welke vakken heb je niet gehaald of moet je nog herren? accounting??quote:Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef mark_dabomb het volgende:
neemoet nu nog OB en een her om sowieso mijn jaar te halen
maar dat ligt niet aan de CIA hoor
Je typt het a-woordquote:Op zondag 19 juni 2005 16:39 schreef -moi- het volgende:
[..]
welke vakken heb je niet gehaald of moet je nog herren? accounting??
weet je wie jij vanmiddag als laatste voyeur had in je fotoboek? whehehehequote:
ik weet hetquote:Op maandag 20 juni 2005 00:37 schreef -moi- het volgende:
[..]
weet je wie jij vanmiddag als laatste voyeur had in je fotoboek? whehehehe
ik moet welquote:
hoe kom jij dan op die kijkavonden??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet dus
Vanavond weer afgewezen uit 10 man ofzo. Ik krijg steeds meer een hekel aan die kijkavonden.Dan maar geen gezellig huis waar je gekozen wordt, ik wil gewoon een kamer
Mijn ouders wonen in zeelandquote:Op zondag 19 juni 2005 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi. Waarom ben je niet richting zee/strand gegaan dan?
Ik heb hier lekker een middagje aan het strand doorgebracht, heb me erg goed vermaaktMoest eigenlijk nog superveel leren, maar dat zien we morgen wel weer
Ik moet ook wel. 2 tentamens, een werkstuk en een eindpaper, allemaal voor woensdag over een weekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:04 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik moet welvier hertentamens en een ondernemingsplan maken.. van 100 kantjes.. wel met zn 5en hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |