Dat had ik ook een keer ja. Was nog op de heao, hadden ze de vakcodes omgewisseldquote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef yozd het volgende:
Aaaarghhhh vanwege alle bachelorthesis stress ben ik me vergeten in te schrijven voor
twee herkansingen. Die na-inschrijving gaat me 20 euro kosten.
Kut!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:23 schreef Dorset het volgende:
Succes! Als je vandaag macro moest maken, hoe ging die?
The one and onlyquote:Op maandag 4 juli 2005 13:50 schreef Lexie het volgende:
[..]
ICT en samenleving, van niemand anders dan DE Luca Consoli?
Ja, ben weer eens veel te laat, dus ik dacht: vraag eens, kan nooit kwaadquote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik werk een uurtje of 70 met de Zomerfeesten
Werk bij Panaché, dat tentje met die gele bankjes, in de Molenpoortpassage. Helaas voor jou zijn we voorzien van werknemers voorlopig
't kan aan mij liggen hoor... maar ben je niet wat laat met het zoeken van vakantiewerk?
Hehe tof, Fliepke doet ICT&S1, ik ICT&S2. Dit mailtje kreeg ik vandaag in de mail:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:32 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
The one and only
[..]
Ja, ben weer eens veel te laat, dus ik dacht: vraag eens, kan nooit kwaad
Heb het ook niet echt nodig, maar altijd meegenomen.
Hoera, alweer studiepuntjesquote:Subject: [ICT&S2] Eindcijfer
Hallo,
Ik heb je eindpaper nagekeken. Het is een 7,0 geworden.
Je gemiddelde cijfer voor de eerste 5 opdrachten is: 7,2.
Je niet-afgeronde eindcijfer is dan:(7,2 +7,0 )/2=7,1
en je eindcijfer wordt:
7,0
Groeten,
--
####################################################################
# Luca Consoli, PhD
Ik moet mijn eindpaper nog schrijvenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hehe tof, Fliepke doet ICT&S1, ik ICT&S2. Dit mailtje kreeg ik vandaag in de mail:
[..]
Hoera, alweer studiepuntjes![]()
.
Whaaaaaaah een 6 !quote:Op maandag 4 juli 2005 18:44 schreef yozd het volgende:
Kut!
Van alle modellen in het boek van Williamson, werd alleen het model uit H9 gevraagd
(met soms de uitbreiding voor de monetaire sfeer van de economie). Volgens mij heb ik het
niet gehaald, maar goed...ik zie wel.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:24 schreef yozd het volgende:
[..]
Whaaaaaaah een 6 !![]()
Toch gehaald en precies genoeg geleerd dus!
Thanks! Ja, het waren maar 18 tentamens, maar goed dan is het nog snelquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:43 schreef Dorset het volgende:
Gefeliciteerd!Dat heeft Buijs trouwens wel heel snel nagekeken...
Hehe, inderdaad. Maar mijn begeleider heeft al enigzins laten doorschemeren dat ik hemquote:Nu alleen nog de bachelorthesis halen....![]()
Als je dat moet vragen was het vast niet erg intiemquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sodeju, jij post hier snel
Maar je hebt dus 1/6 van het tentamen al gemist, doe je slim
Ik snapte er echt geen kut van, had helemaal geen concentratie meer, ik kon er echt niks van maken. Soms vijf keer een vraag gelezen en nog geen idee hebben wat er stond, volgens mij ben ik echt toe aan vakantie.
Kortom: ik heb het druk eind augustus, drie hertentamens waarschijnlijk
Maar hebben wij intiem oogcontact gehad?
Gaaf! Waar zat je ergens, en wat had je aan?
sorry, wasn't mequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, ik heb met twee vrouwen oogcontact gehad, die zaten allebei bij mij op de rij. Het was allebei superintiem, dus moet ik toch weten welke van de twee het was
Een 7 !!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |