Was heerlijk langs het water. Gewoon zorgen dat je af en toe even in een tent stond was genoeg om niet te verbranden. Aan het belachelijke aantal kreeften om een uur of zes 's avonds te zien was niet iedereen zo slimquote:Op zondag 29 mei 2005 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen last gehad van belachelijk veel hitte? Met een windje was het goed te doen denk ik hè? Zo was het tenminste in het centrum wel, ik moest de hele dag werken
Wel veel mensen verbrand denk ik die dag... warmte die je niet voelt door een windje... maar ondertussen knettert de zon lekker verder
Ik ben ook vooral zondag verbrand toen ik de halve dag in de tuin zat met wat huisgenoten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
Was heerlijk langs het water. Gewoon zorgen dat je af en toe even in een tent stond was genoeg om niet te verbranden. Aan het belachelijke aantal kreeften om een uur of zes 's avonds te zien was niet iedereen zo slim![]()
Al aan een kamerbemiddelings bureau gedacht?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had donderdag nog een kijkavond gehad, zou rond 23.00 - 23.30 gebeld worden. Word ik om 1.15 gebeld, ze hadden constant zitten overleggen en getwijfeld tussen mij en een andere jongen, had ik het uiteindelijk net verloren. Jammer maar helaas, ik blijf gewoon verder zoekenVandaag of morgen maar ff een nieuwe lading briefjes op de uni op gaan hangen ofzo...
Nouja op zich valt het wel mee, was bij een zo'm kamerbureau een kamer van 223 euro te huur, je betaalde dan 65% bemiddelingskosten, dat vind ik nogal gaan. Die kamer ligt aan de Parkweg en is 13 m2, op zich is dat niet verkeerd voor dat geld.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me dan afgezet. Het is weer zo tegen m'n principes
En dat kost vaak gewoon 250-300 euro man, dat kan ik écht niet zomaar missen. Ik heb al moeite genoeg om m'n kamer vol te krijgen met meubels enzo, ik moet lenen om op kamers te kunnen, zo'n bureau vind ik dan weer geld 'weggooien'. Maar als het te lang gaat duren zit er weinig anders op natuurlijk
grappig, daar heb ik me gister ook ingeschreven. Ik vind het in ieder geval ook een stuk hoopgevender als die belachelijke kamers die ik dagelijks via kamernet in mn e-mail krijg. 400 euro voor een kamertje in Kranenburg enzo. Kost je een maandje huur extra maar dan zit je denk ik ook wel (betrekkelijk snel) voor een redelijke prijs op een goeie plekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nouja op zich valt het wel mee, was bij een zo'm kamerbureau een kamer van 223 euro te huur, je betaalde dan 65% bemiddelingskosten, dat vind ik nogal gaan. Die kamer ligt aan de Parkweg en is 13 m2, op zich is dat niet verkeerd voor dat geld.
Ze zijn niet duur in ieder geval, best de moeite waard om daar eens in te schrijven dus. Ik ga er donderdag even langs ook denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:59 schreef Fliepke het volgende:
oh hier nog een bemiddelingsbureau, die ook voor de kamers in ons huis regelen
http://www.wfa-nijmegen.nl/
Ja heb je ook wel gelijk in, maar ik kan me voorstellen dat die hospiteeravonden je ook tegen gaan staan. Ik had na 2 avonden er schoon genoeg van, maar ga binnenkort weer eens reageren.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
65% vind ik ook al veel, maar da's nog te doen. Maar ik probeer het eigenlijk via hospiteeravonden te regelen, dan heb je tenminste ook nog kans dat je in een gezellig huis komt, dat lijkt me ook leuk
Ja ik!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:08 schreef Mr._T-Rex het volgende:
T was gister trouwens erg rustig in de Mark. Nog meer mensen geweest?
Zeker, maar ik hoop voor je dat je er snel een hebt!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die hospiteeravonden staan me uit principe al tegen. Het is zo'n verschikkelijke vleeskeuring eigenlijk. Je moet jezelf maar ff verkopen, en zij beslissen wel. Van de andere kant: als het klikt heb je het toch wel gezellig. Zo had ik dat afgelopen week ook, helaas hebben ze na twee uur vergaderen besloten dat ik van de twee die over waren net niet goed genoeg was. Maar goed, volgende keer beter, ik blijf enthousiast doorgaan
Als je zo hoort hoeveel hospiteeravonden veel mensen hebben gehad, dan mag ik met 3 avonden nog niet klagen en heb ik er nog wel wat te gaan
nopequote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie moeten elkaar toch kennen inmiddelsIk weet niet of jullie elkaar al kennen, maar anders moet 't inmiddels wel
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |