ahoy geweest, daar hadden we ook zitplaatsen en die waren wel zo walgelijk slecht dat ik nu elk risico wil vermijden en toch maar voor de arena kaarten ben gegaan. Beetje strategische plek uitzoeken, dan is het best uit te houden. Trouwens, bij een normaal concert zou je ook 3 uur staan: binnenkomen, wachten op het voorprogramma, voorprogramma afkijken, wachten op de setwissel, hoofdact, pauze, hoofdact. Nu is het hoofdact, pauze, hoofdact.
Op maandag 29 oktober 2001 18:18 schreef madcap het volgende:[..]
gefelie.....
dat wordt 3 uur staan in de arena
Ach, maakt het ook uit. Dat het een mooie show gaat worden, staat vast!
quote:da's ook weer waar ja....
Op maandag 29 oktober 2001 18:22 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik ben ook bij het afscheidsconcert van de Pumpkins in de Ahoy geweest, daar hadden we ook zitplaatsen en die waren wel zo walgelijk slecht dat ik nu elk risico wil vermijden en toch maar voor de arena kaarten ben gegaan. Beetje strategische plek uitzoeken, dan is het best uit te houden. Trouwens, bij een normaal concert zou je ook 3 uur staan: binnenkomen, wachten op het voorprogramma, voorprogramma afkijken, wachten op de setwissel, hoofdact, pauze, hoofdact. Nu is het hoofdact, pauze, hoofdact.
Ach, maakt het ook uit. Dat het een mooie show gaat worden, staat vast!
maar dat het een mooie show word staat al wel vast denk ik
quote:Nah, dat valt ook wel weer mee. Ik had op het allerlaatste moment kaarten gekocht (had me vergist in de voorverkoop datum!) en kwam dus op de 2e ring uit. En dan niet vooraan, nee, achteraan in de Ahoy. En daar komt het geluid dus NIET! En iets zien doe je daar al helemaal niet. 1e Ring zal ongetwijfeld een stuk beter zijn, maar ik ben zo afgeknapt op zitplaatsen vorige keer, dat ik nu dus voor de arena kaarten ben gegaan. Vandaar.
Op maandag 29 oktober 2001 18:30 schreef madcap het volgende:[..]
da's ook weer waar ja....
ik heb eik nog nooit in de Ahoy op de ring gezeten...altijd in de arena gestaan...
is het geluid op de ring soms bagger ofzow
quote:Heb je die kaarten in het toilet gevonden?
Op maandag 29 oktober 2001 18:02 schreef Jarno het volgende:![]()
![]()
quote:Ja de foto is nogal waardeloos
Op dinsdag 30 oktober 2001 00:11 schreef lzandman het volgende:[..]
Heb je die kaarten in het toilet gevonden?
Ze zien er zo verzopen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |