wat kost het ongeveer en doen ze het ook zo inkorten dat je niet ziet dat het ingekort is?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef Anneque het volgende:
bij de kleermaker laten doen he. in enschede moet je dan bij chaplin zijn.
Hooguit 10 euro.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:06 schreef off_topic het volgende:
[..]
wat kost het ongeveer en doen ze het ook zo inkorten dat je niet ziet dat het ingekort is?
als je hem erg heet wast ( ik doe het dan in de badkuip met de hete kraan open) en daarna droogt, dan krimpt ie misschien hooguit 1cm. Of heb jij nog andere methodes? ( van lengtemaat 34 naar 32 is volgens mij niet alleen met krimpen te krijgen).quote:Op zondag 15 mei 2005 20:20 schreef Do_1980 het volgende:
Euhm, eerst flink heet wassen, daarna even in de droger. Als het dan nog niet goed is zit er altijd wel ergens een kleermaker. Als je het bonnetje ook hebt gekregen dan kan je ook terug naar de winkel. Vaak kan je daar tegen een niet al te hoge prijs je broek korter laten maken.
ehm, het inkorten betekent dan wel dat je niet kan zien dat het ingekort is (of in ieder geval, zo echt mogelijk). Dus ik wil dat het 'rafelige' deel nog wel te zien is.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Onderkant recht omvouwen op goede hoogte, spelden, en naaien maar (op een naiamachine ja).
Zo moeilijk is het niet
Lastig, maar dat kan wel, ik heb het laatst zelf ook bij een broek gedaan en het resultaat is super! Ik heb er trouwens helemaal geen stof afgeknipt, dus als het niks is kan je het zo weer ongedaan maken.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:57 schreef off_topic het volgende:
[..]
ehm, het inkorten betekent dan wel dat je niet kan zien dat het ingekort is (of in ieder geval, zo echt mogelijk). Dus ik wil dat het 'rafelige' deel nog wel te zien is.
Nee hoor. Ze doen het perfect. Zo perfect zelfs, dat kennissen met een kleding winkel dertig gulden rekenden voor korter maken aan hun klanten en de broeken vervolgens bij dit zaakje brachten en het voor vijftien lieten doen. Doen overigens wel meer winkels hier. Ben zeer tevredenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:53 schreef off_topic het volgende:
[..]
maar dan zie je het waarschijnlijk ook duideljik dat ie korter is gemaakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |