Ik heb geen PC meerquote:Op zondag 15 mei 2005 18:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
We kunnen ookm Battlefielden op de PC
Platformers zijn wel cool. Maar dan wel echte, en niet van die half gare zoals Jak2 en Ratched & Clank.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik hype het wel voor je. Het is een Rare platformer..... ik maak je nog wel geil
Ik heb zo'n 97 miljoen liter water verbruikt dit jaarquote:Meterstand 15-05-2005: 97800
Meterstand vorige jaarafrekening:820
Te verrekenen waterverbruik: 96980m3
Met vriendelijke groet,
Duinwaterbedrijf Zuid-Holland afdeling Klantenbeheer
quote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 97 miljoen liter water verbruikt dit jaar
Thuisbrouwerij?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef ChOas het volgende:
Boeien,...quote:Op zondag 15 mei 2005 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
De topictitel was trouwens 1006 Gijsjes
Welke mod heeft er de rest bijgezet?
leuk, morgen is het open dag hier bij de brandweerquote:Op zondag 15 mei 2005 22:01 schreef O-Ren het volgende:
Fiona en ik hebben in een brandweerwagen gezeten![]()
En dat op 1ste pinksterdag![]()
![]()
Wanneer maak je zoiets nou mee!!!![]()
Maar mag je dan ook mee rijdenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
leuk, morgen is het open dag hier bij de brandweer
Snap alleen niet dat je de GT-serie dan wel zo gaaf vond en Forza nietquote:Op zondag 15 mei 2005 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik mis de Gijsjes wel, maar Forza is echt niks voor mij.![]()
Heb me echt teveel laten meeslepen. Maar je weet hoe het gaat, je ziet geweldige filmpjes en plaatjes. Je herinnert je de RS3-tijden. En dan wil je ook. Alleen als je er eenmaal achter zit "klikt" het gewoon niet. Circuits proberen te onthouden, op het goede moment indraaien en remmen. Ik kan het niet, en vindt het niet leuk.
![]()
_
heb ik al vaker gedaanquote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar mag je dan ook mee rijden
met zwaailicht en alarm sirene![]()
![]()
Jij hebt zeker van dat poeder waart je wat water bij moet doen en wat dan naar bier smaakt ?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Maar heb je ook een orgie gehad in de brandweerauto?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb ik al vaker gedaanook al meerdere keren foto's gemaakt als ze echt in actie kwamen
nee dat weer nietquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Maar heb je ook een orgie gehad in de brandweerauto?![]()
Dat was mijn eerste spel op de PSX. Speelde ik ook veel met een maat van me. Meer vrije tijd. Ik weet niet Gijs.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Snap alleen niet dat je de GT-serie dan wel zo gaaf vond en Forza niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |