das vaak nog goedkoper dan kopen bij de studieverenigingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neh, het is van Peschar en Wesselingh. Maar ik heb de samenvatting al van een studiegenoot gekopieerd die 'm wél kon kopen.
Ik vind het op zich wel logisch. Postelein verdient weinig geld, en aan die samenvattingen al helemaal niet. Ik begrijp dus best dat ze mensen lid laten worden. Bovendien staat het al het hele jaar overal aangegeven, dat je lid moet zijn voor n samenvatting.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat je het gehaald hebt is het belangrijkst
Ik was net bij Postelein (studievereniging van Pedagogiek), wilde ik een samenvatting kopen van sociologie. Maar dat mocht niet omdat ik geen lid was. Dus ik zeg nog van: ja, maar ik wil wel gewoon betalen enzo. Nee, het mocht niet... ik moest per se eerst lid worden. Verwachten die lui dus dat ik voor een lidmaatschap van nog twee weken (want geldt dit collegejaar, laatste tentamen over 8 dagen) even een tientje aan lidmaatschap ga dokkenDat wordt een dure samenvatting dan
. In plaats van dat ze een beetje coulant zijn
Ik heb alweer bijna een week erop zitten!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's op vrijdag of niet?
Ik ben blij dat ik woensdag de 6e mijn laatste tentamen heb... kan ik daarna mooi feest gaan vieren
Ja, btje logisch nadenken en als het niet veilig is mag het niet. Dan kom je best ver.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef Gutnre het volgende:
Een beetje, ik ben nog niet helemaal klaar met leren.
Maar iedereen zei dat je dat zo onder de knie had dusseh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |