Heeft hij je in je kont geboord ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:10 schreef P8 het volgende:
en SKV is ook homo. Ik kan het weten ....
HOMO
nee, ik ben de psycholoog van zn moeder. Die vertelde dat ze het niet meer ziet zitten sinds dat breezertje uit haar vagina is gekomen.quote:
Ja, dat zou ik ook zeggen ja...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef P8 het volgende:
[..]
nee, ik ben de psycholoog van zn moeder. Die vertelde dat ze het niet meer ziet zitten sinds dat breezertje uit haar vagina is gekomen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:24 schreef Skv het volgende:
Lach hier Skv uit
In dit topic kun je die wannabee PIMP uit West-Duitsland (Enschede) uitlachen
Als je hem niet kent, herken je hem hieraan:
[afbeelding]
Wannabbee PIMP avater maar eigenlijk mislukt.
Zomaar pimpen met waggie die niet van jou is kk pauper jij rijdt in Fiat Panda ofzo
Sorry, ik ben te lui om de vele typefouten van rotskibo te verwijderen
Game on!
Laat die lul van een Skv weten wat voor een stumper het is!!
Jouw moeder heeft zichzelf direct door de kop geschoten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef P8 het volgende:
[..]
nee, ik ben de psycholoog van zn moeder. Die vertelde dat ze het niet meer ziet zitten sinds dat breezertje uit haar vagina is gekomen.
Nu?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:15 schreef Varr het volgende:
Dude heb je nou serieus een Evisu shirt aan?![]()
ik vond al dat ze er wat pips uit zag de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft zichzelf direct door de kop geschoten.
Sorry, wanhopig geval
Raar he, als ze al jaren op sterk water naast je bed staat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:22 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vond al dat ze er wat pips uit zag de laatste tijd
MiC-F0®3\/3®:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:34 schreef mic_forever het volgende:
SkV zeg ff eerlijk
is dat ook nep evisu?
Daarom heet het vakantie!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |