Idd.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:51 schreef googoodoll het volgende:
Jahoor Vampier, weer een verkapt Ik-woon-in-Amerika-topic.![]()
Wat mankeert daaraan? Ik kan Vampier geen ongelijk geven. Als ik er de centen voor had woonde ik ook allang niet meer in (de buurt van) Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:51 schreef googoodoll het volgende:
dat kon ik er niet uit opmaken hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 10:51 schreef googoodoll het volgende:
Kip aan 't spit is ook een vogel. Geweest, dat dan weer wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:07 schreef -Numlock- het volgende:
Alles vogels zijn gewoon kut, wat hebben we er eigenlijk aan?
Net zoveel als aan jou. Voor sommigen zelfs meer.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:07 schreef -Numlock- het volgende:
Alles vogels zijn gewoon kut, wat hebben we er eigenlijk aan?
Zorg dan dat je huis geluidsdicht is...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:20 schreef Vampier het volgende:
het is een ontzettend mooi beestje maar niet om 2:21 's nachts ... dat wordt weer met wallen opstaan
het is hier nog 22 graden... met een raam dicht slapen lukt nietquote:Op zondag 15 mei 2005 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zorg dan dat je huis geluidsdicht is...
Heb je ook geen last van dat arme beestje...
Drink dan ook wat meer.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:20 schreef Vampier het volgende:
het is een ontzettend mooi beestje maar niet om 2:21 's nachts ... dat wordt weer met wallen opstaan
Aircoquote:Op zondag 15 mei 2005 11:24 schreef Vampier het volgende:
[..]
het is hier nog 22 graden... met een raam dicht slapen lukt niet
hah!quote:Op zondag 15 mei 2005 11:31 schreef Mr._Brownstone het volgende:
Zijn het niet gewoon kindertjes uit je kelder?
scherpquote:Op zondag 15 mei 2005 10:51 schreef googoodoll het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |