waaromquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef mark_dabomb het volgende:
Diesfeest zuigt....enzo...
Naja, bij ons is het 30, en volgens mij is zelfs die grens nog niet zo sterk. Zal er natuurlijk ook wel aan liggen dat ze psychologiestudenten liever kwijt dan rijk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef -moi- het volgende:
[..]
Ja, dat is veel?
of heb je ook enig idee of het te veel is?
Emporiumkaartje heb ik vanmiddag gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef mark_dabomb het volgende:
Rowhen heze....(of hoe die jostis ook mogen heten) zuco 103 (luistermuziek!) en komop....hitmeister D! Daarnaast kom ik niet....:)
Volgende week wel G4 en Emporium! Wie gaan?
Ow, zo te zien red ik dat makkelijk op de fietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:10 schreef mark_dabomb het volgende:
Dus eerst met de bus naar dukenburg en dan weer door naar berendonck
quote:Geen gewonden bij brand in studentenhuis
Nijmegen 19-05-2005 - (04)
Donderdagavond omstreeks tien voor half negen brak er brand uit in een studentenwoning aan de Oude Groenewoudseweg in Nijmegen. De brand ontstond op de derde etage van het gebouw dat bestaat uit vier verdiepingen. De politie kon op tijd alle bewoners van de 56 appartementen waarschuwen. Zij werden allen verzocht naar buiten te gaan. De brandweer was de brand na ongeveer 20 minuten meester.
Niemand raakte bij de brand gewond. De meeste bewoners konden omstreeks half tien weer terugkeren naar hun woning. Enkele bewoners konden niet terug, omdat hun woning brand en/of waterschade had opgelopen. De politie stelt een onderzoek in naar het ontstaan van de brand.
Andere tuin Fliep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |