Daar heb je helemaal gelijk isquote:Op zondag 15 mei 2005 22:35 schreef Byte_Me het volgende:
als het mijn woonkamer was zou ik hem helemaal leeghalen. laminaatleggen is toch in een dagje gedaan, dus zolang staat het niet in de weg.
Bij mij heeft mijn vader een half jaar geleden laminaat gelegd en wij hebben gewoon de meubels inderdaad verplaatst naar de ene helft van de kamer en daarna half laminaat gelegd, meubels daarheen verhuisd, zodat de rest gelaminaat kon worden.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk is![]()
Het staat niet in de weg, maar vind maar eens plaats voor je spullen![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:47 schreef Conflict het volgende:
Het is alleen maar makkelijk als je wat zooi op de rijen zet die al af zijn. Zo voorkom je dat je ineens vier rijen lostrekt.
Die ondervloer moest toch wel in meerdere delen, dus dat komt prima uitquote:Wel moet je dan de ondervloer ook in meerdere delen leggen. Als de kamer niet te klein is is het goed te doen.
hoe zit dat bij laminaat is dat laminaat even laten "rusten" in de ruimte waar je gaat leggen , nou echt iets of is het onzin.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:25 schreef isitreal het volgende:
kamer hoeft niet leeg idd en cando van de karwei is een redelijk goed merk voor een redelijke prijs 7.5 euro de meter dacht ik
ik kan het weten ikben parket/laminaatlegger
ik zou het altijd doen, onder het motto "baadt het niet, dan schaadt het ook niet", maar goed, ben wel benieuwd wat de pro hierover te melden heeft.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe zit dat bij laminaat is dat laminaat even laten "rusten" in de ruimte waar je gaat leggen , nou echt iets of is het onzin.
ik las het op sommige pakken laminaat , maar op veel verpakkingen staat het niet , wat is nou de waarheid omtrend het laten aclamatiseren van het laminaat
Je kan dat voorkomen, door een stuk schilderstape te plakken op de te zagen plek.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat me is opgevallen bij het verwerken van sommig wat "minder kwaliteitsspul", is dat er bijvoorbeeld bij het zagen hoekjes afspringen. (ligt niet aan de zaag/bladen: is proefondervindelijk gebleken).
idd, op zijn kop zagen, en een zo fijn mogelijke zaag gebruikenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:31 schreef Conflict het volgende:
En zo niet dan moet je gewoon de plank andersom houden als je zaagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |