via de winkel duurt wel langer lijkt mijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:30 schreef Jegorex het volgende:
Het meest bekende probleem met de micro is dat de aansluiting snel los gaat zitten. (Wat jij dus ook hebt)
Als je contact opneemt met Creative kun je hem opsturen en geven ze je een nieuwe. Je mag zelfs een nieuwe kleur kiezen.
Als je naar de winkel gaat zal het denk ik net zo gaan.
De gevoeligheid kun je instellen via het menu..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef SlimShady het volgende:
Hij bevalt me echt goed.
Alleen de bediening is een beetje klunzig (draad van oordopjes is kort) + de knoppen zijn heel gevoelig.
Zeer waarschijnlijk koop ik een remote.
Ik vind de draad juist vrij lang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef SlimShady het volgende:
(draad van oordopjes is kort)
dat wel, maar als je het beeldscherm wilt lezen, kan je 'm niet even 180 graden draaien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:55 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik vind de draad juist vrij lang.
Hij is in elk geval zat lang genoeg om via allerlei kronkels van mijn oren naar mijn broekzak te gaan.
van de touchpad ja. die had ik gelijk al op low gezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:42 schreef Frenkel het volgende:
[..]
De gevoeligheid kun je instellen via het menu..
ik heb soms wat rotte nummers tussen zitten. of van die slome ballads.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:29 schreef rotskibo het volgende:
Hold functie?
Toen mijne een keer een val maakte van 1,5 meter was hij meteen weg..quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:01 schreef Jegorex het volgende:
Vandaag heb ik ontdekt hoe sterk zo'n micro kan zijn.
Ik was op de fiets onderweg naar huis en was ondertussen een beetje met de mp3 speler aan het spelen.
Opeens besluit dat ding ervandoor te gaan en valt hij zo op de grond![]()
Shit, nu is hij stuk. Ik maak een noodstop en pak dat ding weer op.
Zijn backlight is uit gegaan en ik vrees het ergste, maar zie dat er nog wel beeld is en dat mijn mp3tje nog speeld volgens het scherm.
Stop dus snel mijn koptelefoon er weer in en hij doet het nog
De pauzeknop leek het nog even niet te doen, maar na een paar keer met de knopjes spelen deed alles het weer perfect![]()
Er zit alleen een heel klein pikje op het scherm en een paar krassen op de beschermhoes.
Heb em 2 dagen terug binnen gekregen, had een 5 gb, maar heb een 6gb terug gekregen!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:12 schreef Frenkel het volgende:
Ja ik had net dus gebeld, ik krijg binnen 24 uur een email met een adres, daar moet ik de speler aangetekend heensturen, vanuit daar wordt hij naar Dublin gestuurd en dan krijg ik binnen 5 tot 10 dagen een nieuwe (had een witte, maar krijg een zwarte)
Ik loop er altijd hard mee hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hoe zit het met sporten met deze dingen, kun je ermee joggen en hardlopen zonder problemen met die micro-HD's ?
Hij blijft steken bij het logo, bij het opstarten. Ik heb alles al geprobeerd, formateren, scandisk enzovoort. Maar ook daar blijft hij op hangenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef BGN het volgende:
[..]
"Cannot load memory library" ofzo?
Batterij eruithalen, schuifje naar hold, batterij er weer in.
Format
He! Dat doet 'ie bij mij ook, maar heb nooit nieuwe firmware erop gezetquote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb ook sinds dat ik de nieuwe firmware had geinstalleerd dat ie ff blijft hangen bij dat logo, maar uiteindelijk gaat ie wel verder gewoon. Misschien proberen de standaard firmware weer erop te zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |