abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31475466
Mja... Die 2e accu ga ik nog niet aanschaffen.
In de Creative webshop zag ik wel dat er standalone laders zijn.
Maar geen informatie daarover. ¤ 24 incl BTW.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:17:59 #182
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31535807
Ik heb even een vraag voor een kennis van mij die een Zen heeft. Zelf heb ik een iPod en daarvoor heb ik een programma (anapod explorer) waarmee de iPod geintegreerd is in Windows Explorer. Ik kan dus makkelijk bestanden naar de speler kopieren. Nou weet ik dat er voor de iPod meer tools zijn om gemakkelijk bestanden naar de de speler te kopieren, maar bestaan dergelijke programma's ook voor de Zen? Je hebt iig wel Notmad Explorer, maar die kost geld en het liefste heb ik uiteraard een gratis programma. Het mag heel simpel zijn.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_31578138
Wat ik meer heb gelezen over de Micro heb ik dus nu ook

Als mijn oordopaansluiting maar een klein beetje beweegt, hoor ik het geluid uit maar 1 dopje, heb het al geprobeerd met andere oordopjes maar hier heb ik hetzelfde probleem..

Nu heb ik op de creative site gelezen dat je contact op moet nemen (kan nu ff niet, ben op stage) maar heeft iemand ervaring met wat er moet gebeuren, moet ik de speler (aangetekend??) opsturen? ruilen ze em om (dus moet ik een backup maken van mn muziek) ben ik em 2 maanden kwijt? of kan ik gewoon naar de Mycom (Eindhoven, waar ik heb apparaat heb gekocht) dat ze em daar omruilen?

pi_31578407
Ik zou 'm brengen naar de winkel, het verhaal vertellen en dan vragen of ze 'm kunnen opsturen voor reparatie.
Dan beslist Creative of ze 'm repareren of een nieuwe sturen.
pi_31578955
Het meest bekende probleem met de micro is dat de aansluiting snel los gaat zitten. (Wat jij dus ook hebt)
Als je contact opneemt met Creative kun je hem opsturen en geven ze je een nieuwe. Je mag zelfs een nieuwe kleur kiezen.
Als je naar de winkel gaat zal het denk ik net zo gaan.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_31583493
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:30 schreef Jegorex het volgende:
Het meest bekende probleem met de micro is dat de aansluiting snel los gaat zitten. (Wat jij dus ook hebt)
Als je contact opneemt met Creative kun je hem opsturen en geven ze je een nieuwe. Je mag zelfs een nieuwe kleur kiezen.
Als je naar de winkel gaat zal het denk ik net zo gaan.
via de winkel duurt wel langer lijkt mij
pi_31584336
Ja ik had net dus gebeld, ik krijg binnen 24 uur een email met een adres, daar moet ik de speler aangetekend heensturen, vanuit daar wordt hij naar Dublin gestuurd en dan krijg ik binnen 5 tot 10 dagen een nieuwe (had een witte, maar krijg een zwarte)
pi_31599079
Bij mij ruilden ze mijn defecte micro in de winkel (mediamarkt) direct om, zonder hem eerst helemaal op te sturen. Ik stond dus binnen een half uurtje weer buiten mét nieuwe micro! Overigens niet met verpakking, batterij en de hele reutemeteut erbij.
pi_31610374
Hij bevalt me echt goed.
Alleen de bediening is een beetje klunzig (draad van oordopjes is kort) + de knoppen zijn heel gevoelig.
Zeer waarschijnlijk koop ik een remote.
pi_31613277
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef SlimShady het volgende:
Hij bevalt me echt goed.
Alleen de bediening is een beetje klunzig (draad van oordopjes is kort) + de knoppen zijn heel gevoelig.
Zeer waarschijnlijk koop ik een remote.
De gevoeligheid kun je instellen via het menu..
pi_31613532
Heb nu al 2 week een 6GB Micro.
Heerlijk dingetje, heb de EP360 oordopjes er maar bij gekocht en de ook Shure E2

Damn, wat een genot!!
pi_31630509
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef SlimShady het volgende:
(draad van oordopjes is kort)
Ik vind de draad juist vrij lang.
Hij is in elk geval zat lang genoeg om via allerlei kronkels van mijn oren naar mijn broekzak te gaan.
pi_31685663
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:55 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik vind de draad juist vrij lang.
Hij is in elk geval zat lang genoeg om via allerlei kronkels van mijn oren naar mijn broekzak te gaan.
dat wel, maar als je het beeldscherm wilt lezen, kan je 'm niet even 180 graden draaien.
dat gaat net niet bij mij. maar dat probleem is al opgelost (gewoon even loshalen).
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:42 schreef Frenkel het volgende:

[..]

De gevoeligheid kun je instellen via het menu..
van de touchpad ja. die had ik gelijk al op low gezet.
maar ik bedoelde alle knoppen.
omdat het een soort van touchscreen is, zijn alle knoppen gevoelig.
als ik 'm dan aan m'n riem heb hangen en ik doe m'n handen in m'n zakken, dan kan er wel iets onverwachts gebeuren.
dat is het kutste.
pi_31685689
Hold functie?

pi_31685715
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:29 schreef rotskibo het volgende:
Hold functie?
ik heb soms wat rotte nummers tussen zitten. of van die slome ballads.
die wil ik zsm skippen.
pi_31846958
Vandaag heb ik ontdekt hoe sterk zo'n micro kan zijn.

Ik was op de fiets onderweg naar huis en was ondertussen een beetje met de mp3 speler aan het spelen.
Opeens besluit dat ding ervandoor te gaan en valt hij zo op de grond
Shit, nu is hij stuk. Ik maak een noodstop en pak dat ding weer op.
Zijn backlight is uit gegaan en ik vrees het ergste, maar zie dat er nog wel beeld is en dat mijn mp3tje nog speeld volgens het scherm.
Stop dus snel mijn koptelefoon er weer in en hij doet het nog

De pauzeknop leek het nog even niet te doen, maar na een paar keer met de knopjes spelen deed alles het weer perfect

Er zit alleen een heel klein pikje op het scherm en een paar krassen op de beschermhoes.
pi_31852718
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Jegorex het volgende:
Vandaag heb ik ontdekt hoe sterk zo'n micro kan zijn.

Ik was op de fiets onderweg naar huis en was ondertussen een beetje met de mp3 speler aan het spelen.
Opeens besluit dat ding ervandoor te gaan en valt hij zo op de grond
Shit, nu is hij stuk. Ik maak een noodstop en pak dat ding weer op.
Zijn backlight is uit gegaan en ik vrees het ergste, maar zie dat er nog wel beeld is en dat mijn mp3tje nog speeld volgens het scherm.
Stop dus snel mijn koptelefoon er weer in en hij doet het nog

De pauzeknop leek het nog even niet te doen, maar na een paar keer met de knopjes spelen deed alles het weer perfect

Er zit alleen een heel klein pikje op het scherm en een paar krassen op de beschermhoes.
Toen mijne een keer een val maakte van 1,5 meter was hij meteen weg.. Moest het toen omruilen
pi_31957802
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:12 schreef Frenkel het volgende:
Ja ik had net dus gebeld, ik krijg binnen 24 uur een email met een adres, daar moet ik de speler aangetekend heensturen, vanuit daar wordt hij naar Dublin gestuurd en dan krijg ik binnen 5 tot 10 dagen een nieuwe (had een witte, maar krijg een zwarte)
Heb em 2 dagen terug binnen gekregen, had een 5 gb, maar heb een 6gb terug gekregen!

Netjes
pi_31965324
Hoe zit het met sporten met deze dingen, kun je ermee joggen en hardlopen zonder problemen met die micro-HD's ?
pi_31999896
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hoe zit het met sporten met deze dingen, kun je ermee joggen en hardlopen zonder problemen met die micro-HD's ?
Ik loop er altijd hard mee hoor.
  zondag 20 november 2005 @ 10:10:06 #201
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32419495
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef BGN het volgende:

[..]

"Cannot load memory library" ofzo?

Batterij eruithalen, schuifje naar hold, batterij er weer in.

Format
Hij blijft steken bij het logo, bij het opstarten. Ik heb alles al geprobeerd, formateren, scandisk enzovoort. Maar ook daar blijft hij op hangen

Iemand nog tips? Behalve terugsturen
pi_32424954
Ik heb ook sinds dat ik de nieuwe firmware had geinstalleerd dat ie ff blijft hangen bij dat logo, maar uiteindelijk gaat ie wel verder gewoon. Misschien proberen de standaard firmware weer erop te zetten?
pi_32425324
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb ook sinds dat ik de nieuwe firmware had geinstalleerd dat ie ff blijft hangen bij dat logo, maar uiteindelijk gaat ie wel verder gewoon. Misschien proberen de standaard firmware weer erop te zetten?
He! Dat doet 'ie bij mij ook, maar heb nooit nieuwe firmware erop gezet .
  maandag 21 november 2005 @ 07:29:33 #204
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32445015
Het probleem is dat alle software zegt dat mijn speler niet aangesloten is. En ik krijg hem ook op geen enkele manier aangesloten, ook al zet ik hem op reboot, scandisk enz.

Ben bang dat ik 'm terug moet gaan sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')