Vrouwen, tampons en ongesteldheidquote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef Gutnre het volgende:
Wederom een stil weekend.
Heb overigens mn theorieexamen gehaald.
Was echt een drama.
Ik dacht: Ik ga maar met de bus, want ik verdwaal altijd hopeloos (woon op hoogeveldt en deed er drie weken over voor ik de uni kon vinden), dus ik hoopte dat het dan beter zou gaan.
Netjes ingetypt op ov9292, uur te vroeg vertrokken. De eerste bus ging voorbij zonder mij. De tweede ging goed, ik stapte uit, en vroeg iemand om de weg.
Die kende de hele energieweg niet, de tweede ook niet.
De derde zei dat ik hopeloos uit de buurt zat, ik kon of vreselijk omlopen, of langs de autoweg kon lopen (waar je overigens honderd mag, dat weet ik dan weer, behalve met een aanhangwagen welke vraag ik fout had).
Helemaal vreselijk omgelopen, uiteindelijk 2 minuten vantevoren aangekomen. Helemaal bezweet, zonder deo.
Snel even naar de wc, ook nog ongesteld zonder tampons.
Voor ik eentje kon lenen (krijgen, iets frisser) moest ik alweer naar binnen. Dus ik zit daar dubbel te stinken, hartstikke zenuwachtig... De eerste oefenvraag fout.... Naast een jongen die ook stonk (ik hoop uit zn mond, wat wel waarschijnlijk is gezien zijn tanden).
Uiteindelijk 4 fout dus was nog wel ok.
Maar goed, drama dus.
kutbussen.
kutbaarmoeder.
Ach ja, uiteindelijk was je op tijd en heb je het gehaald, dus nix aan het handjequote:Op zondag 3 juli 2005 02:51 schreef Gutnre het volgende:
Wederom een stil weekend.
Heb overigens mn theorieexamen gehaald.
Was echt een drama.
Ik dacht: Ik ga maar met de bus, want ik verdwaal altijd hopeloos (woon op hoogeveldt en deed er drie weken over voor ik de uni kon vinden), dus ik hoopte dat het dan beter zou gaan.
Netjes ingetypt op ov9292, uur te vroeg vertrokken. De eerste bus ging voorbij zonder mij. De tweede ging goed, ik stapte uit, en vroeg iemand om de weg.
Die kende de hele energieweg niet, de tweede ook niet.
De derde zei dat ik hopeloos uit de buurt zat, ik kon of vreselijk omlopen, of langs de autoweg kon lopen (waar je overigens honderd mag, dat weet ik dan weer, behalve met een aanhangwagen welke vraag ik fout had).
Helemaal vreselijk omgelopen, uiteindelijk 2 minuten vantevoren aangekomen. Helemaal bezweet, zonder deo.
Snel even naar de wc, ook nog ongesteld zonder tampons.
Voor ik eentje kon lenen (krijgen, iets frisser) moest ik alweer naar binnen. Dus ik zit daar dubbel te stinken, hartstikke zenuwachtig... De eerste oefenvraag fout.... Naast een jongen die ook stonk (ik hoop uit zn mond, wat wel waarschijnlijk is gezien zijn tanden).
Uiteindelijk 4 fout dus was nog wel ok.
Maar goed, drama dus.
kutbussen.
kutbaarmoeder.
jaquote:Op zondag 3 juli 2005 03:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Vrouwen, tampons en ongesteldheid. Gelukkig hoef ik dat niet mee te maken. -Moi- was echter een keer de reddende engel, toch?
![]()
.
Ik moet 2 blokken herren, maar daar heb ik geen zin in dus wordt er maar 1quote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Btw... hoe zit iedereen hier met tentamens en vakantie(s)?
Voor mij 1 min.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:27 schreef mark_dabomb het volgende:
EnergiewegDat is voor mij 5 minuten fietsen
ik had jou mijn huidige kamer al aangeboden, maar daar voelde je je tegoed voorquote:Op zondag 3 juli 2005 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Hey, ik zoek ook nog een kamer. Als je nog iets weet
ohjee, statistiek en a&f he... succes!!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:14 schreef mark_dabomb het volgende:
woe en vr nog tentamen die essentieel zijn voor mijn 'overgang
ICT en samenleving, van niemand anders dan DE Luca Consoli?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Moet vandaag nog een werkstuk afmaken, morgen en overmorgen werken en dan nog een paper van zo'n 6-10 pagina's over ICT en samenleving. Ik ben echt geen schrijver![]()
Dan eindelijk vakantie. Weekje weg met vriendin, dan zomerfeesten, en met de intro ook weer de stad in
@Mikkie: werk jij met de zomerfeesten? Waar en hebben ze nog mensen nodig?Kan nog wel wat vakantiewerk gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |