Lijkt mij dat de college's gewoon op maandag na de intro beginnen. Intro begint dacht ik de 23e ofzo, dus t/m de 1e, en die maandag erop, 5 september dus, zullen we weer aan de bak moetenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:45 schreef Gutnre het volgende:
Weet iemand (het liefst mikkie aangezien die dezelfde studie doet) wanneer de colleges voor volgend jaar weer beginnen? Donderdag 1 september lijkt me nogal onlogisch.
Wil graag nog een weekje weg maar heb zo weinig tijd!
Netjes! Het lijkt me naast dat het nuttig en leerzaam is ook nog eens een aanleiding om naar heel veel borrels en feestjesb toe te gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:48 schreef yozd het volgende:
Zozo, ik is volgend jaar hoogstwaarschijnlijk secretaris van het ESV-bestuur...
Hehe, niet echt bevordelijk voor mijn studieresultaten en banksaldo, maar goed...quote:Op zondag 5 juni 2005 18:00 schreef Kopstoot het volgende:
Netjes! Het lijkt me naast dat het nuttig en leerzaam is ook nog eens een aanleiding om naar heel veel borrels en feestjesb toe te gaan.
Tijd die je kwijt bent, valt wel mee: het schijnt maar 5 á 6 uur in de week te zijn (officieel dan,quote:Op zondag 5 juni 2005 21:45 schreef Mikkie het volgende:
Dat is vet. Ik zit ook op een geinige bestuursfunctie te azen, er moet alleen niet teveel tijd in gaan zitten
Maar als secretaris ben je best veel tijd kwijt denk ik...? En hoeveel maanden beurs krijg je extra?
Ik heb op zich weinig tijd door allemaal leuke dingen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 03:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat je zo weinig tijd hebt? Je hebt, als je écht pech hebt, nog steeds een dikke maand zomervakantie (laatste tentamens in tweede week van juli, hertentamens vlak voor de intro). En als het meezit heb je dus rond de intro geen hertentamens, dan heb je nog twee weken extra vakantie. Dan moet een weekje er tussenuit toch te regelen zijn?
en nu de rest van het verhaal.......quote:
Nouja, ze was/is leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
en nu de rest van het verhaal.......
Ik weet het, maar met wat alcohol achter de kiezen overdrijf je reacties altijd, vandaar de blije reactie vannacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef Fliepke het volgende:
Nou jij kunt even spannend vertellen. ben dan stil
NOU!!!!! gisteren toen liep ik op straat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik weet het, maar met wat alcohol achter de kiezen overdrijf je reacties altijd, vandaar de blije reactie vannacht.
Maargoed nu jouw spannende verhalen..
Dat is dus het probleem, ik ben haar naam vergeten maar heb wel een nummer, zal haar eens sms-en, maar ze zal het vast niet leuk vinden als ik haar naam niet meer weetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Welk jaar deed ze?We willen alles weten!
Ik hoop op een reactie waar haar naam onder staatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hahahaha, dat moet je natuurlijk niet in het smsje zetten, grote kans dat ze dat wel onder haar antwoord zet
Prima strategie, de meeste mensen zetten hun naam er toch wel onder.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik ben haar naam vergeten maar heb wel een nummer, zal haar eens sms-en, maar ze zal het vast niet leuk vinden als ik haar naam niet meer weet
Zet zelf je naam onder jouw smsje, met een beetje geluk doet ze je naquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik hoop op een reactie waar haar naam onder staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |